Clearblue testi

Heippa olen uusi tyyppi täällä ja en tiedä onko tälläiselle omaa ketjua olemassa joten aloitin sitten uuden :)

Olen siis 30v ja olin tuoss ostanut clearblue raskaustestin joka näyttää plussaa tai miinusta. Ja eilen sitten kokeilin ihan vain sen takia kun on ollut ihmeellisiä olemuksia pitkin viikkoa ja parikin viikkoa jo. Ja edellisenä päivänä olin hirveen masentunut ja öklä olo oli pitkin päivää mikää ei kiinnostanu ja väsytti ihan kauheasti. No tein siis eilen sitten tuon kyseisen testin ja mun mielestä tuli + tulosikkunaan. Mutta kun häiritsee tuo kun siinä on pystyviiva vahva sininen ja vaaka viiva on haalea sininen mutta ne ovat yhtä paksuja. Ja tuossa ohjeessakin sanotaan jotta " Ei ole väliä, jos toinen on +- merkin muodostavista viivoista on muita vaaleampi tai tummempi tulos on raskaana " Ja sain siis siihen isoon tulosikkunaan ton plussan ja siihe pikkuseen -. Tänään hakemaan vielä apteekin oma raskaustesti sen varmaan meikä ymmärtää paremmin mutta mun mielestä toi on plussa kai :p

Mitä kokeneimmat tuumaa ? Itse eka kertalainen siis :)
 
Eiköhän tuo plussalta kuulosta :) Tuhannesti onnea! Plussaa täälläkin päässä ootellaan ja kovasti toivotaan....

Jos ihan varmuuden haluat niin osta sen apteekin oman testin sijaan Clearbluen digi. Se ei ainakaan jätä mitään arvailuiden varaan :)

Oikein ihanaa odotusaikaa
 

Yhteistyössä