Clomifen apuna raskautumiseen! Seuranta ultrassa Minkä kokoisia munasoluja, entä kuinka paksut limakalvot? Help !!

Hei !

Mulla menossa eka Clomifen kuuri ja tänään kp 12 seuranta ultra takana.

Sieltä löytyi yksi 12mm ja yksi 8mm Follikkeli, ja limakalvo oli 5mm paksu !
Munasolut olivat ihan ok kokoisia, "lupaavia" sanoi lääkäri mut tuon limakalvon se toivoi vielä kasvavan!

Minkä kokoisia teillä ollut? onko tullut raskaaksi?

Meillä 1v9kk ikäinen tyttö ja tätä toista tehtailtu tosissaan reilu vuosi!
Tarkemmissa tutkimuksissa verikokeissa selvisi etten ovuloi ja kierrot paukkuvat kp 40. eli siksi Clomit otettiin avuksi !

Huomisesta pitäis ruveta tikuttaa ovulaatiota, se ahdistaa jo valmiiksi ku se aiheuttaa sitä joka päiväistä tressiä! en oo ikinä saanu tikuilla ovulaatiota joten mielestäni parempi olis vaan pumpsutella säännöllisesti, ku tikuttaa.. entä jos se tikku ei näytäkkää !??!

Kiitos kaikille jotka vaivautuvat auttamaan !!
 
Voi ku mä en yhtään muista, et minkä kokoiset follit tai limakalvot mul oli :ashamed: Mut tikuttelin ovista kolme ekaa kiertoa ja muutenkin hermoilin ton oviksen kans. Sit neljännessä kierrossa en tikuttanut enkä muutenkaan jaksanut ottaa stressiä, mut "varmisteltiin" jokaisena iltana kp10-15, et siimahännät pääs odottelemaan. Siitä kierrosta sit tärppäs :) Eli uskoisin, et pitää paikkaansa, et turha stressi vaan vähentää mahdollisuuksia raskautumiseen. Tsemppiä ja toivotaan et olussaat pian!
 
Mulla oli kp12 munis 22mm ja limakalvo 13mm ja samana päivänä sain aamulla elämäni ekan ovisplussa tikkuun ja illlla tunsin kun ovulaatio tapahtui. Nyt on rv15+ ja yksi sikiö matkassa. Myös edellinen lapsemme sai alkunsa clomeista (ekasta kierrosta, tmä seuraava toisesta clomikierosta). Tsemppiä, kyllä ne clomit toimivat, viimeistään ensi kierrossa ;) Ja mulla siis oli samat kierto-ongelmat kuin sulla..
 
Mää en ole käynyt kuin kerran seurantaultrassa ja silloin oli jotain 18mm munis, mutta limakalvosta en tiedä. Limakalvon paksuntamiseen silloinen lapsettomuuslääkärini suositteli E-vitamiinia, jota söin ja plussasin melko pian. Tällä hetkellä yritetään pikkukakkosta clomien voimin ja yk2 menossa. Ens kierrossa aion mennä seurantaultraan.
 

Yhteistyössä