Clearbluen viikkonäyttö

Te varmaan nyt pidätte mua ihan hulluna ja itseäkin TODELLA inhottaa tää stressaaminen ja hysterisointi, mutta anyway... siis mulla oli viime kierrossa kemiallinen ja sen vuoksi nyt on tällästä lievää kröhöm paniikkia ilmassa.

Mä en voi olla ihan satavarma mun kierrosta, koska vasta toinen kierto oli tämä edellinen minipillereiden jälkeen... ja ensimmäisessä kierrossa oli se kemiallinen. Kuitenkin ennen esikoista kierto oli aina se 29 ja niin oletin nytkin olevan hatarien laskutoimitusten pohjalta!;)

Asiaan: tein kp 31/29 kaksi Clearbluen testiä toinen viikkonäytöllinen "raskaana 1-2" ja sit CB:n tavis +. Muutaman tunnin päästä tein jonkun muun joka oli nega tai ihan haaaaaaaalea haamu jos oikein tiirasi. Tämä oli ma. Ti ja ke (4+3) tein taas "raskaana 1-2" ja "raskaana". Ja nyt siis askarruttaa se, että pitäskö jo näyttää "raskaana 2-3". Olen siis sen edellisen kemiallisen takia hysteerinen ja haluaisin kaiken tietää heti... ja pakkomielteisesti tuntuu siltä, että saatava tohon se 2-3.

Onko siis kokemuksia, että olisikin tyyliin kaikki ollut ok vaikka olis näyttänyt 1-2 4+? ??

Huhhuh... ja mun kun EI pitänyt nyt lähteä tähän testirumbaan. Ja jos olisin fiksu odottaisin ja menisin vaikka verikokeeseen tai varhaisultraan, mutta kun olen malttamaton ja näköjään IHAN liikaa aikaa miettiä!;)

Ja arvoisat kanssasisaret. En voi suositella näitä testejä kyllä heikkohermoisille! TURHAA stressiä vain!!!
 
Vai olisiko niin et ovulatio olis ollut myöhemmin? Mulla digi näytti "raskaana 1-2" ja seuraavana päivänä normitesti negaa ja jälleen digi sama kun edellispäivänä. Ekan testin tein maanantaina ja keskiviikko-torstaitienoilla aloin saada kunnon viivoja ihan prismasta ostettuihin halpatesteihin ja predictorin herkkä näytti negaa ja tosi haaleeta haamua eli ei noihin kantsi tuijottaa niin paljoa. Mulla digi näytti 4+5 "raskaana 2-3" ja edelleen raskaana ollaan rv 8+1 joten nyt vaan rauhassa siellä (joo tiedän helpommin sanottu kun tehty) :)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa ja cahmpion Kiitos teille jo vastauksista ja lisääkin saa vastailla!:)
Niin sitä mäkin ajattelin, että varmaan siitä hedelmöittymisajankohdasta riippuu...mut voi vitsi, kun tää painaa mieltä! Kun haluis nyt vaan tietää tavallaan, että sais sen lukeman 2-3, että hormonitaso nousee ja raskaus edistyy ja sen jälkeen voisin heittäytyä siihen "normaaliin" epätietoisuuteen, jota koko raskaus on tietenkin. Mutta nyt kaihertaa se, että tavallaan jääkö tääkin kemiallisen tasolle ja miksi!?? Ja heti sit ajatukset laukkaa ja tulee mieleen, että onko sektiokin voinut aiheuttaa jotain "vikaa" mussa jne.
Voi näitä huolia! Mulla on jotenkin nykyään niin kauhee pakkomielle kaikkeen. Asioiden suhteellisuus jotenkin katoaa...
Mutta sitä toivotaan, että kaikki olisi normaalisti!!!:heart:

Champion viel piti kysyä, että teitkö tossa välissä sitten enää viikkonäyttöjä? Eli muuttuiko koska 3+? (mä kyllä itse vannoin, että jos nyt sen maagisen 2-3 siihen saan, niin vaikka poltan noi loput testit:stick:)
 
mymosa
Täällä toinen pakkomielteinen hei :)
Mulla oikeestaan oli 25 herkkyydet haamuja aina tuonne kp29 asti, 10herkkyys oli jo aikasemmin vahvempaa haamua. Sillon kp28 oli digissä tuo 2-3 ja tokihan mulle ekana mieleen, että se on kohdunulkoinen kun vahvenee niin nopeaan.. (muutenkin mielikuvitusta asiasta). Viivat kuitenkin vahveni ihan tasaisesti ja nyt ne on jo todella vahvoja.

Meinasin viimeisen digin tehdä tuossa ensi parin viikon päästä ja kahtoa onko muuttunut jo 3+
 
mymosa Ihanaa, et joku muukin on pakkomielteinen!:) Mulla oikeesti on aina pakkomielteitä millon mistäkin ja tuntuu, kun on esikoisen kanssa kotona, että mulla on vaan liikaa aikaa miettiä kaikkea! Vaikka toki hän pitää mut myös kiireisenä, mutta silti ajatusten tasolla aivotyö karkaa tämmösiin.

Mutta sit HYVÄT UUTISET! Mä tein just uuden viikkonäytöllisen ja nyt se oli "raskaana 2-3". Eli aivan mielettömän onnelline ja helpottunut olen! Nyt tiedän, että ollaan päästy "seuraavalle etapille" ja edistystä on tapahtunut, joten alkio on varmasti kiinnittynyt jne. enkä pelkää enää kemiallista. Nyt voin heittäytyä alkuraskauden "normaaliin" epävarmuuteen ja alkaa nauttia tästä! Aina koko raskauden on toki mahdollista kaikki, mutta tämä alku oli minulle sen edellisen kemialisen jälkeen niin henkisesti vaikea.

T:Onnesta sekaisin oleva Chamon ja ihana pieni rakkaus vauvatarraa sukissaan 4+4

Ps. Hetkinen mymosa onkohan meillä samoihin aikoihin LA!:D 29.4
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
mymosa No arvaappas mitä mä tein jo...:O katsos siellä huhuiltiin odottajissa jo toukokuisia niin mä ryykäsin sitten sinne! Kun kuitenkin huhtikuisten pino oli jo niiiiiiin paksu ja monet liihottelee jo niin "isoilla" viikoilla..:whistle: niin sitten tuonne toukokuisiin ajattelin, että olis kivempi mennä, kun nekin on alussa... siellä ei vielä oikeestaan ketään paljon ookkaan, mutta eiköhän sinnekin lisää porukkaa saada!:) Ja tuu säkin kertomaan sinne kuulumisia!:)
 
Chamon Onnea digiviikoista!!

Kuulun itsekin himotestaajiin.
Digin tehnyt nyt tällä viikolla x2 ja vieläkin näyttää viikoiksi2-3..
Olin eilen niin varma ,että 3+ pärähtää..

Olisi hyvä saada muilta kokemuksia noista digiviikoista .

Mulla rv 5+ :heart: eli kohtapuoliin kait pitäisi olla tuo suurin viikkomäärä..
 
mur-mur Kiitos onnitteluista!:) Joo todellakin nyt voin huokaista helpotuksesta ja alkaa nauttimaan. Siis tottakai alkuraskaudessa on aina riskinsä ja koko raskaudessakin...mutta ei niitä vaan voi murehtia... se tapahtuu mitä on tarkoitettu! Itse huojennuin kuitenkin kovin tuostsa digiviikkojen lisääntymisestä, koska nimenomaan edelliskierrossa jäi vaivaamaan se kemiallinen. Ja nyt on ainakin hormonit noussut, joten siksi hyvä fiilis!:)

Luosto Voi älä ota stressiä siitä! Mä en tosiaankaan haluaisi testata montaa kertaa, mutta kun on ollut "pakko"!:( Mä ajattelin, että en tee tota viikkonäytöllistä tosiaankaan enää! Enkä mitään muutakaan, just kun vaan tulee stressiä! Sulla on ihan varmasti masussa kaikki hyvin ja se viikkokin sielt sit vaihtuu jossain vaiheessa...mutta turha kuluttaa rahaa niihin testeihin!:)
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
mymosa
chamon, siks siellä tarvittaskii meitä loppukuun odottajia :D No mutta, mulla kuitenkin on la takuuvarmasti huhtikuun puolella, ellei aivan hirveesti heitä niin on mun pino, sitten vielä on kolmosten pino ja täällä kolmosten niin siinäkin ihan tarpeeks jo :D
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
luosto pelkään todellakin, että mäkin syön sanani ja testaan kuitenkin sit ensviikolla joskus, et joko olis 3+. Jos olisin fiksu niin EN testais enää, mut uskon, että tässä asiassa en pysty luottamaan itseeni!;)
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
mymosa Luulis, että sulla 5+ näyttäis jo 3+, koska jos olit saanut jo kp28 2-3... Tai siis itse ajattelin niin, että jos mulla nyt to oli se 2-3 niin eikö viikon päästä pitäis alkaa olla sitten 3+... vai onkohan noissa siis viikon vai kahden viikon "siirtymäaika"? Tai ehkä se onkin "liikkumavara", kun on tietenkin jollain muotoa myös yksilöllistä se hcg:n nousu... Mutta tosiaan itse ajattelin koklata tehdä sen (vaikka VANNOIN ETTÄ EN) niin sit ens torstaina....
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
Flikat - tuo CB:n testihän mittaa HCG-hormonin määrää..ja jollahin voi tulla aika nopsaanhin tuo: 1-2, 2-3 tai 3+..
..mie ymmärrän tuon dippailun - näin varmaanhin toimisin itsekkin teidän asemassanne...mutta pitäkäätte mielessä, jotta HCG nousee joka raskaudessa ja kaikilla naisilla omalla laillansa.:wave:
(toki jos esim. jää testi näyttämään tuon: raskaana 1-2 pidemmäksi aikaa, ei se tiedä raskauden onnistumiselle hyvää)

Ihunaista masumatkaa teille jokaiselle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Chamon ja luosto
Joka päivä jos testailisi noilla niin saisi vähän luotettvampaa tulosta. Muutenhan ei tiedä tarkalleen, että mikä päivä se on muuttunut seuraavalle tasolle. Harmi, kun Clearblue ei ole missään ilmoittanut niitä hCG-eroja, milloin viikot aina muuttuvat testissä.

Itse sain testiin "3+" rv 4+6. Olen käynyt 3 kertaa ihan hCG:n mittauksissa verikokeissa ja mulla on aika korkealla arvot. En ole tehnyt, kuin tuon yhden viikkonäytöllisen tässä alkuraskaudessa, mutta muiden testien viivojen vahvistumista seurasin joka toinen päivä yhden viikon ajan :)
 
mymosa Jes! Onnittelut digiviikosta!:) Nyt voit lopettaa testauksen...kun ei enää mitään olekkaan!:D Toisaalta vaikka noi mua ahdistaa niin onpa jotain "odotettavaa" ensviikollekin!;) Oon vähä kade sulle, jos rehellisiä ollaan! Toivottavasti mäkin saisin ton siihen!:) Oliko sulla 6 vai 7 päivää eroa siihen 2-3?
Ja tosiaan yksilöllistä se hormonin nousu yms. on kuten mur-murkin ihanasti meitä muistutteli!:) Mun ystävä sai aikoinaan HETI 3+ siis IHAN alussa ja hänellä kaikki oli kunnossa...ja vauvakin on jo vuoden!:)
 
JEE! Nyt mäkin sain viikkonäyttöön 3+!:) Eilen koklasin ja oli vielä 2-3, mutta tänään TASAN VIIKKO siitä (viime to), kun sain sen "raskaana 2-3" niin vaihtui tuo "raskaana 3+". Eli mulla siis nakutettuna muuttui viikkomäärä siinä, kun tasan viikko oli kulunut. Eli melko tarkasti tuntui toimivan mun kohdalla. Ehkä mulla sitten nousee jotenkin tasaisesti se hcg?! No mut anyway!!!
mymosan sanoin: tähän on hyvä päättää testailu!!! Mut tässä menikin "mukavasti" jännittäessä tän viikkonäytöllisen kanssa tää alkuaika. Oli jotain "odotettavaa"...tosin ne rahat VOIS toki käyttää muuhunkin. Mä oon ostanut varmaan kaikki viikkonäytölliset meidän lähiapteekista!;D
Nyt jatketaan vaan sitten masun kasvattamista ja toivotaan, että kaikki menis oikein hyvin ja pieni pysyis kyydissä! Nyt menossa rv 5+4!:)
 

Yhteistyössä