CLOMIFEN, Todennäköisyys ovulaatioon/raskautumiseen?

Minulla ei ole ollut kuukautisia puoleen vuoteen. Tuskin olen koskaan ovuloinutkaan. Esikoista toivotaan hartaasti. Aloitin 4pv sitten Terolut kuurin, syön niitä 10pv, jonka jälkeen pitäisi alkaa kuukautiset. Sitten kp3-7 syön Clomeja, jonka jälkeen pääsen tikuttelemaan ovista. Tämä on siis ensimmäinen kierto lääkkeiden kanssa..

Kuinkahan monelle prosentuaalisesti on ollut apua clomeista? Puhutaanko kymmenistä prosenteista, vai vain parista prosentista, jotka ovat onnistuneet raskautumaan clomien avulla, tai edes saamaan ovista?

Masentaa, pelottaa.. Samalla toiveikas olo, että jos nyt viimein.. Näiden vuosien jälkeen.. Mutta en uskalla iloita viimein saamastani avusta, koska pelkään että petyn taas.. :(
 
"vieras"
Mulla oli ovulaatiossa häiriö, en siis ovuloinut ollenkaan. Tämä todettiin kierron kartoituksessa (verikeet + ultraukset) ja itse asiassa clomifen ei minun kohdallani tuonut muutosta asiaan. Edes 3 kappaleen kerta-annostuksella ei saatu ovulaatiota aikaiseksi. En kyllä usko, että on kovin yleistä, että ovulaatio on näin tiukassa, enemmän olen kuullut Clomeista onnistumisia. Toivon, että sinulla clomifen auttaa ja saatte toivomanne pienokaisen :)
 
"heips"
Mä suosittelisi mielummin femar-lääkettä. Vähemmän sivuvaikutuksia eikä kerry elimistöön samalla tavalla kuin clomifen. Clomifeniä kokeilin 6 kierto tuloksetta mutta jo toinen femar-kuuri toi toivotun tuloksen ja nyt ollaan jo ihan loppusuoralla :)
 

Yhteistyössä