clomit ja greippimehu

Aioin ensin vastata että itse join greippimehua koko plussa-clomi-kiertoni ajan, mutta kun tarkemmin aloin miettimään niin en aivan varma ole joinko just noina päivinä :/ ,eli 3-7päivinä, mutta voithan olla juomatta just clomipäivät ja jatkaa sitten heti kun olet clomit napsinut =) .
Itse join greippimehua ovikseen asti, ja sitten oviksesta plussaan asti myös lasillisen punkkua aina iltaisin =) . En tiedä oliko taikaa vai ei, mut ei ne ainakaan estänyt plussan tuloa, nyt menossa 20+3 :heart: .
Paljon +onnea :hug:
 
Kiitos vastauksista.
Alkoi tuo asia mietityttämään, kun en ovuloinut tässä kierrossa ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Clomeja olen syönyt nyt 3 kiertoa, eli aikaisemmin ovuloin pelkkien metujen avulla. (clomit aloitettiin, että ovis tapahtuisi myös vasemmalla puolella, oikea munanjohdin on tod.näköisesti tukossa) Tässä kierrossa join greippimehua lasillisen aamuisin ja clomit otin kp5-9 iltapäivisin. Voisikohan vika olla siinä vai eikö vaan kroppa taas toimi..
Kävin myös tässä kierrossa vyöhyketerapiassa pari kertaa, että jos se onkin aiheuttanut haittaa.. No, jossittelu ei auta, vuotoa odotellessa siirrän ajatukset seuraavaan kiertoon!
 

Yhteistyössä