Clomifem-hoidosta plussanneet!

Päivittelenpä viimein pikaisesti omia kuulumisiani tänne... On ollut vähän kiireitä opintojen kanssa ja lisänä tolkuton väsymys, joten en ole paljon jaksanut koneella roikkua koulutöiden lisäksi. Tänään siis meneillään 11+1, sikäli kun muistan edes suunnilleen oikein viimeisten menkkojen alkamispäivän. Torstaina olisi sitten np-ultra, ja täytyy myöntää että kauhulla odotan että kasvaako siellä enää edes ketään. Rintojen arkuus on hävinnyt kokonaan ja samoin ajoittaiset pahoinvoinnit, jäljellä on enää väsymys, mutta sekin vaihtelee päivittäin, joskus ei väsytä juurikaan toisinaan taas on vaikea pysyä hereillä yhtään. Olenkin hysteerisesti tarkkaillut oireita ja välillä olen ihan vakuuttunut että raskaus menee kesken, sitten saan taas ravisteltua itseeni järkeä, ettei kannata stressata, kun ei voi asioiden kulkuun vaikuttaa. Torstaiaamua kuitenkin odottelen ristiriitaisin tuntein.

Laittelen nämä nyt punaisella, vaikka ne ovatkkin väärässä muodossa, mutta jos joku jaksaa päivitellä ne tietoihini:

Toista siis odottelen, laskettuaika on ainakin toistaiseksi 5.11. ja yritystä takana 5 tuloksetonta clomi-kiertoa, sitten lopetettiin yritys ja ensimmäisestä "luomukierrosta" tärppäsi.
 
Päivitetty! :)

Torstai tuntuu olevan yleinen jännäys-päivä,aika monella on ultraa sillon,joko np-ultra tai rakenneuä,niitähän sitä saa jännittää. Tosin minua on kyllä kaikki ultrat jännittäny,josko rakenneuä:n jälkeen(jos eteenpäin päästään) ei tarttis niin panikoida niitä.

Melkosta jossittelua sai taas viikonloppuna pitää,JOS meillä on syksyllä vauva,JOS rakenneultrassa kaikki hyvin,JOS kesällä on iso maha miten jaksan lähteä reissuun... :|

äh,olis jo torstai.

kaktuspiikki ja tyyppi 19+1
 
Heips pitkästä aikaa!

Heti alkuun Aniitille suuret pahoittelut tuulimunaraskaudesta! :hug: Voimia nyt tosi kovasti sinne!

Ultria tuntuu tosiaan olevan nyt aika monella lähi aikoina, joten tsemppiä niihin! Toivottavasti kaikki ois kunnossa ja saisitte vähän jo huokasta. :) Meillä muuten ku oli se 4D-ultra muutama viikko sitten, ni laitettii sit huviksee Kelalle rahakorvaushakemus ja sieltähän tulikii peräti 60e korvauksia! :) Kannatti siis kokeilla.

Tääl kaikki on iha hyvi. Maha kasvaa ja olo alkaa tuntua jo aika kömpelöltä. Toisesta työstäni alotin äitiysloman tänää (tosin, ku on perheyritys, ni ehkä joudun viel jeesailemaa sillo tällö) ja toisesta työstä alkaa äitiysloma kuukauden päästä. :) Laskin, et jotai 9 työvuoroa ois enää jäljellä, ku oon osa-aikanen. Ollaa koitettu kovasti siivoilla kaappeja ja varastoa ja raivailla näin tilaa tulevalle perheenjäsenelle. Myös jotai hankintoja on jo tehty, kuten esim. nettikaupasta 50e:lla Iskun Möhkö pinnasänky. Vaunut jätetää myöhemmäks, ku tuntus aika kivasti tori.fi:ssä olevan valikoimaa. Mul on alkanu nyt uutena inhottavana raskausoireena oikean käden sormien puutuminen! :O Googlettamalla selvis, et se on iha normaalia raskauden loppuvaiheilla, ku saattaa tulla jotai hermopinteitä.. Pitäs kuulemma palautua normaaliks synnytyksen jälkee. On vaa aika ärsyttävää, ku kihelmöi koko aja noita sormia ja aamulla suorastaa pakottelee, ku on nii puutunu.. : / Onks kellää muulla ollu tällästä?

Mymosalle muute tsemppiä tulevaa sektioon!! Ei taia olla enää ku viikon verra siihe. :) Tiiätkö yhtää, minkä kokonen tyyppi sielt ois tulossa?

Hyvää viikon jatkoa kaikille! Ihanaa, ku kevät alkaa jo tuntua ja lumet sulaa. =)

Vauvis ja Sintti 30+5
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Ihana lukea kaikkien kuulumisia täältä :)

Tää jossittelu on ihan kamalaa... mulla on vielä yli viikko ekaan ultraan ja oon ihan varma että siellä on jotain pielessä. valvon yöt peloissani kun pyörii ajatukset ympyrää. en uskalla luottaa siihen et kaikki olis hyvin.

Raskaustestin viiva on nyt jo vahvistunut kontrollia selkeästi vahvemmaksi ja se tietty lohduttaa. palelee ihan horkkamaisesti, tunteet seilaa, tissit ehkä räjähtää kohta, ilmavaivoja ja tänään uutena pahoinvointi... suolasta söisin söisin ja söisin koko ajan... että oireet ihan kohdillaan, mutta pelottaa...

 
kaktuspiikki ihana kuulla, mut mikään ei oo niin varmaa ku epävarma.

ton janan voi tehdä sivustoilla lillypie :) sitten kun jana on valmis katot sieltä url osoitteen kopioit sen ja lisäät tänne kuvana. kuulostaa vaikeemmalta mitä on :)
 
mymosa
Mulla tuo lilypie juttu on tuolla profiilissa, kun sitä ei mitenkään saanut allekirjoitustapaisesti liitettyä.

Tänään oli viimeinen neuvola.. Pitäisköhän jo alkaa pakata kassia sairaalaan mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvaton
ei tuota nävy saavan sillalailla,ei kehtais jka kerta lisätäkkään erikseen.

Sulla se vaan mymosa h-hetki lähenee!
Meillä ois huomenna se rakenneultra,meijän tuomiopäivä... Maha on kyllä kasvanu aika komeesti,että jospa siellä sitä vettäkin olis vielä tarpeeksi ja vauvalla kaikki hyvin! ihan alko päähän koskemaan pelkästä stressistä ja huomisen ajattelusta.
 
Joo,me vissii saadaan huokasta ja alkaa olemaan raskaana! voi vitsi,en kyllä tiijä nuinkohan onnistuu...
Virtsarakko oli ok,pissiä täynnä,mahalaukku oli ok,munuaiset ok,kaikki oli ok!!
ainut oli ettei sydämestä kunnolla kuvaa saanu kun tyyppi oli mahalleen ja se sydän jäi tavallaan sen ala puolelle,mutta virtauksista sai sen verta selvää että kaksi kammiota löytyy. ennemmin sydän on ollut kans ok,hyvin kehittyny jne. Eli terve vauva ja tooosi vilkas siellä köllötteli!!
sukupuolta ei edes älytty kysyä,näkyvyys oli sen verran heikko istukasta johtuen ja minun vatsanpeitteestä että ei olis varmaan nähnykkään. aivan sama meille,kunhan tyyppi on kunnossa!
3 viikon päästä olis toinen rakenneuä,jossa lääkäri koittaa sen sydämen saaha näkyviin kunnolla,nytkin piti yskiä ja maata kylellään,mutta ei suostunu tyyppi kääntymään!
Mutta itse lääkäri sanoi että nyt voitte jo huokasta!
Mulla oli valkuaiset pissassa ++,niitä nyt sitten seurataan ja keräillään sitä vuorokausivirtsaa. valkuaispitosta ruokaa pitäs syyvä kuulema.

Että semmosta meille!

kaktuspiikki ja tyyppi 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Alliisa ja vauvaton
ja äippälomakin jo varmistu,alkaa siis virallisesti 13.7,sitä ennen pidän lomat ja ylityöt pois! ainut vaan että jouvun olemaan työttömänä muutaman viikon siinä välissä,kun työsopimus loppuukin jo kesäkuun 1.pvä. ei ole pomolla tarjotakkaan töitä heinäkuun loppuun. Mutta en jaksa siitä nyt murehtia,äippärahan haen sitten viimesen 6kk perusteella,mikä ei kyllä haittaa,parempi palkka mulla onkin nyt ollu kun 2010.
Eli siis vauhilla rupes asiat rullaamaan! =)
On tämä kyllä niin mahottoman ihanata että ihan pelottaa olla näin onnellinen!! :ashamed:

Kauhistuttaakin ajatella että nyt saa ostella jo jotain! :D ultran jälkeen käytiin kaupassa ja huvikseni menin sinne vauvanvaate osastolle...seison ihan pöllönä siinä että apua,mitä mä osaan ostaa! mies tuli sitten siihen,kahteli vähä aikaa,otti sellasen apina-bodyn ja sano että minä ainaskin haluan ostaa tämän! :LOL: koon sentään älysin tarkistaa ettei ihan mahottoman suurta ota! :LOL:

Mites muilla pyyhkii?! Miten vauva haaveissa hääjärjestelyt sujuu? (tehän olitte menossa naimisiin,eikös niin??)

Hyvää viikonloppua!

kaktuspiikki ja tyyppi 19+6
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki oli vallan mainiosti. Pikkuinen oli kasvanut sopivaa vauhtia, niskaturvotus oli reippaasti normaaliarvon puitteissa ja muutenkin kaikki oli kunnossa. Kovin unelias tuntui pikkuinen olevan, hiukan jaksoi päätään nostaa, kun yskäisin kätilön pyynnöstä. Oli se vaan ihanaa nähdä jo vauvannäköinen sikiö ruudussa :heart: Ja nähtiin hetken aikaa 4D-kuvaakin!

Kaktuspiikille onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja kiva, että saitte uuden ajan, vaikka varmasti sydän on kunnossa, kuten kaikki muukin. Kyllä te vauvan nyt saatte :)

idylli 11+6
 
kaktuspiikki: Ei oo sullakaa sit kauaa, ku pääset lomailemaa! Reilu kuukaus. :) On tää vaa nii mukavaa, ku saa kesävauvan. Mielummi sitä kesällä lomailee ja sit ku vauva syntyy, ni viettää aikaa sen kanssa, ku vaikka marraskuussa. No vauvan kanssa aika menee nopeesti, oli mikä vuodenaika sit tahansa, mut aika ennen vauvan syntymää kuluis mulla ainakii tosi hitaasti jos pitäs joskus alkutalven loskakeleissä sitä vauvelia ootella. Ja vauvankii kanssa on sit helpompaa kesällä, ku ei tarvii nii paljoo vaatettakaa pyntätä sen päälle. Ootko jo tehny ne Kelan hakemukset vai pystyt sä viikkojen puolee viel tekemää niitä? Meinasit sä ottaa sen äitiyspaketin? Siit on tainnu olla kyl juttua jo, mut en nyt muista, mite työ meinasitte. Siinhä on sit aika paljo vaatteita, mut on niitä kyl nii ihana itekii päästä valkkailemaa kaupasta. :D Meiän hääjärjestelyt on iha hyväl mallilla. :) Kirkko, juhlapaikka ja valokuvaaja siis jo varattu ja sit kesällä pitää ostaa viel juhlamekko, sormukset yms., kuha saan eka itteni vähä ees normaalimpaa painoo. Ens kuun alussa pitää mennä tekee ne esteettömyyspaperit ja kesäl sit lähempänä käyää papin kanssa kirkossa juhlakaava läpi. Helpolla päästää kaiken kaikkiaa, ku juhlapaikka (yks pien ravintola) huolehtii kaikesta juhlapaikan koristelusta ja tarjoiluista, myö vaa valittii menu.

Idylli: Kiva kuulla, et myös siellä on saatu hyviä ultrakuulumisia! :) Joissai paikoissa näköjää näytetää 4D-kuvaakii normiultrakäynneillä. Miks meil ei.. : / ;) Tuli just tuost nt-ultrasta mielee, et näin viime yönä kauheeta unta, et meiän lapsi oli jo syntyny ja se ei osannu imeä rintaa. No sit joku hoitsu vaa sano, et sil taitaa olla Downin syndrooma ja hän oli kuulemaa jo ultrista nähny sen, mut ei vaa uskaltanu mainita meille mitää! :O Näköjää sitä alitajuntaisesti pelkää kaikenlaista.. Meillähä oli siis kyl kanssa niskaturvotukset iha ok. :)

AnnaE: Oliks sulla kans torstaina eli eile se nt-ultra? Jos muistan oikei, ni millasia uutisia saitte? Toivottavasti hyviä!!

Vauvis ja Sintti 31+2
 
kaktuspiikki: ihania uutisia! Pääset jo rentoutumaan eikä ole pitkä aika äippälomaan :)

Idylli: Hyvä että teilläkin kaikki kunnossa. :) Oli varmasti mukava nähdä 4D-kuvana pikkuinen. Itse kanssa olen miettinyt että jos menis jossain vaiheessa johonkin missä näkis kaverin 4D. Mutta saa nähdä mennäänkö.

Vauva haaveissa: Onnea hääjärjestelyihin :) Sullakin alkaa h-hetki lähestyä. :)

ON: Hiljaiseloa olen pitänyt! On ollut niin paljon huolia. Kun vaan kaikki menis hyvin. Verta olen vuotanut ja vähän muutakin tullut mikä on ollut todella raskasta ja itkenyt olen monesti, että tähän tämä nyt päättyy :'( Joka viikko on tullut käytyä ultrassa kun olen niin huolestunut ollut. Tänään sitten oltiin taas ultrassa ja olin niin varma että sydän ei kaverilla enää lyö. Oli meinaan niin huono viikko ollut tämä viikko. Mutta siellä kaveri voi masussa hyvin ja vastasi viikkoja mitä pitääkin =) :heart:
Kyllä oli niin huojentunut olo kun pois lähdettiin.
Mulla on kohdunkaula sen verran pehmeä ollut tässä alusta asti minkä takia vuotoa on. Parempaan päin mennään kuulema. Oli kohdunkaula kaksi viikkoa sitten pehmeämpi, mutta nyt jo paremman näköinen, ei niin pehmeä enää. Vuotoa on siis todennäköisesti vielä luvassa, mutta parin kolmen viikon päästä voi jo loppua. Toivotaan niin. :)
Niin vaikea on ollut raskautua, että olis nyt saanut odotus aika mennä ilman ongelmia. Jos sitten vasta uskaltais alkaa nauttia kun liikkeet tuntuu :) Pitkä matka vielä mutta eiköhän tämä tästä.

Hyvät viikonloputa kaikille :)
 
Alliisa Kiva kuulla, että kaikki kunnossa :) Toivottavasti jatkuu myös hyvin ja vuoto alkaisi jo loppua.

Vauva haaveissa Tiedän, ettet tarkoittanut pahalla enkä missään nimessä loukkaantunut kirjoituksestasi, mutta pakko silti kommentoida, että kaikkien lapsettomuusvuosien ja keskenmenojen jälkeen on ihan sama syntyykö lapsi kesällä tai marraskuun loskakeleillä :) Mielelläni olisin pitänyt toukokuussa syntyväksi tarkoitetun kevätvauvamme, mutta kohtalo päätti toisin ja nyt meille onkin tulossa marrasvauva. Kunhan vaan syntyy terve vauva, niin se on tärkeintä :) Tsemppiä loppuodotukseen!
 
vauva haaveissa meillä on vasta 7.5 se nla jossa saahaan ne kelan laput ja raskaustodistus,siellä on terkka lomalla niin ei ennemmin päästä ja eihän mulla taija vielä ne viikot ollakkaan täynnä. eli en siis oo vielä lappusia "päässy" täyttelemään. meinattiin ottaa se äippäpakkaus,vaikka siskojen lapsilta on jääny paljo ja tosi hyviä vaatteita,varsinkin vauvojen kun ei niitä paljo kerkiä pitämään. mutta minusta on mukava että jokaisella on myös omat vaatteensa,ettei kaikki kule samoissa.
Äiti jo vähä toppuutteli ettei tarvii sitten ostella paljon vaatteita kun niitä on, mutta sanoin saman sillekkin,haluan ostaa myös omia. Ja ne äippäpakkauksen vaatteet on aika isoja yleensä.

Minun vanhemmat haluaa ostaa rattaat ja miehen äiti haluaa ostaa sängyn,joten meille jää kaiken muun hilppeen ostelu...sitteri,turvakaukalo,hoitopöytä... siinähän niitä jo onkin!

idylli hienoa että tekin ootte saanu hyviä uutisia,kyllä se kummasti helpottaa nähä pikkunen siellä myskämässä. :)

alliisa Hyvä että teilläkin kaikki kunnossa,tsemppiä ja hyvä että kohdunkaulan tilanne paranee! :)

:wave:
 
Idylli: Joo en todellakaa tarkottanu pahalla, enkä ees ajatellu tuota asiaa, ku ton kommenttini kirjotin. Sori.. Myö päästii jotenkii nii helpolla ja raskauskii on menny tähä asti ilman minkäänlaisia ongelmia, ni en osaa ajatella iha samanlailla, ku ehkä monet teistä muista, joille raskautuminen on oikeesti ollu tosi vaikeeta..

Alliisa: Mukavaa, et saitte hyviä uutisia ultrasta kaikkien huolien ja murheitten keskellä! :) Toivottavast vuodotkii loppuis piakkoin.
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Ihana kuulla Kaktuspiikin hyvistä ultra uutisista! Itse saan vielä jännittää muutaman päivän, perjantaina ois ra- ultra.
Mimosallakin viedään aivan viimeisiä hetkiä ennen kun on kaksissa kappaleissa ;) Tsemppiä!
Täällä on jo moni alkuraskauden jännittäjäkin saanut hyviä uutisia ultrasta, mukavaa!
En ole ehtinyt kun silloin tällöin nopeasti lukaista läpi mitä täällä jutellaan...
ON: Täällä kaikki ok. Ja olo on ollut niin ok, et tullut touhuttua. Pieniä muksauksia olen tuntenut jo jonkin aikaa, nyt lähiaikoina selvemmin. Tosiaan pe ois ra-ultra, ja se jännittää... Onneks kuunnellessa syke on vahva ja potkut kuuluu hyvin, joten ainakin vaudikas mönkijä on masussa.

Oikein mukavaa ja aurinkoista viikkoa!
 

Yhteistyössä