Clearbluesta..? outoa viivaa!

Te jotka olette plussaanneet clearbluella tai miksei muutkin, joilla on kokemusta tuosta testistä. Eilen tein tommosen clearbluen ja tänään aamulla. Eilen tuli sellainen sininen viiva, kuin ois kynnellä vedetty, niin ohut mutta sininen. Tänään aamulla tuli sellainen todella vaaleansininen, edelleenkin vasemmassa reunassa todella ohut selvä viiva, mutta se testipalkki oli leveydeltään todella haalean sininen. Kp:t tosin on vasta 23/30 ja eilen oli dpo 8.. :ashamed: älkää nyt tuomitko tuosta aikain testauksesta, tiedän että se on järjetöntä! :saint:
 
niin kävin kattelee noita kuvia plussatesteistä ja se mun viiva on samanlainen ku SadButTruella sivulla 4 :p Mä oon ihan täpinöissään. Tilasin aamulla muutaman testin, toivottavasti ne tulee vasta perjantaina! :LOL:
 
Kopion tekstiäsi ovisplussan aikaan: Moikka! Tulin kurkkimaan mitä teille kuuluu! Onnea plussanneille! Ja halit sitä tarvitseville!

Tää palstailun vähentäminen on kyllä tehnyt hyvää, ei niin enää masenna. Ekaa kertaa kokeilen ovistestejä tässä kierrossa ja eilen tuli plussa. Hetken mielijohteesta noita tilasin, ja pitihän ne käyttää. Mutta ihan hyvä, koska muuten olisin luullut että ovis on huomenna.

Kovasti plussatuulia teille kaikille!!++++++++ ..eli kyllä se taitaa nyt olla plussan paikka sinulla rtestissä!! :heart: :flower:
 
Ei vissiin kellään oo kokemusta? No todennäköisesti nuo oli jotain virheellisiä testejä, koska onestep 10IU näytti negaa tänään.. Olin jo aivan innoissaan, ei tää oo Reilua kun tuollain ihmistä huijataan!! :headwall: Kuitenkin nuo oireet jatkuu, onko nuo sitten pms:ää? En käsitä. |O :'(
 
Ja mikä kaikkein ärsyttävintä; siihen pirun onesteppiin tuli viime miinuteilla joku ihme viivanpaikka, josta sai kamerakännyllä kuvan! :headwall: Mulla ei oo sitä liitintä koneeseen, että voisin teille laittaa kuvan..

muoks. eli pidin sitä tämänpäiväistä negana.. onpas tää nyt sekavaa. jos nyt kukaan edes lukee.. :saint:
 
Tässä kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=2527586.jpg

Eli mulla oli ilmeisesti ns kemiallinen raskaus. Noi herkät on tosiaan huonoja siitä kun näyttävät jo niin varhain ja raskaus ei sitten mahdollisesti jatkukkaan eli menee ihan varhain kesken niin kuin mulla ja niitä ns. kemiallisia on todella paljon..... Lääkäri oli sitä mieltä että jos en olisi tehnyt testiä niin en olisi edes tiennyt olevani raskaana..olen samaa mieltä koska menkat oli ihan tavalliset. Muistaakseni mulla oli jotain 4-5 päivää myöhässä kun vuoto alkoi ja testin tein n. 2 päivää ennen oletettua alkua.

ELI KANNATTAA MALTTAA ODOTTAA ETTÄ ON TARPEEKSI MYÖHÄSSÄ NIIN EI PETY NIIN PAHASTI...
 
Lumipyry73: Just tommosia ne munkin haamut oli. Sitä on vaan niin yksinkertaisen malttamaton, että ei voi odottaa. :/ Pakko kai sitä hormoonia on ollut olla, kun tuommosia testit antoi.. Ja olen samaa mieltä siitä, että en olisi tiennyt koko kemiallisesta ellen olisi mennyt säheltämään noitten testien kanssa. :headwall:
 
Joo, kokemusta on varhain testailusta ja Clearbluen plussasta, joka sitten kolmen päivän päästä ei ollut enää plussa. :ashamed: Se oli ennen kuopusta. Malttia testailuun, voi tietysti valita, että oliko raskaana vai menkat vaan myöhässä eikä tiedä raskaudesta. Hätäily ei ole hyväksi, uusi raskaus lähti kuitenkin melko pian, etten sitä kauaa miettiny. Malttia naiset!
 
Mulla näkyi ultrassa "jotain" eli joku piste -vastasi viikkoja 4+, mahdollisesti joku pussi ja paksuuntunut limakalvo.. raskaushormoonia oli silloin perjantaina ihan todella vähän veressä ja maanantaina sitä ei ollut ollenkaan eli jotain siellä oli tapahtunut.. Noita tosi varhaisia "vääriä plussia" on kuulemma hyvin paljon nykyään kun testit on tullu niin herkiksi. Näyttävät munasolun hipasunkin!!! Eli tosiaan maltti on valttia... Mistähän sitä malttia sais....???? :ashamed: :ashamed:
 
Lumipyry73: En tiiä, jos sitä jostain vois ostaa niin mieluummin käyttäisin rahat siihen entä ku turhiin r-testeihin. Tuntuu typerältä vollottaa täällä, kun kyse on omasta kärsimättömyydestä.. :headwall: Eipä sillä voita mitään että testaa liian aikaisin, jos se plussa on tullakseen niin se kyllä ihan varmasti näkyy sitten myöhemminkin eli sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kävitkö muuten jossain yksityisellä tuossa ultrassa? Mun pitäis varata aika papa-kokeeseen ja mietin että menenkö yksityiselle vai terveyskeskukseen. Aikaisemmin oon käyny tk:ssa.
 
Sain lähetteen kättärille ihan meidän terveysaseman lääkäriltä kun kerroin sille tilanteen. Antoi sen ihan kiltisti kun VÄHÄN valiti eli aika paljon... :kieh: Sitten ne velä soiti kättäriltä ja lähetti epikriisin kotiin.. Sanoi vaan ettei mitään jälkitarkastusta tarvita ja uutta voi kokeilla ihan heti uudelleen... Nyt menossa kp19 ja yritän todellakin olla testaamatta liian aikasin! :snotty:

 
Yritä malttaa! :) Mies kysyi eilen että eikö pitäis jo ottaa selvää, että mistä nuo kemialliset johtuu. Se kyllä tietää että vuosi on se raja millon yleensä aletaan tutkimaan, mutta varaan sen gyneajan tähän kiertoon niin saa sen papan otettua.. Raskaanahan sitä ei yleensä oteta ja olen päättänyt raskautua! :saint: Nyt alkaa olemaan jo positiivisempi mieli kuin eilen. :)
 

Yhteistyössä