Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

Moikka, täällä esittäytyy 27-vuotias yhden lapsen äiti. Ilokseni sain tänään viestin, että minut on valittu mukaan ryhmään, kun yksi paikka olikin yllättäen vapautunut. Kiitos paikkansa luovuttaneelle! :) Toiveissa olisi saada pian seuraa esikoiselle. Odotan kovasti jo, että pääsen testailemaan ovulaatiotestejä ja toivottavasti myös raskaustestejä :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä meneillään jo kp 11, ja ovulaatio tuloillaan.... ;) malttamattomana odotan jo, että pääsen testaamaan! Viime kierto oli 33vrk ja ovulaatio todennäköisesti jossain kp 22 paikkeilla... Toivottavasti testit tulevat pian, ja päästään hymynaama hyödyntämään! ;)
Onkohan se kerran päivässä testaaminen riittävä? Ainakin liuskojen kanssa oon niin tehnyt.
 
Onnea tätiydestä Veera79!!!

Itsellä menossa loppukierto, tänään kp 33, menkkojen pitäis edellisen kierron mukaan alkaa torstaina. Eilen jo testasin puhtaan negan :(
Tulisko testit jo tänään??? Pitääköhän ne hakee postista vai tuleeko kotiin?
 
henrietta sammaa mietin, et tulleekohan ne kottiin vai pittääkö hakea.. Kun mietin että meneeköhän ne digimittarit rikki jos postilaatikkoon jättävät kun täällä niin kova pakkanen ( - 30). Mut totta ne alakaa toimiin sit ku taas lämpeää, toivin mukaan :D

Mä jo niin säikähin että ovulaatio on hukassa eikä tuukkaa, mut sit otin kalenterin kauniiseen käteen ja tajusin et miehän oon ihan väärin laskenut taas kiertopäivät, ja nyt on vasta kp 9. HUH! joten ehdin hyvin testaan ne tulevat testit :D

Kuka muuten päivittää/tekee listaa? Tehhäänkö me semmosta? Mun tekniset taidot ei riitä. Vapaaehtoisia?
 
Mun mielestä sellanen lista ois ihan kiva. Pitäiskö sille sit vaan tehdä ihan oma aloituksensa ja siihen ketjuun sit kirjoiteltas jatkossa nää yleislöpinät ;). Mitäs muut mieltä?

(Kiva kirjottaa kännykällä kun tulee miljoona kirjotusvirhettä :D)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ois muuten kiva jos testiryhmään voitais valita enemmänkin porukkaa, kun halukkaita kuitenkin on ja vaikka just enemmän meitä ensikertalaisia ja pitkäkiertolaisia..Ihan vain toiveena tulevia ryhmiä ajatellen.
 
Pippinen Onnittelut pikkuisesta! :heart: miettisinkin, että kuinka moni on onnistunut viimevuotisista ryhmäläisistä. :)

Sellainen lista olis kyllä kiva, mutta onko ketään vapaaehtoista päivittäjää? Eikös tätä sivua voisi pitää sellaisena yleishöpinä ketjuna? Tänne kun on jo tullut kirjoiteltua. :)
Onko joku saanut jo testejä? Olen vieläkin hieman huolissani jos ovistestejä tulee vain yksi per kuukausi. Pco;n kanssa kun tämä oviksen bongaaminen voi vaatia useammankin satsin..... :p
 
Niin täältäki Pippiselle onnittelut ja toivotaan ettätähänkin ryhmään saataisiin monta pienokaista :D

Tänne ei ainkaan vielä tänään tullu postia.

Mites se lista tehtäs? Oisko sellanen hyvä että näkyis kiertopäivä/kierronpituus. Ja sit aina päiviteltäs.

Esim:


Tiistai 12.3.

Evelinnea. . . . . . . . . . . .kp 1/30
Esimerkki1. . . . . . . . . . . kp 14/28
Esimerkki2. . . . . . . . . . . kp 20/32

Mä voin kyllä tehdä jos muita halukkaita ei löydy.:)
 
Viimeksi muokattu:
Pippinen onnittelut :flower::heart: toivotaan, että tänä vuonnakin tulee paaaaaaaaljon plussia, itseasiassa ihan koko poppoolle, kiitos :D

Mä kokeilin viime kierrossa noita CB:n "hymynaamoja" ja käytin liuskoja kuitenkin apuna. Mun on haastava tunnistaa ovulaatiota ja kiertopäivät vaihtelee kierrosta toiseen. Viime kierrossa sain hymynaaman vasta kp27 joten liuskoja meni MUUTAMA ja digillä varmistelin :D toivotaan että saadaan työkaluja oiva satsi! Täällä vielä menkat meneillään, kp3, ollaan Heilanga melkein ja just samoilla päivillä liikenteessä, mulla ois ollu sunnuntaina dpo10 kun menkat alko, ja sulla tais olla eilen sama tilanne? :)
 
Hain myös tähän ryhmään ja rastitin hakemuksessa kohdan jossa toivoin, että minulle ilmoitetaan joka tapauksessa eli pääsen mukaan tai en. En ole vieläkään saanut sähköpostia asiasta?
 
hei,

olemme lähettäneet sähköpostiviestit kaikille heille, jotka halusivat ilmoituksen valinnan tuloksesta. Joskus kuitenkin sattuu teknisiä vikoja, tai sähköpostiosoitteeseen on livahtanut kirjoitusvirhe. Nämä voivat johtaa siihen, että viesti ei mene perille. Pahoittelemme, että jotkut teistä ovat jääneet ilman tätä ilmoitusta.
 
Evelinnea: Just tuollanen lista ois kiva. Siihen vois vielä lisätä yrityskuukaudet. Mulla nyt kp 28/26-36 ja oisko nyt sit yk 5, vähän vaikea määritellä tuo kun kuitenkaan synnytyksen jälkeen ei olla käytetty ollenkaan ehkäisyä.

Tämä kierto meni ihan harakoille kun poika sairasteli ja mies melkein asu töissä että innolla odottelen et pääsis jo seuraavaan kiertoon.
 
LilyAlice samoilla kiertopäivillä näköjään mennään. :D nyt on vissiin kp4. Saadaan sitten piinailla yhtäaikaa.
Kerro sitten heti kun oot hakenut paketin, että mitä se nyt sitten sisälsi. :) Itse en ainakaan vielä ollut pakettikorttia saanut.
Evelinnea jospa sinä alkaisit sitten päivittäjäksi? :) siihen vois tosiaan laittaa yrityskerran ja yritysaloitettu. :)
 
Kiitos clearblue ja kaksplus isosta paketista joka tänään saapui! Oikein positiivisesti yllätitte testien määrällä, 6 pkt digitaalisia ovistestejä (7kpl per pkt) ja 6 kpl digitaalisia raskaustestejä. Nyt sitten vaan toivotaan pian hymynaamoja ja positiivisia raskaustestejä kaikille! :)
 
Tänään tuli tännekki postin ilmoitus paketista mutta huomenna vasta pääsen hakemaan:)

Mä tein nyt uuden alotuksen ja siihen saa ehdottaa otsikkoa kun heitin vaan jonkun kun päässä ei raksuttanut kun tyhjää. Lisäsin itseni ja henjan tiedot jo sinne. Eli kun laitatte kiertopäivän/kierropituuden ja yrityskerran tiedot tulemaan ni lisään ne sitten siihen :)
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga mulla kanssa tänään kp 4, käsi kädessä mennään, tai siis pissitään tikkuun :D :D paketin sisältö oli justiinsa niinku Henja kirjoitti, 6+6 digitaalisia ovistestejä ja raskaustestejä. Tosi hyvä, että ovistestejä tuli ton verran, saa 14 päivää tikutella per kierto :) on aika arvokas paketti kyllä, onpa mainiota :D kiitokset Clearbluelle!
 

Yhteistyössä