clearblue raskaustesti

Testiajan jälkeen nähtävissä selvä plussa, eli siis vaaka ja pystyviiva. ohjeissa sanotaan että testiajan jälkeen tulos ei ole enää oikea ja uskon siihen koska vuoto tuli ajallaan.
mutta silti jäi kiinnostamaan että tuleeko pystyviiva aina clearbluessa sen testiajan jälkeen? niin ja testiaika oli siis 10 min.
kokemuksia? ihan jatkoa ajatellen selvitän nyt tämän :D
 
Mulla ei oo koskaan tullu kyseiseen testiin viivaa testiajan jälkeen. Tosin sitte monen päivän (lue: yhen viikon) päästä ku testi on ihan kokonaan kuivunu ja tausta on alkanu muuttaa väriä ni siinä vaiheessa on nähny sen kohan mihin pitäis sen viivan tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HenLai:
Mulla ei oo koskaan tullu kyseiseen testiin viivaa testiajan jälkeen. Tosin sitte monen päivän (lue: yhen viikon) päästä ku testi on ihan kokonaan kuivunu ja tausta on alkanu muuttaa väriä ni siinä vaiheessa on nähny sen kohan mihin pitäis sen viivan tulla.
mulle se pystyviiva tuli sinisenä. ei siis mikään viivanpaikka tai vastaava vaan ihan selkeä "plussa". silti uskon että testi näytti väärin ku ohjeissa niin mainittiin ja kuitenki menkatki tuli ajallaan. yritystäkään ei ole.
 
Mulle tuli kanssa testiajan jälkeen siihen ihan selvä sininen pysty viiva. Tein sit siitä muutaman päivän päästä apteekin oman testin johon tuli sit taas selvä nega. Ja nyt ku tosta on n. 8pv ni tein neuvolan testillä selkeen plussan minkä viel varmistin kotona plussaks apteekin omalla testillä. Eli en tiä oliko se clear bluen haamu sillo jo plussa vai oliko sattumaa...
 

Yhteistyössä