Clomifem-hoidosta plussanneet!

Jes,me vissiin saadaan se kaukalo,myyjä otti just yhteyttä! eli kunhan aikataulut saadaan passaamaan niin me haetaan se! Huh,ois sekin site hommattu!

Just laitoin koneseen vauvan täkin,sen lättänä tyynyn ja lakanoita. Ovat siskon pojan entisiä,vissiin äippäpakkausesta saatuja. Tuleehan meillekkin sitte omat,mutta ei varmasti haittaa jos on toiset varalla.
Minä oon nyt ihan sekasi nuiden vaatteiden kans,mitä meillä jo on ja mitä vielä tarvitaan. tuo siskolta saatu laatikko on täynnä kaikkee,bodyja,toppiksia,potkareita... ei hajuakaan mitä vielä tarvittas ja missä koossa! Pitää vissiin alkaa lajitella niitä.
Nooh,onhan tässä lomaillessa aikaa laitella! Tulis vaan se lipasto pian niin sais laitella sit sinne ne kun on puhtaat ja silitetyt.
 
ainiit Oikein hyvää kuuluu, kiitos kysymästä :)

Pitänee täälläkin kertoa tämän päiväisen niskaturvotusultran yllätyskäänne... vauvoja onkin kaksi! kaksi kertaa aiemmin oon ultrassa käyny ja molemmilla kerroilla on ollu puhetta vaan yhdestä. no toisin kävi. sokki, mutta ihana sellainen :) :heart:

katso liitettä 16251
 
  • Tykkää
Reactions: Aniit
voi mahoton!! Ihanaa vauvaton!! Piti ihan ääneen jo hihkasta täällä!
Onnea tosiaan tuplasti! Ja tuplasti tarrasukkia matkalle mukaan! :heart:

Meillähän oli kans kaks ruskuaispussia,mutta vain toiseen tuli asukas. Neuvolan täti oli jopa ihan varma että sinne toiseenkin pussukkaan tulee asukas kun on clomeilla aikaan saatu,mutta toisin kävi.
Iki-onnellisia ollaan kyllä tästä yhdestäkin!

tulipas tästä nyt hyvä mieli! =)
 
  • Tykkää
Reactions: vauvaton
ja hyvä mieli sen kun jatkuu! Ostettiin just se kaukalo,ei oo se britaxin mitä meinattiin mutta tämä on graco,musta,ihan uutta vastaavassa kunnossa,ollu vaan yhellä pojalla ennen meidän poitsua. Se poika oli vielä just kasvanu ulos tästä kaukalosta,joten ei ole säilytetty missään varastossa kuukausikaupalla! Ja makso vaan 90e! Meistä aika halpa kuntoonsa nähden. Se telakka tulee vöillä kiinni autonpenkkiin ja sit jalalla auton lattiaan ja on kuulkaas kätevä! klik ja se kaukalo on kiinni siinä,toinen klik,niin se on irti! ja on jämäkästi kiinni! :D
Helpotti kyllä kummasti kun tämä hankinta saatiin tehtyä,aika tiukassa nuo siistit kaukalot!
 
kaktuspiikki: Hieno homma, et taas on yks hankinta tehty ja pois päiväjärjestyksestä! On varmasti hyvä kaukalo. :) Meil on iha samanlaine kelkka ja kätevältä se mustakii tuntu ja menee vöillä tosi tiukalle.

ON: Mä oon tässä ainakii pari tuntia kuunnellu häämarsseja ja kastevirsiä/-lauluja ja koittanu saaha jonkunlaista suunnitelmaa aikaseks. :) On niin paljo kaikkia ihania lauluja, et vaikee valita ja ku täytyy miettiä myös sitä, et osataako myö ja vieraat (joita ei siis montaa ole) laulaa ne. Ettei sit menis liian vaikeeks.. Illalla katellaa miehen kans yhessä niitä, mut nyt on jo jonkinlaista ehotusta sille valmiina. :) Häämarssiks en halua mitää kaikkein perinteisintä hääMARSSIA, koska ne juhlat on myös ristiäiset enkä aio marssia sinne alttarille ees hääpuvussa vaan jossai esim. vaaleensinisessä juhlamekossa. Miehen kans tuota jo yhes pohdittiin ja päädyttii sellaseen Marko Hakanpään suht ilosen kuuloseen ja nopeeseen kipaleeseen. Kastelauluiks mietin ite iha perinteistä Jumalan kämmenellä virttä alkuu (kaikki osaa laulaa) ja loppuun vikaks virreks Maan korvessa kulkevi lapsosen tie laulua. Katoin netistä jonkun perinteisen kasteohjelman ja siin oli vaan 2 virttä. Saahan niitä toki laulella enemmänkii, mut meille piisaa kyl vallan hyvi kaks. :D Aika hyvis ajois pohdiskelen näitäkii hommia, mut nyt on ainakii hyvi aikaa! Vauva ku syntyy, ni ei varmast paljoo virsiä ehi kuuntelemaa ja unohtuu viel koko homma.. ;) Harjotukset meil on kirkossa sillo juhlaviikolla vast elokuun alussa, ni ompaha hommat sit tuorees muistissa. :)
 
Aniit: Ei oo yllätys. :) Haluttii päästä helpolla häistä, ku ei kumpikaa olla mitää juhlien järjestäjä-tyyppejä, ni tällee saahaa hyvi yhistettyä kahet juhlat, häät ja ristiäiset. Ja ku sattuu nii mukavasti viel kesäaikaankii tää lapsosen syntymä, ni päätös oli helppo. :) Ei meil tuu, ku noin 20 vierasta eli iha perheet ja kummit vaan ja muutama hyvä ystävä.
 
Vauvaton: ONNEA ja ONNEA!! Ihanaa! Mun on pitäny jo monen viikon ajan tulla onnittelemaan sua raskaudesta kun olen taustaillu tuolla clomifen-ketjusa, kun kirjottelu tosiaan kovin vähäistä mulla ollut. Mutta nyt sainkin sitten onnitella tuplasti :D

Vayva haaveissa: Kesti vähän tää vastaaminen. Oon kyllä käyny lukemassa mutta jotenkin ei vaan oo saanut aikaseks kirjotettua. Tosiaan tää oli meidän toinen inseminaatio. Ekasta tuli se kemiallinen raskaus ja myöskin hyperstimulaatio :(
Nyt oli clomit annoksella 2 tablettia päivässä neljän päivän ajan. Mullahan on jokainen clomikierto ollu ihan erilainen. Ei ole ollut kahta samanlaista kiertoa ja tosiaan se limakalvo on tupannu ohentuu liikaa. Sit on ollu clomien lisäks pistokset käytössä mut tässä kierrossa ei ollu.
Varmaan ens viikon lopulle varaan varhaisultran, jos uskallan...

On ihana lukea vauviksen ja kaktuspiikin hankinnoista ja pesänrakennuksista. Sitä odotellessa :)

Kaktuspiikki: Onko sulla D1, D2 vai RD? Mulla on D1.
Aniit: Me mennään melkein samoilla viikoilla :)
Tänään rv 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Räsynukke Mulla on D1,oon sairastanu sitä 16 vuotta. "Mahtavaa" kun täälä on joku jolla on myös tää sairaus! oon kuikkinu tuolla RD pinossa,mutta se nyt on ihan eri asia.
Pitääkö sinun kuin usein käydä äippä tai diapolilla? Mulla on kerran kuussa diapoli ja nyt on ollu parin viikon välein äippäpoli valkuaisen takia. Yleensä ne poli käynnit on saatu samalle päivälle,mutta nyt tulee ajua muutaman viikon välein.

Huomenna siis suuntana Kuopion uus Ikea! Sieltä ois tarkotus ostaa se pinnis,jospa se olis hyvä ja tukeva,vaikka onkin Ikeasta. Ei oikein muualta taho löytyä... Samalla ostetaan ne rattaat(ei siis ikeasta),sitpä ois isot hankinnat tehty! Äkkiähän se kävi vaikka eka hermoilin ettei mitään vielä ole! :D

Tsemppiä hääjärjestelyihin! Muistan kun 6 vuotta sit järkkäilin meidän häitä,ei nekään isot ollu,n.30 vierasta,mutta hommaa riitti! Me vuokrattiin sillo juhlapaikka ja otettiin catering-palvelusta ruoka. Se menun pähkäily siinä kait kovinta oli ja sen hinta! Mutta ruoka oli hyvää! Minun sisko teki kakun kun se on sillä alalla ja juomat hommattiin ite. Mukava päivä siitä sitten onnes tuli,vaikka stressiä aiheuttikin monta kuukautta! :)

Se ois nyt sitten kesäkuu,eli hyvää kesää! :flower:

kaktuspiikki 25+6
 
Viimeksi muokattu:
RäsyNukke: No kyl ootte joutunu kokemaan kaikkea ja kokeilemaan eri hoitokeinoja! Toivottavast tää ois nyt aivan oikee raskaus ja kaikki menis vihdoin hyvin. :) Muistan, mite sitä varhaisultraa jännitti aivan sairaasti, ja teillä vielä jännitys on varmast iha toista luokkaa, ku yks iso pettymys takana.. Ootko muute ollu kauheen väsyny nyt alkuraskaudessa? Ite olin tosi väsyny ja nukuin päivisin 2-3 tunnin päikkäreitä ja silti myös yöllä jakso hyvin nukkua täydet yöunet.. Noil clomeilla on kyl paha tapa ohentaa limakalvoa. : / Mullakii oli tol samal annostuksella, mikä sul oli, ni vaan 4mm limis, mut onneks munasolu pääs siitä huolimatta kiinnittymään. :)

kaktuspiikki: Mä kattelin kans Ikean pinnistä ja oisin sen ostanukii jos ei ois sattunu yks käytetty kohille. Huomattii kyl, ku kasailtii se viikko sitte, et onkii aika kulunu tapaus, mut kyl se nyt menettelee ainakii tän lapsen ajan. Ja mul on siihe reunapehmuste, ni ihan omia tekstiilejä vasten saa vauva olla. Mist sä bongasit ne teiän tulevat rattaat ja onks ne niinku jotku yhistelmät? Minkän merkkiset ja onks kalliit? Noista häistä, ni kyl niis riittää yllättävän paljo kaikkea mietittävää, vaik kuviteltii pääsevämme helpolla tälläsil pienil juhlilla. Onneks meil juhlapaikkana ku on ravintola, ni ne hoitaa kaikki tarjoiluasiat (menut ollaa jo valittu), mut kylhä sitä järjesteltävää itellekii jää iha hyvästi.. Eniten ehkä stressaa juhlavaatteitten ostaminen, ku en voi niitä yhtää etukätee hommata, ku en tiiä, minkä kokonen sit mahan olla. Se jää siis varmast melkei viimosee viikkoo. Ois syytä löytyä sit jotain! :whistle:

:flower: Hyvää kesää myös täältä!! :flower:

Vauvis ja Sintti 37+2
 
Rattaista No ihan netistä googlettamalla valikoitiin merkki. Ensin olin että briot tai emmaljungat,mutta ne on törkeen kalliita ja brioissa kaikki valittaa sitä kopan pienuutta.
Päädyttiin sit Oran rattaisiin,joko jovi airit tai sitten taigat,kummat nyt liikkeessä tuntuu ja näyttää paremmalta,eikä niissä ole kun n.60e hintaeroa. Siis uudet ostetaan. Yhdistelmät siis.
Taiga maksaa 499e ja olikohan jovi airit 549e,ei siis mitkään kalliit verrattuna brioihin tai emmaljungiin,molemmat yli 700e ja enemmänkin!

Jovi Air 2012 UUTTA! - Orasel nämä tai sitten

Ora Taiga 2011-2012 - Orasel nämä.

Meidän ei tarvii kulkee busseilla eikä ostareilla pyöriä,joten ei haittaa jos ovat jytäkät vaunut,kunhan kulkee lumessa ja loskassa! Näitä ainakin on kehuttu siitä että kulkeevat paikassa kun paikassa.
 
kaktuspiikki: Eiks noi oo suomalainen merkki eli luulis olevan kyl iha laatutavaraa. :) Hienon näköset ainakii on ja must tuo tollanen jarru tuntu hyvältä, ku yhes liikkees kokeilin yhtiä vaunuja, mis oli just tollanen jarru. Emmaljungat ja Briot on kyl uusina hiton kalliita! Ei antais ainakaa mun kukkaron nyörit periks. ;) Onneks löydettii käytettyinä ihan kivat Emmaljungat. Uusina oisin päätyny kans ehkä Oraan tai johokii "halpamerkkii" esim. Z-Lineen. Emmat on haukuttu aika surkeiks, mut eipä ne paljoo maksakaa..
 
Mahtuisko tänne mukaan vaikken clomeilla plussannutkaan? Eli siis 2 viikkoa sitten tein plussatestin tokalla femar-kierrolla :) Aikasemmin söin 6 kiertoa clomeja. Ilmeisesti femarit toimi mulla paremmin (tuli 1 iso folli aika aikasessa vaiheessa kiertoa kun clomeilla yleensä pari pienempää).

Nyt siis n. rv 6. Parin viikon päästä olis varhaisultra. Verikokeessa jo kävin ja se näytti positiivista :) Lievä paha olo vaivaa jo...
 
magda ja varmasti mahtuu mukaan!
Tervetuloa vaan ja onnea plussasta! :wave:
Onko mones lapsi tulossa?

vauva haaveissa Joo on suomalainen merkki,pitäs ainakin olla näihin olosuhteisiin tehdyt! Uskaltaa ainakin ostaa vaikka ei ihan kalliimmasta päästä olekkaan. ABC-merkkisiä äiti oli katellu mutta minua ne ei oikeen vakuuttanu,halvat oli nekin. Emmoista en minäkään ole kehuja kuullu.

Kyllpä on ärsyttävä olla kun toinen korva on lukossa! Monesti oon meinannu ostaa apteekista sitä suihketta mikä liottaa vaikkua kun mulla tuppaa aina toi toinen korva menemään ihan kuuroks sen takia,enpä sitte tänäänkään enää kerenny apteekkiin! Nyt se humppaa koko ajan ja kuulee oman pulssin ärsyttävästi korvassa :mad: vanupuikolla ei toinna tonkia kun menee vaan pahemmin lukkoon.
Jospa yön aikana aukeis,paha olo tullee jos pitkään on tämmönen.

Hyvät viikonloput ja voikaa paksusti! =)
 
kaktuspiikki: Toinen lapsi olis tulossa, jos nyt sinne asti päästään. 2,5-vuotias tyttö löytyy jo :) Laskettu aika menee tammikuun loppupuolelle.

Eilen illalla alko paha olo pahenemaan ja kunnon ruoka ei mee alas (ainakaan liha) :x Ja ihan järjetön väsymys vaivaa. Muistaakseni viime raskaudessa oireet ei alkanu näin aikasin... Minkälaisia oireita muilla on ollu alkuraskaudessa?
 
magda: Mul oli ainakii alussa just aivan kauhee väsymys ja varmaa siitä johtu ainakii osittain myös kiukkusuus ja haluttomuus. Sit jossai vaihees alko etova olo, mut ei onneks tarvinnu paljoo pönttöä halailla. :D Se meni ohi joskus rv13 paikkeilla. Repäsykivut tuli myös aika alkuvaiheessa, et esim. aivastaessa repäs ikävästi alavatsasta. Mitähän muuta.. :rolleyes: Nii joo, kauhee nälkä parin tunnin välein! Ja rintojen arkuus iha ovulaatiosta lähtien ja sitä kesti pitkää. No sit tuli keskiraskaudessa närästys, mut muute se oli tosi hyvää ja energistä aikaa. :) Nyt lopussa turvotus, sormien puutuminen ja kauhee närästys on ollu jatkuvaa ja alkaa olla kömpelöä tää oleminen. Vessassa saa myös ravailla jatkuvasti.. Alkuraskaus on kuitekii mun mielestä ollu ehottomast rankinta aikaa, ku sillo sai koko aja pelätä, et jotai sattuu, ei tuntenu vauvan liikkeitä vielä, mikä osaltaan vaan lisäs epävarmuutta ja kun oli kaikkein eniten kaikkia ikäviä oireita. Mut kaikesta selviää ja on tää vaan kaiken tän arvosta! :heart: Tsemppiä varhaisultraa!! Hyvä, et verikokeitten tulokset oli ainakii positiiviset, ni eiköhä siel masussakii jotai kasva. :hug:
 
No niin,rattaat ja sänky hommattu! Otettiin ne jovi airit,499e.(laitoin tuolla aiemmin hinnat väärin) On kyllä kevyet työntää vaikka onkin nuin isot!
Otettiin se lime/harmaa väri.
Sänky meinattiin koota joskus myöhemmin,jos maltetaan oola kokoomatta jo tänään! :p

Oireista Alussa oli kaameinta just se väsymys! Ois pystyny nukkumaan vaikka 24/7! Itkuherkkyys ja raivarit kuulu kans asiaan,sitten jossain vaiheessa,rv15-20 karmeet seksihimot! Pahoinvointia ei ollu kovin paljon,aika vähällä yökkäämisellä pääsin,tosin se ei rajottunu aamuun,saatto nukkumaan mentäessäkin oksennus tulla! Päähän koski kans useena päivänä,onnes se on nyt jääny. Välillä tosin vieläkin saattaa aamulla oksennus tulla,mutta tosi harvoin.
Nyt oireina närästys,jatkuva vessassa juoksu,kylet on tosi ahtaalla,jalat kipeytyy ja selkä jos paljon on jaloillaan,NÄLKÄ,koko ajan on nälkä! Nyt on sitten seksielämä jääny kokonaan,vaikka muuten on energinen olo,ei vaan tee mieli seksiä,rinnatkin on niin arat ettei niihin saa koskea ja paikat kuivat ja tunnottomat niin ei hirveesti himota! :LOL:
Mutta muuten olo oikein hyvä! :)

Nyt huilimaan ja jalkoja lepuuttamaan!

Kaktuspiikki ja tyyppi 26+0 POKS!! :heart:
 
Neuvolassa kaikki niin hyvin kun mulla voi olla!
poitsun sykkeet oli 142-146,nukkui kuulema,mutta sitten heräsi paukuttelemaan niin sykekkin nousi 160.Liikkeet ++,mulla pissassa valkuaiset ja sokeri ++,verenpaine 138/87,kotona oon saanu matalempiakin,painoa oli tullu 300g.
Terkka kehotti ostamaan muutaman keskosvaatteen varulta,jos sattuu että sektio tulee paljon ennemmin,ei tarvii sitten liian isoissa vaatteissa toisen olla! :O
Saatiin ainun näytepakkauskin,siinä oli tuti,tuttipullo,kosteuspyyhkeitä ja esitteitä!

Sellasta tänne näin sadepäivänä!
 
kaktuspiikki: Kiva, et vauvalla kaikki hyvin, mut harmi nuo sun valkuaiset ja sokeri pissassa.. Millähä viikolla ne mahollisest jo tekis sen sektion jos pitää paljokii aikasempaa tehä? Luulis, et joskus rv35 ois jo suht turvallista tehä, vaik vauvan keuhkot taitaakii olla viel siin vaihees kehittymässä. Oon jostai lukenu, et jos meinaa liian aikasee syntyä, ni äiti saa kortisoonia, et vauvan keuhkot kehittyis nopeempaa. Aika mukava yllätys varmast tuo Ainun pakkaus. :) Kaikki ilmaisvauvakama on kyl tervetullutta!

ON: Tääl vietellää tylsääkii tylsempää mammalomaa.. Kelitkii ku on tollaset, ni ei huvita mökillekää mennä. Mies on kaiket päivät töissä ja oma elämä on täl hetkel pelkkiä kotitöitä. Ruuan laittoa, tiskaamista, pyykin pesua, PLAAH! |O No 2 viikkoa ja alkaa tapahtua. =) Sit loppuu tylsyys ja saattaa jopa tulla hetkiä, jollon kaipaa näitä päiviä. Vauva tuntus edelleen olevan perätarjonnassa ja kädet räpeltää mun kylkiluita. :p Eile, ku mies kokeili kuunnella vauvelin sykkeitä mun mahan päältä, ni kappas kappas, nyt kuulu kuulemma iha selkeesti! Torvea ei kokeiltu, mut nyt vihdoin rv 37+5, saattas jopa sekii hökötys toimia. :D Kyllä kannatti hankkia se "turvaamaan" viimesten viikkojen mielenrauha! :LOL:
 
Heippa taas.. täällä kanssa siirryttiin nyt viikoksi sairaslomalasten kerhoon. Perjantaina alko kipeesti supistella töissä ja lähinkin kesken päivän sitten kotiin lepäilemään. Neuvolaan kun soitin niin sanoivat vaan et lepoa ja jos jatkuu niin soittoa tyksiin. Eilen illalla alkoivat sitten uudelleen nuo supistelut ja soitin tyksiin ja olivat heti sitä mieltä että näyttämään pitää mennä... Onneksi kaikki oli kunnossa, kohdunsuu kun "liimattu", ja poitsu virkeällä tuulella. Saatiinpa samalla nähdä pikkuinen taas pikaisesti, painoakin olis jo sellaset reilun kilon verran :) Eli pelästytti vaan. Nyt lepäillään viikko ja sitten kattelen meenkö töihin vielä vai jatketanko s.lomaa.

Vauvaton
: Hirmu paljon onnea tuplasta!! :)
Ja Magda tervetuloa!

Mulla oli kyllä hyvin samantyyppiset alkuraksuden oireet kuin muillakin. Olis vaan voinu nukkuu kellon ympäri, kuvotusta oli mutta ei onneks kovin paljon oksentelua, rinnat oli todella arat ja kasvoivat reilusti. Ne oireet jäi pois silleen pikkuhijaa ettei itse ees aina huomannu.. :)
Nyt taas "lepäilemää", jota en vielä osaa ollenkaan, ainakaan hyvällä omallatunnolla :)
 

Yhteistyössä