Clearblue digi

Auttakaa tyhmää joka meni tyhmyksissään tekemään digitestin. Noh, viikkoja pitäisi olla 5+2, tiedän tarkalleen kun ivf - hoito takana. Digi kuitenkin näytti vaan 2 - 3 kun kaiketi pitäisi jo näyttää +3. Mietin nyt että luetaanko se niin että kun saa ton 2 - 3 niin viikkoja on sen 4 - 5 eli myös mahdollisesti vielä toi on mulle ihan ok? Kun periaatteessahan viikkoja on vielä sen 5+ eikä olla vielä viikoissa 6. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan. Kertokaa kokemuksia!!
 
lukee siinö ohjeissa
Clear blue näyttää ne viikot itse HEDELMÖITTYMIS-hetkestä. Eli siihen digitestin antamaan tulokseen (raskaana 2-3) lisätään kaksi viikkoa niin saat oikean tuloksen :)
 
yksi tapaus
Mulla näytti rv 6+0 vielä 2-3. Ja tähän asti kaikki mennyt hyvin. Olen nyt viimeisellä kolmanneksella. Valmistajan sivuilta: "Hedelmöitymistiedon tarkkuus on 92 %, kun teet testin aamuvirtsasta. Arvio perustuu virtsan hCG-pitoisuuteen. HCG-pitoisuus vaihtelee eri naisilla, ja siksi on mahdollista, että viikkonäyttö saattaa joskus antaa harhaanjohtavia tuloksia. " Eli keskimääräisesti joka 12. naiselle ei näytä oikein.
 
Minulla pari kokemusta digistä. Kesällä oli tuulimunaraskaus, josta en tiennyt siis digiä tehdessäni, ja rv5+1 sain 2-3 viikkoa. Ovulaatio oli tarkasti tiedossa. Nyt olen raskaana myös ja tein rv 5+0 ja sain sen 3+. Ovulaatio tiedossa nytkin. Mulla siis tiesi huonoa tuo alhasempi tulos. Mutta, varmasti vaikuttaa teetkö aamuvittsasta jne. Ja tiedän tuolta muitakin ketkä saaneet 5+ viikolla 2-3 ja kaikki mennyt hyvin. Toivottavasti sinullakin siis =). Uskon naisen omaan tuntemukseen.. ite ainakin tiesin kesällä että kaikki ei ollut hyvin. Vieläkö olet testaillut? Tsemppiä!
 
neIHM: En oo kyllä uskaltanut testata uudelleen. Tilasin kyllä niitä digitaalisia lisää mutta pelottaa kyllä testata :| Minkälaiset oireet sulla silloin oli? Millä viikolla tuulimuna todettiin? Nyt kun takana ivf - hoidot ja pitkä toive niin ei haluaisi enää mitään yllätyksiä vastaan :'(
 
Tuulimunassa raskausoireita oli lievästi siinä rv4-5 ja sit ne vähäisetkin hävis. Rv6 otettiin mun pyynnöstä hcg verestä mikä oli jotain 685 about (en muista tarkkaa) jolloin tajusin että ei voi olla normaali raskaus. Rv6+4 todettiin ultrassa tuulimuna minne pääsin tuhruttelun ja yhden isomman holahduksen takia. Mikään testi ei tummunut tasavahvaksi.

Älä vielä luovuta! Toivon sydämestäni että sinulla on kaikki hyvin. Ei noihin testeihinkään aina ole luottoa. Tsemppiä. Kerrothan kuin sinulle käy!?
 
Heips!

Henk.koht oon sitä mieltä, että jos haluaa testailla vielä ensimmäisen plussan jälkeen, niin kannattaa käyttää ihan perus viivatestejä. Noi digit voivat olla tosi harhaanjohtavia!

Ite testasin ekan kerran 4+1 ihan pc:n liuskalla ja siihen piirtyi selvä plussa heti. Menkat oli siinä kohtaa sen 2 päivää myöhässä. Kävin samana päivänä hakemassa sen digin ja sain tulokseksi 1-2. Tein kokeeksi 7+4 uuden digin ja sain silloin 2-3. Olin kuitenkin samana päivänä käynyt varhaisultrassa ja tiesin aivan täysin millä viikolla olen ja se vastasi juuri tuota 7+4. Syke löytyi ja kaikki oli kunnossa. Kierto siis oli sen 28päivää plussakierrossa. Ja tällä hetkellä siis rv 16+2 :heart:

Eli ei kannata ihan sumeena luottaa niihin digeihin. Siis ehdottomasti antaa oikean tuloksen siinä, jos saat sillä positiivisen, mutta viikot voivat heittää! Näin sanottiin myös neuvolassa :)

Luota vaan omaan vaistoosi , äläkä ole huolissasi! Mikäli mietityttää niin kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää verinäytteeseen ja sieltä saa ainakin hcg-määrät ja sitä mukaa varmuuden, että raskaus on "normaali".

Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos oikein ihanista ja tsemppaavista viesteistä :heart:=)
Meinasin ensin että olisin tehnyt vielä sen toisen digin mutta totesin että ehkä se ei kannata. Jonkun verran olen lukenut juuri siitä että ne viikot saattaa näyttää mitä sattuu ja mahdollisesti saisin siitä vain turhaan pahan mielen.
Kävi myös toi hcg:n mittaus mielessä mutta päätin luopua myös siitä :| minulla on varattuna aika ultraan jo ensi viikolle (6+4) joten päätin odotella sinne asti. Sain nyt jotenkin rauhoiteltua itseni loppu viimein. Eihän näissä hätäillä ja panikoida kannata mutta kun se ei aina niin itsestään selvää ole. Monen vuoden yritys kun on takana niin ei haluaisi että enää mitään sattuu. Eikä tietenkään muutenkaan vaikka kuinka vähän aikaa olisi yrittänyt :heart:
Tulen ehdottomasti kertomaan kuulumiset kun ensimmäinen ultra takana :)
 
No niin eli ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) Alkio vastas kokoaan ja sydän löi. Eli nyt vaan digi ei tiennyt viikkoja tarkalleen onneksi :) Nyt olisikin kaksi digiä myynnissä halpaan hintaan. Jos kiinnostaa, laita yv:tä :) Kiitos kaikille vastanneille ja tsempanneille :)
 

Yhteistyössä