clomistit

aika optimistinen oli lääkärisi, tietysti jos arveli juuri sinulla jostain syystä olevan noin hyvän tn. Organonin lapsettomuussivuilta löytyy tieto että keskimäärin ovulaation induktiolla raskauden tn on 10-20% ja ns. lapsen kotiin saaminen n 5-15% (poistettuna siis keskenmenot)
ja näin silloin kun sperma on ns laatutavaraa ja naisella ei muita todettuja ongelmia raskautumisen suhteen
 
Mimosa
Täällä uusi Clomikierto nyt jo vaiheessa kp9, eli pillerit popsittu.
Annos nostettiin 2tbl/vrk.
Taas alkaa pupuilu ja tikuttaakkin ovis pitäisi, ettei sitten turhaan tuhlata hyviä siittiöitä!
Mihin aikaan päivästä olette muuten ovulaatiota selvitelleet?
Kun ohjeissa neuvottiin ettei aamulla ensiksi eikä saa juoda paljoa....
Vaikuttaako veden juontikin tulokseen? Ja minä kun yritän pitää painoa kurissa sen avulla!
 
Popsin neljännen clomipillerin tänään. Kuumia aaltoja on ollut ja juilintaa alavatsassa ja lantion alueella. Mulla ei ole seurantaultraa tässä kierrossa, vaan vasta toisessa kierrossa. Kannattaisiko ultra olla jokaisessa kierrossa vai miten?
 
Moi. Mulla oli se seurantaultra tänään ensi kierrossa ei ole joten ei sitä ilmeisesti tarvitse joka kierrossa olla.. Niin siellä oli vasemmalla monta pientä ja oikeallakin muutama pieni mut sitte erottui yksi isompi 11-12mm. Kovin pieni mutta kierron puol välissä se ois sitten jos kasvaa 2mm päivässä niin mahdollisesti 20mm. Gyne sanoi et paljon mahdolliseta että ovuloin! Toivottavasti juu!!! Mut eikös tuo 20mm ole pieni? vai kuinka?

+++tuulia t.ines kp10
 
Elisa
Ilmottaudun mukaan =) Nyt kp2 ja clomeja aloitan popsimaan ensimmäistä kertaa kp5-9 eli nyt perjantaina.
Soittelen juuri tuonne poliklinikalle ja sain seurantaultra ajan ensviikon perjantaille kp12 koska kiinni ke ja to :/ tiedä sitten onko liian myöhään!?! Nii ja kunnallisella ollaan. (inssistä vielä keskustellaan ultarassa, josko sekin sitten tehtäis, ehkä...)

Taustaa: Toista yritetty kohta 2,5vuotta. Syynä kuukautiskierron häiriöt+ovuloimattomuus. Miehen uimarit ok! Käytiin ensikäynnillä tammikuussa, mutta tähän asti piti odottaa, että saatiin poistettua sappikivet mahasta. Nii juu ja nyt syönyt odotellessa 3kk teroluttia jotta kierto saataisiin suht normaaliksi.

Otattekos pillerit muuten aamulla vai illalla?

perjantaita/ oireita odotellessa Elisa :heart:
 
Nonii..nyt sitä ollaan(viimein) virallisesti clomisti B) Ensimmäinen tabu sujahti suuhun. Toiveet on korkealla...Tämän pidemmälle ei hoidoissa mennä, eli tärppi saisi tulla muutaman kuukauden sisään!
Mulla 3-7kp:nä clomit ja ultraa kp13.Yksityisellä hoidossa.

Yksi -05 syntynyt todellinen luomuihme on jo.Toista ihmettä ei sitten tapahtunutkaan.Noh, liikaahan se olisi ollut yhteen perheeseen..

Pco:n hoidossa lisäksi diformin ja luget.

Pitäisikö laittaa uusi ketju pystyyn, tää nykyinen on jo melko pitkä..?Henk.koht tykkään ettei ole sivukaupalla luettavaa..
 
Elisa
Samaa mieltä uudesta ketjusta, on kivempi lueskella tänhetkisten clomittarien tuntemuksia. Ketjussa kun vähän hiljaista ollut tai lopahtaa kesken mahtaako olla tullut plussia? :) :heart:
Mutta kun uusi olen :ashamed: päättäkää te tutuiksi tulleet jo :p
 

Yhteistyössä