Clearblue ovistestit

Moikka!

Aattelin kysäistä josko joku osaisi auttaa tai jollain olisi vastaavia kokemuksia.
Eli nyt menossa dpo19. Clearbluen ovistestillä sain hymiön siis 1.8. eikä menkkoja näy eikä kuulu. Oireita kyllä on mutta vuoto ei vaan ala. Nyt menossa siis kp 37, kierrot inan epäsäännölliset. Raskaustestejähän olen pari tehnyt mutta negaa näyttää. Onko jollain kokemusta noista että näyttäisi virheellisesti?
Huolettaa josko jäävät tulematta kokonaan ilman syytä kun muutoinkin tuo kierto heittelehtii. Yks kierto jo Teroluteilla käynnistettiin. :( Toivottavasti olisi joku joka osaisi auttaa. Kiitos jo etukäteen kaikille. :)
 
Kuumeilija, mulla on täysin vastaavasta kokemusta. :( Olen kolme kertaa saanut niihin hymynaaman, joka on kuitenkin osoittautunut myöhemmin vääräksi plussaksi. Ollaan nyt oltu vuosi hoidoissa, joten hoitojen kautta nämä väärät plussat on varmistunut. Mulla on todella selkeä PCO ja LH-koholla, joka haittaa ovistestejä. Itse olen luotettavimmiksi huomannut Pregcheckin liuskat. Ne näyttää räikeää plussaa aina, kun ovis on oikeasti ollut. Hailakkaa viivaa saattaa niihinkin tulla pitkin kiertoa, mutta oikeasta plussasta ei ole vielä koskaan voinut erehtyä.
 
Kuumeilija, se piti vielä lisätä, että kun testiin on tullut virheellisesti hymynaama, niin olen ihmetellyt hailakkaa viivaa testin tikussa. Silloin kun hymynaama on ollut oikea plussa, niin viivakin on ollut selkeä. Ohjeessa sanotaan, että viivoja ei saisi tulkita, mutta kun noita testejä nyt joskus tuli ulkomailta läjä hankittua ja pois on tarvinnut käyttää, niin olen niistä viivoista sitten ovisplussan varmistellut. Pregcheckillä kyllä testaan nykyään lähes ainoastaan. Jos nyt jo sulla dpo 19, niin luultavasti ovista ei ole ollutkaan, jos testit negaa ja vuotoa ei kuulu. :( Odottele nyt kuitenkin ihmeessä vielä pari päivää ja testaa vielä uudestaan.
 
Niin olen jostain lukenutkin että tuo PCO sekoittaa noita ovistestejä niin että plussa ei olekkaan plussa. :( Tuota testin tikkua en huomannutkaan silloin katsoa. Luinkin kyllä ohjeesta että sellainen siinä myös on.
Vähän sitä pelkäänkin että sitä ovista ei todella ole ollut, koska sitä vuotoa ei ole kuulunut ja päivät vaan hurisee eteen päin. Mietein että perjantaina vielä teen testin jos siihen mennessä ei mitään ole kuulunut. ;(
Kiitos sinulle vastauksesta, toivottavasti joku muukin kertoisi kokemuksistaan. :)
 

Yhteistyössä