Clomit ja haamu raskaustestissä

Onko mahdollista että clomien syönti näkyy jotenkin raskaustestissä "haamuna"? Aikaisemmissa kierroissa vastaavaa ei ole tapahtunut, mutta nyt tuli heikko viiva testiin kp 30.

En tiedä mitä ajatella ja mihin uskoa. Tuntuu että olisi oireita, mutta niitähän nuo clomit lisäävät. Ja kun edellisestä raskaudesta on jo aikaa yli neljä vuotta.

Miten kierrot clomien kanssa, ovatko teillä säännöllisiä vai heittelevätkö?

Voisinko olla? Totaalisen sekaisin.
 
Mä nyt en ole todellakaan asiantuntija, mutta onko sulla säännöllinen kierto?
Mä aloitan clomit seuraavasta kierrosta, ja gyne kirjoitti mulle myös terolut-lääkkeet, että kierto saadaan tasaiseksi, ja siten taas ovulaatio on tarkemmin määriteltävissä. Säkö et syö teroja?
Just luin sen clomifen-lapun sieltä pahvipurkista, eikä siinä aikanaan ollu mainittu mitään, että saattais sekoittaa testejä. Mene ja tiedä...

Periaatteessa, ei kaikki oireile alkanutta raskautta mitenkään, nyt vaan odottelet ja teet sit uuden testin muutaman päivän päästä, jos menkat ei ala. =)
 
Itsellä kävi samalla tavalla. Näin haamun jo ennen kun kk piti alkaa ja kk alkamispäivänä tuli sitten plussa. Käytössä oli terot ja clomit. Nyt oon alkuraskauden uä:ssa nähnyt jo pikkuisen ja kuullut sydämensykkeen.
 
Miulla kanssa terot ja clomit käytössä ja joka kerta kun plussa tullu niin olen ollu raskaana,kolme kertaa näin on ollut mutta kaksi olen saanut syyliin asti nyt odottelen ens viikkoa jotta pääsen testaamaan ja onnea sinulle kyllä se plussa on.
 
Joo, mutta edelleen on hailakkana. Tosin nyt tein eri merkillä... ajattelin tehdä torstaina seuraavan testin, kun on kulunut viikko siit kun menkat olisi pitänyt alkaa.

Maha on kipeä ja selkää jomottaa, iltaisin etoo EI aamuisin. Ei tunnu todelta, en oikein uskalla uskoa että ihme olisi tapahtunut.

Palaan asiaan :headwall:
 
mulla oli myös clomit+terot ja ekasta kierrosta tärppäsi. Raskaustestin tein samana päivänä kuin kuukautisten olisi pitäny alkaa ja haamu tuli. Seur. päivänä tein KAKSI testiä lisää ja toinen ei näyttäny mitään ja toinen oli haamu. Nyt ollaan menossa rv 26. Toivottavasti "haamu" lähtee kasvamaan =)
 

Yhteistyössä