clomien syöjät

Mä en ole myöskään ikinä kuullut tuosta mitään virallista kommentia.
Voi olla et on laimeampi tai jotain, kun tässä nyt aikani olen syöny tolla myöhemmällä ajankohdalla ja tässä kuussa vaihettiin kp 3.-7. niin sain jopa ovistestiin plussa :) Mutta en kyllä tietenkään voi mennä sanomaan johtuuko se tosta vai mikä häiriö tää nyt oli..
 
Miten teillä muilla on oviksen tikuttelu onnistunut Clomi kierroissa? Kun mulla nyt pikkusen ongelmia ovistestien tulkinnassa. Maanantaina kp13 tuli tuskin silminnähtävä haamu testiin tiistaina kp14 tuli sitten lähestulkoon tasavahvat viivat ja eilen kp 15 taas ihan hailu haamu. Luomu kierroissa oon saanut vahvemmat viivat ovistestiin kuin nyt, et en nyt ole varma oliko se ovis jo. Toisaalta limoja tuli ja masuoireita oli, joten kai se sitten oli. Parin viikon päästähän se viimeistään selviää, jos menkat alkaa :(
 
Minä söin aikoinaan 5 clomikiertoa kp 5-9 1kpl/pvä, 1 kierron kp3-7 1kpl/pvä ja 1 kierron kp 3-7 2kpl/pvä. Erona minulla kuureissa A (kp5-9) ja B (kp3-7) oli että A:ssa kypsyi aina 2 munista, mutta B-kuurissa taas 4 munista. Eli on väliä minä kierronpäivinä clomeja syö.
Viimeiseen clomikiertooni annos tuplattiin ja tulos oli taas 4 munista. Kaikki irtos kun pistin myös pregnyliä ja tehtiin inssi, ei tullu plussaa. Tuli myöhemmin IVF:stä.

Monisikiöraskaudet clomeista on kuulemma älyttömän harvinaisia, enemmän taphtuu jos käytössä jotain vahvempaa, esim.puregon.
 
Mä söin aian kp3-7. Johtui siitä, että ovis oli aina melko myöhään, joten tolla kp 5-9 se olisi mennyt jo liian myöhäiseksi.

Ja mandelin kirjoitukseen kommentoitava: kaksi raskautta, molemmat clomeilla ja molemmat tuplaraskauksia. :D Joten ei niin älyttömän harvinaista. Molemmat tosin mulla menneet kesken.
 
Minä oon syöny kp 3-7, ja yksi iso folli oli ultrassa.

Mites muuten teillä muilla, onko clomit vaikuttanu teillä lämpöihin? Jostakin luin että saattaa nostaa lämpöjä clomien syönnin aikana, mutta vaikuttaako myös oviksen jälkeen?
 

Yhteistyössä