clearblue ovistestiläiset auttakaa

Tein tossa cb ovis testin ja eka näytti heikkoo, sitten korkee hedelmällisyyttä ja sitten maksimaalista sen 48h eihän se hauskuun siihen loppunu sen jälkeen se näytti korkeeta ja sitten taas maksimaalista ja sitten korkeeta.... Miksi se näyttää näin?


Meillä on jo ennestään kaksi lasta ja tahdottais se pikku kolmonen vielä. Ja tää siis eka kerta kun käytän ovis testejä kun mun kierto on epäsäännöllinen ja kierukan poistatin kuun alussa.
 
miss_piggy
Mulla ei oo kokemusta kuin niistä CB:n hymynaama-ovistesteistä, noista uusista ei oo kyllä mitää tietoa valitettavasti..
Mutta ovishan voi olla useamman päivän, ja vissiin vaikuttaa vähän että mihin aikaan päivästä mittaat. Esim. ekasta aamupissasta ei ilmeisesti kannata mitata.
 
Sori meni vähän ohi tuo kysymys? Siis sait ensin sitä vilkkuva ja sit pysyvän hymiön? Miksi sä jatkoit testitä sen pysyvän kuvan jölkeen? Ohjehan on että ekasta hymystä laite menee "lukkoon: 48h ajaksi ja siihen testailu lopetetaan siimä kierrossa. Joillain ihmisillä voi LH piikki olla useamman pv ajan mutta vain se Ensimmäinen tumma viiva/hymiö tai mikä milloinkin kyseessä on se merkkaava :)
Lisäksi toisilla LH saattaa kohota loppukiertoon.

Itse testasin noilla myös alkuraskaudessa ja antoi pyöreän tyhjän ympyrän vielä kun r.testit oli jo suht tummaa viivaa. Johtuen siitä että testi mittaa myös estrogeenia ja viivojen värisuhde tulee olla oikea (lh tumma/estroviiva vaalea) jotta laite antaa hymiön.
Tsemppiä!
 

Yhteistyössä