Clomifem-hoidosta plussanneet!

Marsiina: Hienoa, et jo jotain merkkejä sykkeestä näky! Uskosin, et viikot on vaa vielä niin pienet, et kyl ne sykkeet sielt viel tulee kunnolla kuuluvii ja alkio näkyvii ajallaa. :)

ON: Mä sain tänää äitiyspakkauksen, jippii!! :) Se sisältää aivan sairaasti vaatteita ja kaikkea tarpeellista! Laskin, et jotai 20 potkupukua siin on + sit toppahaalari, fleesehaalari ym. ulkoiluvaatteita. Ihanaa! Kyl noilla hyvin alkuu pääsee eli kauheesti ei ite kannata vaatteita ostella. Ens yönä lähetää sinne etelää, joten mukavaa ens viikkoa teille kaikille! :) Toivottavasti ois sit paljon mukavia uutisia luettavana täällä. Palailen asiaa siis viikon päästä toivon mukaa hyvin levänneenä. :wave:
 
Vauva haaveissa Ihanaa, että olet saanut äitiyspakkauksen. Muistan kuinka ihanaa oli ihastella siskon lasten äitiyspakkauksia. :heart: Ovatko vaatteet nyt pienempää kokoa, kuin n. kymmenen vuotta sitten. Silloin jos ois pukenu äitiyspakkauksen vaatteita vastasyntyneelle, ni hän olis hukkunu niihin, olivat niin isoja. Mukavaa reissua teille! :wave:
 
Marsiina: Siin pakkauksessa on aika tasasesti kokoja 50, 60 ja 70. Ne pienimmät bodyt näyttää kyl niin hellyyttävän pieniltä, et näinköhän meiän poitsulle tulee ees mahtumaa. :D Toppahaalari oli sen verran iso, et se on varmaa ekana talvena aika hyvä. En kyl ois uskonu, et se pakkaus sisältää noin paljo erilaisii vaatteita, vaik olinkii Kelan sivuilta käyny kuvia kattoos. :)
 
marsiina joko uskaltas varovasti onnitella....hyvät merkit ainakin että joku siellä masussa taitaa kasvaa!

vauva haaveissa oih,minäkin haluisin päästä jo hiplailemaan pieniä vaatteita! katotaan jospa sitten kesällä... Hyvää Matkaa ja RENTOUTUKAA!!
harmittaa ku en vielä saa sitä uutta pakkausta,elokuussa rupeevat vasta jakamaan,jos sittenkään,kunhan nämä vanhat ensin loppuu. eipä siinä muuta hienoo ole kun se ite pakkaus on uusi.

nyt on niin väsy kun oltiin päivä mökillä,paisteltiin makkaraa ja otettiin aurinkoa! :cool:
nyt vois ängetä sohvalle odottelemaan saunaa!
Leppoisaa lauantain jatkoa!

kaktuspiikki 14+0
 
mymosa
Me otettiin rahana tuo pakkaus, kun mun makuun pakkauksessa ei ollut juurikaan mieleisen värisiä vaatteita ja shoppailen mielelläni :LOL:
Ollaan myös saatu ihan mukavasti vaatetta.

Pitäis vissiin jo alkaa laittelee ym tavaraa vauvalle..
 
Neuvolaan ja yksityiselle ultraan varattu aika. Kolmen viikon päästä on kumpikin. Voi tätä jännitystä. Viikot menkää äkkiä :)

On muuten hieno se uusi äitiyspakkaus. Ja voi niitä vaatteita. Niin pieniä ja suloisia. :)

Eli nyt mennään rv 4+3 ja laskettu aika olis 16.11. =)
 
Tänään gyne soitti siitä torstaina otetusta hcg -pitoisuudesta... Lukema oli tuplaantunut maanantaisesta ollen nyt 12 000!!! :D Joko sitä todellakin uskaltaa ajatella, että pikkuinen masussa kasvaa?! :)

Torstaina ois tarkoitus mennä viel ultraääneen, ja toivotaan, et nyt jo näkyis enemmän ku edellisillä kerroilla. Sekä saatais hiukan varmuutta, että millä viikolla tässä nyt ollaan. Ehkä se sit on se 5... Taidan neuvolan varatan kuitenkin vasta torstain jälkeen...
 
  • Tykkää
Reactions: Alliisa
Oho marsiina! nyt on arvot kohillaan! :) luulisi jo jotain ultrassakin näkyvän kun on aikaa kulunu jo sen verran! ne on kyllä piinallisia viikkoja odotella!

itellä tuntuu kans että nämä viikot ei kulu ikinä...:kieh: ens torstaita ootellaan kun kuuta nousevaa! toivotaan vaan että sitä lapsivettä ois tullu nyt lisää tai vaikka ei olisikaan niin vauvalla olisi silti kaikki hyvin,kyllähän vähälläkin lapsivedellä pärjää. Kunhan vaan ne munuaiset ja virtsarakko olisi kunnossa!

aliisa ja marsiina taitaakin saada sen uuden äitiyspakkauksen.

työpäivä meni yllättävän hyvin 2 viikon huilin jälkeen! Akut on latautunu sen verta hyvin ettei väsytä juuri ollenkaan!

Mukavaa viikon alkua!

kaktuspiikki 14+2
 
Marsiina Onpa huippulukema, mahtavaa! Toivottavasti torstai tuo tullessaan lisää hyviä uutisia =)

Täällä puolestaan odotellaan ens viikon tiistaita kuin kuuta nousevaa :D Meillä silloin siis varhaisultra. Nyt on pari päivää tissit olleet arat ja ollut jatkuvaa etovaa oloa. Hyvä niin, tulee varmempi olo tästä raskaudesta.

Te, joilla on doppleri, milloin olette saaneet äänet kuuluviin? Sain viikonloppuna ystävältä tarpeettomaksi käyneen dopplerin ja olisi jo kova hinku päästä käyttämään sitä. Tietenkään nyt vielä ei mitään kuulu, mutta ajattelin, että jos rv9 asti päästään, niin silloin ehkä voisi jo kuulua. Vai...?

idylli 6+1
 
minä en ole vielä saanu kuluumaan kun istukan suhinat ja oman sykkeen,mutta luulen sen johtuvan edessä olevasta istukasta.
Mulla on se angelsounds doppleri ja siinä mukana tulleessa ohjeessa sanottiin että rv 9--> voi kuulla mutta varmemmin rv12 eteenpäin.
eiköhän se ole aika tapauskohtaista millon ne alkaa kuulumaan,riippuu kohdun asennosta,istukasta ja mahan peitteistä.
 
Heippa pitkästä aikaa... Nyt täällä väsymys ja olon kolotukser alkaa vähän väistyy joten on ehtinyt tehdä kaiken näköistä...
Mulla on kanssa tuo Angelsounds doppleri, sain sillä kuulumaan kyllä ihan ok pikkuisen sykkeen. Mutta aluksi siihen meni aika paljon aikaa. Piti laittaa geeliä melko paljon ja painaa jonkin verran n. rakon kohdilta eri paikoista niin sitten sieltä kuului...Välillä kuuluu kyllä suolen äänet paljon kovemmin. Mulla kyllä on istukka takaseinässä joten sekin varmasti vaikuttaa kuulumiseen. Mahanpeitettä kyllä löytyy jonkin verran... :)

Nyt on iskenyt hirmu himo.. kokoajan tomaatteihin. Onneks sei mitään epäterveellistä... mutta tomaatteja voisin syödä kilokaupalla päivässä, ja maha tykkää kun saa yht'äkkiä paljon kuitua ;)

Nyt ei kyllä enään saa mahaa juuri peiteltyä.. ei kyllä oo tarveskaan mutta on ruvennnut oikeen kunnolla pullottamaan ;) taas muistuttaa siitä et on raskaana. Työvaateiden kanssa alkaa olla aika tiukat paikat.. pitää ruveta ettii vähän väljempiä vaatteita..
Nyt pitäs ryhtyy työn touhuun..
Mukavaa päivää kaikille!

Tinsq+ kyytiläinen 15+3
 
Joo sitä geeliä tosiaan menee,jos sitä on liian vähä,ärsyttävästi rutisee ja korviin sattuu! :)
Tänään meinasin kokeilla josko kuulus,on kohtukin varmasti noussu niin luulis kuuluvan paremmin.En usko että laitteessa vika vaan käyttäjässä!

Tääläkin alkaa maha jo näkymään,varsinkin toi läskimaha kun vauvamaha nostaa sitä ylöspäin niin on tollanen tasanen kumpu :whistle: :ashamed: ihan kun ois jo pidemmälläkin!
kävelyvauhti on alkanu hidastumaan,ei vaan pääse kovin nopeesti kun alkaa heti juileksimaan. Melkosta barbababa meininkiä :LOL:
täytyy vaan toivoa että kasvava maha tarkoittaa myös lapsiveden lisääntymistä ja että pikkusella ois munuaiset ja virtsarakko ok.
Vielä viikko odotella ultraa...

kaktuspiikki 14+4
 
Marisiinalle paljon voimia!

Nyt pidetään sitten peukkuja pystyssä molemmille (Idylli ja Kaktuspiikki)!
Kaktuspiikki hauska että olet vihdoin saanut kuuluvii sydän ääne dopplerilla. Eikö oo ihana kuunnella aina hetki niitä ja tietää et ainakin kaveri on hengissä (kuten vielä itse aattelen.) Oon ainakin itse niin skeptinen että mitä tahansa voi vielä käydä et on pakko varmistella ennen kun tuntee mitään potkuja.

Eilen taas täälläkin poksu, 16+1 tänään! :)
 
On niitä kyllä niin mahtava kuunnella! ja miten selvästi ne kuuluu! eilen kytkettiin vielä tietsikan kajarit siihen doppleriin niin jytis ihan kunnolla :D mies nauhotti vielä puhelimeensakkin ne äänet.
Minä oon jo pieniä nypytyksiä ollu tuntevinani,varsinkin sen kuuntelun jälkeen ja kun sohvalle rauhottuu istumaan illalla niin tuntuu pieniä näpäytyksiä mahassa. uskosin sen olevan vauva koska ne tuntuu siinä kohti mistä kuuluu äänetkin!

Mitä lähemmäs torstaita mennään,sitä enemmän rupee jännittämään!! eilen oli miehen kans puhetta siitä ultrasta,sitäkin jännittää ja koko ajan pyörii se päässä. Juteltiin että tuli mitä tuli,yhessä me siitä(kin) selvitään,kun ei sille mahda itse mitään,jos uutiset on huonoja. Sitte mennään vaan päivä kerralla eteen päin. Näin etukäteen on helppo ajatella että otan sen ihan rauhallisesti,olenhan kokenut sen ennenkin ja nyt tiijän mitä tulossa (siis jos keskeytykseen joudutaan),mutta saa nähä miten sitten käy...
Mutta eipä sitä auta rueta etukäteen murehtimaan!

Aurinkoista maanantaita kaikille!

kaktuspiikki 15+2
 
Pitäsköhän mun ilmottautua tännekin. :) Eli siis tänään plussattu, la menee jonnekin marraskuun loppuun. Sekotuksella clomit+menopur+pregnyl+luget ollaan nyt päästy tähän lopputulokseen ja onnellisempi en voisi olla. Alkuraskauden ultran varasin pääsiäisen jälkeiselle viikolle. :) Toivotaan nyt parasta. Meillä on siis jo 9/09 syntynyt poika.

kaktuspiikille paljon tsemppejä!
 
Heipä hei pitkästä aikaa! :wave:

Lomat on nyt lusittu ja ihanaa oli! Aurinko porotti joka päivä ja lämpöjä oli +25-30C. :) Käveltyä tuli joka päivä tosi paljon ja huomasin, et siin helteessä ja 10kg "lisäpainoilla" nilkat ja jalkaterät turpos tosi kovasti.. Loppu ajasta myös lonkat kipeyty ja piti hidastaa tahtia oikei kunnolla. Kyllä tuns välillä ittesä tosi rammaks ja alko kauhistelemaa jo valmiiks ens kesää ja niitä kipuja ja kolotuksia, mitä kuumuus tuo auttamatta tullessaan. Mut mikä positiivista, virtsis ei iskenykään ja antibiootit jäi jemmaan! :D Nyt koto-Suomeen päästyä kaikki kolotukset on taas mennyttä elämää ja nilkatkii alkaa näyttää jo ihmisen jaloilta. :)

Marsiina: Tosi isot pahottelut ja rutistus sinne! :hug: Noi hcg-arvot vaikutti niin hyviltä, et eipä ois arvannu, ettei kaikki kuitenkaa oo hyvin.. :'(

kaktuspiikille ja Idyllille tsemppiä tuleviin ultriin!! Toivottavast vedet ois kaktuksella lisiny ja Idyllillä näkyis pienen pieni ihmisen alku ja vahva syke. :) Mäkii jännäilen täs ens viikon 4D-ultraa, mikä on siis keskiviikkona. Palailen paremmalla ajalla (ei siis työajalla ;) ).

Vauvis ja Sintti 26+5
 

Yhteistyössä