CLA plus

viiden äide
Nyt kun luin kirjoituksesi, niin muistin että minähän söin joku vuosi sitten sitä CLA + kromi tabletteja...niiden piti pitää myös makean himoa loitolla...eli hyvä kun tuli "puheeksi",,,uusi laihis on päällä niin täytyy hakeakkin niitä tueksi...Viimeksi muistaakseni toimi ihan hyvin =) .
 
Äiti 72
Olen syönyt yhden purkin Cla Figurel + kromia ja petyin. Mulla ei ollu mitään hyötyä koko tuotteesta toisin kuin Tonalinista jolla mulla on lähteny jo yhden purkin kanssa n. 10 senttiä vatsamakkaroita ja kankkuja, tosin samaan aikaan ruokaremontti ja pientä dieetin poikasta. Mutta en tota cla:ta suosittele. Kannattaa ennemmin kokeilla tonalinia kun hinnoissa ei paljon kuitenkaan eroa.
 
Mulle suositeltiin luontaistuotekaupassa ennemmin cla figurel + kromi kuin tonalinia...
Kuulemma parempaa.. En osaa ite kyl vertailla millään lailla ku tonalia söin sillo ku muistin ja nyt tota figurelia oon kyl syöny säännöllisesti ja makian nälkään on ainakin tepsiny.. =)
 
Äiti 72
Mulle taas sanottiin luontaistuotekaupassa ihan toisinpäin. Tonalinia sanottiin paremmaksi ja tuloksia syntyis nopeemmin. Cla:n kromimäärä ei kuulemma olisi riittävä poistamaan makeannälkää. Omakohtaiset kokemukset mulla kyllä kanssa vetää 110 % Tonalinin puolelle, mutta me kaikki olemme erilaisia ja jokaisella sama tuote voi tuottaa aivan eri tuloksen. Vain kokeilemalla jokainen löytää itselleen sen oikean tuotteen.
 
Laihduttaja
Mulla sitten taas toi CLA auttoi todella hyvin. Pissalla saa kyllä käydä mutta ei tee mieli makeeta eikä suolastakaan... Kokeilin kahden kuukauden satsin ja laihduin 10 kiloo. Takasin ei ole tullu kiloakaan. Syön muuten ihan normaalisti mutta karkkipäivä on kerran viikossa. Ja silloinkaan en suklaalevyä syö...
 

Yhteistyössä