Clomit ja ovistestit

Moi!
Olisko jollain varmempaa tietoa kuin omat huterat muisteluni...
Että vaikuttiko clomit jotenkin ovistestien tulokseen??
Mie kun sain clomien kans tikkuun ovisplussan mut kun rinnalla käytän Donna-sylkitestiä niin siinä ei näyttänyt ollenkaan ovista. :/
Ne vissiin mittaa vähän eri asioista sitä mahdollista ovista, mut voiko noi clomit vaikuttaa siihen? Ja jotenkin aattelisin et jos vaikuttais niin sit vois näyttää plussaa vaik ei oiskaan ovista, mut ei siis tolleen ku Donna et negaa (vaik ehkä oiskin ovis tapahtunu).
 
Mulla ainakin aikoinaan clomit kirjoitettiin juuri siksi, että ne tasais kierron ja ovulaatio tapahtuis. Niin kävikin. Tulin raskaaksi clomien avulla ja se raskaus meni ihan päätökseen asti. Seuraavaa lasta toivoessani, clomeista ei sit enää ollutkaan apua :(
 
Niin mie söin clomeja myös esikoista yritettäessä ja sillon ovis tuli välillä, välillä ei.
Nyt kakkoshaaveissa aloin eka clomikierron. Mut tosiaan tikut näytti et ovis ois tullu, mut Donna ei. Mie oon sit kai lukenu huonosti Donnan ohjeet, kun en siinä huomannu mitään mainintaa et clomit voit antaa väärän tuloksen. Ja sitä siis tarkotin et luulis et jos clomit vaikuttaa ylipäätään jompaan kumpaan testiin niin luulis et ne antaa sit väärän plussan (sillon kun ovista ei ookkaan tapahtunu) eikä siis väärää negaa (vaik ovist oiskin siis tapahtunut).
No, kaipa mie luotan niihin tikkuihin et ovis oli. Hope so!!
 
Muisku78: Mulla johtuen pco:sta ovistestit saattaa joissain kierroissa näyttää plussaa koko kierron, vaikka ovista ei tapahdukaan.. lääkärini mukaan tämä on normaalia meillä "epänormaaleilla" =) Ainoa ovistesti, joka todistettavasti näyttä mulla oikein, on apteekin oma digitaalinen ovistesti.
 
"Donna-sylkitesti ei sovi:
-Naisille joilla on pidemmälle edennyt menopaussi
-Naisille jotka käyttävät hormonalista ehkäisyä (kuten E-pillerit) tai saavat muuta hormonaalista hoitoa
-Naisille jotka ovat olleet raskaana viimeisen kahden (2) kuukauden aikana
-Naisten jotka saavat hedelmällisyyshoitoa, kuten esimerkiksi klomifeeni sitraatti, ei tulisi käyttää laitetta sillä nämä lääkkeet nostavat hormoniarvoja."

http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=64&products_id=150
 
kiitos vaan teillekin vastanneille :flower:
tyty Eli tuohan juuri vahvistais sitä mun ajatusta et clomien kanssa donna saattas näyttää plussaa vaik todellisuudessa mitään ovista ookkaan.
Ja sit kun vielä aattelee tota Empun kokemusta et tää miutakin vainoova PCO antaa vääriä plussia niin alampa aatteleen pikkuhiljaa niin et Donna ollut sikäli oikeessa et näyttänyt ihan oikeen negaa niinku olla pitääkin ja taas tikut näyttäny sitä plussaa juuri PCOn takia eikä siks että ovis oikeesti ois. Minäkö pessimisti ??? No oli miten oli, alkaa jo kuulostaan ennemminkin siltä tosiaan et ovista ois ollutkaan ollenkaan. Ehkäpä taas iloitsin jo turhaan :(
 

Yhteistyössä