Clomit + terot käytössä

Mä raskauduin ensi yrittämällä tolla yhdistelmällä ja useamman vuoden yritykset oli takana. Kävin täällä sillon lueskelemassa muiden kokemuksia niistä, kun ne lääkkeet sain ja positiivisella mielellä jäin odottelemaan tuloksia. useimmat oli 1-3 kierrolla raskautuneet lääkkeiden aloituksesta. Toivottavasti niistä on myös sulle apua. sera+kanssamatkustaja rv26
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sera83:
Mä raskauduin ensi yrittämällä tolla yhdistelmällä ja useamman vuoden yritykset oli takana. Kävin täällä sillon lueskelemassa muiden kokemuksia niistä, kun ne lääkkeet sain ja positiivisella mielellä jäin odottelemaan tuloksia. useimmat oli 1-3 kierrolla raskautuneet lääkkeiden aloituksesta. Toivottavasti niistä on myös sulle apua. sera+kanssamatkustaja rv26
Toivottavasti. :) meillä on yks lapsi entuudesta mutta toista ollaan yritetty muutama vuosi jo...toivottavasti tärppää nopeeta... Onnea odotukseen :hug: :flower:
 
Meillä sama, kuin teillä, Nellustiina, yksi lapsi on, ja toista ei olla saatu. Mulla oli k.u.-raskaus uuden vuoden aikaan, ja vas.munajohdin jouduttiin leikkaamaan pois. Elikkäs luomuraskaus tuskin tulee meillä alkaa.
Mä aloitan ensi viikolla (su pitäis alkaa menkat) myös clomi+tero-yhdistelmäkuurin.
Mitä mä olen näitä sivuja lukenu, niin useat on kirjoittanu, että ekat 2 kiertoa olisi ne milloin noilla lääkkeillä tärppää, jos tärppää.
Mutta mistä sitä tietää pitääkö tuo paikkaansa!!

SERA!! Oltiko sulla jotain sivuvaikutuksia noista lääkkeistä? Mua vähän pelottaa et tuleeko jotain kamalia juttuja niiden ohessa... :eek:
 
Eipäs meillä noikaan yhdistelmät mitään auttanut. :(
Tietysti syy tähän voi olla se, että vikaa myös miehessä.
Mulla terojen aikaan aluksi oli tiputtelu vuotoa joka sit rauhottui ja clomeista taas mieliala vaihteli ja tuli älyttömästi kuumia aaltoja ja unettomuus vaivasi...
 
SEE
Mulla ainakin oli clomeista+ teroista apua. Toki söin niitä tosi monta kiertoa enne nkuin tärppäsi eli yhteensä 8kiertoa clomeja. Ensiksi 6 kiertoa putkeen, jolloin ovulaatiotestien mukaan ovuloin, mutta follien kasvua ei kyllä ultralla seurattu. Sen jälkeen kokeiltiin pistos-hormoneja (Puregon +Menopur) joista ei kummastakaan kohtuullisilla annostuksilla ollut mulle apua. Päädyttiin takaisin clomeihin jolloin follien kasvua seurattiinn ultrassa. Ekassa kasvoi 1 folli hyvin ja tehtiin inssi mutta tuloksena nega. 2 kierto tuotti 2hyvän kokoista follia ja luomuiltiin ja nyt siis menossa Rv11+6. Yhteensä yritystä takani ennen plussaa 2vuotta. Ja syynä siis pco.
Lääkityksenä oli kyllä muutakin kuin vaan clomit. Eli Terolut+Glucophage+Puregon irrotukseen.

Joten toivoa on ja onnea yrityksiinne, tulkaa pian perässä odottajien puolelle!!
T.SEE
 
Mulle annettiin ekaks pelkkiä teroja 3 kuukauden kuuri, eikä niistä ollut apua. Sitten sen jälkeen sain pekkkiä clomifeniä ja ensimmäisen kuukauden aikana on ilmeisesti tärpänny. (Välillä vähän harmittaa kun ne clomifenit oli niin kalliita lääkkeitä, mutta tulihan niistä sitten tulostakin.) Eli plussa testiin tuli, eikä kuukautisia ole vielä kuulunu, kohta 3 viikkoa myöhässä. Ilmeisesti mulla ei oo munasolut oikein kehittyny kunnolla eikä oo päässy kiinnittymään ja siihen sitten autto tosin noi clomit. Et kyllä se vielä tärppää, vaikka välillä tuntuukin ettei tuu millään ja että kaikki muut saavat muittei ikinä ite. Olin minäkin jo heittäny melkee kirveen kaivoon ja tässä sitä nyt ollaan.
Onnea vaan kaikille yritykseen, kyllä se siitä. :wave:
 
Clomi+Tero yhdistelmä? Onko teillä siis todettu oikeasti joku syy. Vai riittääkö se, että ei vaan ole tullut raskaaksi vaikka yrityskuukausia on takana vaikka kuinka ja monta?
Olen tähän saakka suhtautunut asiaan "huolettomasti". Tosiasia kuitenkin on, että meillä on 2½-vuotias lapsi, jonka syntymän jälkeen ei ole ollut käytössä mitään ehkäisyä. Mulla on kierto aivan säännöllinen (28) ja vuoto niukka, joka kestää neljä päivää.
Tän asian suhteen kuitenkin olen siinä määrin hukassa, etten tiedä, mistä aloittaa... ja miten. Mies on valmis oikeastaan mihin vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dona:
Clomi+Tero yhdistelmä? Onko teillä siis todettu oikeasti joku syy. Vai riittääkö se, että ei vaan ole tullut raskaaksi vaikka yrityskuukausia on takana vaikka kuinka ja monta?
Olen tähän saakka suhtautunut asiaan "huolettomasti". Tosiasia kuitenkin on, että meillä on 2½-vuotias lapsi, jonka syntymän jälkeen ei ole ollut käytössä mitään ehkäisyä. Mulla on kierto aivan säännöllinen (28) ja vuoto niukka, joka kestää neljä päivää.
Tän asian suhteen kuitenkin olen siinä määrin hukassa, etten tiedä, mistä aloittaa... ja miten. Mies on valmis oikeastaan mihin vain.
ei tuu ovulaatiota nii se auttaa siihen =) rupeen syömään enskuus noita clomeja ja toivottavati tärppää. lääkäri kyl määräs et saa syödä vasta sillon kolmantena kuukautena mut alotanm itte kuukautta aikasemmin
 
Mäkin käynyt läpi clomi+tero-yhdistelmän. Mulla todettu jo vuosia sitten pcos eli monirakkulasyndrooma. Mulla meni kyllä rinnalla vielä metforem, lääkärin mukaan pcos:ää sairastavilla verensokeriarvot heittelee joka estää munasolun kehittymistä. Itselläni verensokerit oli aina 0,5-5,0 välillä. Joten metforem korjaa verensokeria ja auttaa näin munasolun syntyy. Lääkärini sanoi että tällä yhdistelmällä saatu parhaita tuloksia. Tolla kolmen lääkkeen yhdistelmällä tulin heti raskaaksi ensimmäisestä kierrosta kun clomit oli nostettu 2 tablettiin. Eka raskaus päättyy kylläkin keskenmenoon rv 11+6, sitten pidettiin 3kk luomu tauko. Lääkkeet aloitettiin uudelleen ja toisella kerralla kävi samoin eli heti kun clomit nostettiin 2 tablettiin, tulin raskaaksi. Tämä raskaus mennyt hyvin, vauvan syntymää odotetaan hetkellä minä hyvänsä.

Iso :hug: teille kaikille ja paljon jaksamista.

Taru23 ja nuppu rv 35+3
 
Mulla Terot+Clomit käytössä ekaa kiertoa. Ultra torstaina, jolloin katsotaan onko munasoluja kehittynyt/irronnut. Mulla todettiin kahden keskenmenon jälkeen PCO, ja lääkkeet otettiin tueksi kun kierrot rupesivat olemaan jatkuvasti päälle 50:n päivän enkä ilmeisesti ovuloinut kuin n. joka toisessa tai kolmannessa kierrossa (ovulaatiotesteihin on mennyt jo pieni omaisuus). On todella rankkaa kun raskautumiseen menee pitkä aika ja sitten kun vihdoin raskautuu niin nekin menee kesken... Toivotaan et ekalla tärppää ja pikkuinen pysyy kyydissä!
 
Syöttekö ensin clomit alkukierrosta ja sit terot puol välistä eteenpäin. Siis saman kierron aikana?

Mulla oli ensin 3kk terot ja nyt menossa kolmas clomikierto. Ei tulosta ilmeisestikään. Menkkaoireita pukkaa ja testit negaa (kp 38/36)

Esikoinen tärppäsi ekasta clomigen kierrosta :heart:
 
Mun kierto on ollu luomuna sen verran pitkä, että teroilla saadaan se (toivottavasti )lyhyemmäksi. Sillonhan sit tärppipäivät on tarkemmin ennustettavissa. Näin lääkäri mulle tän selitti. =)
 
Mun luomukierto on ollu 31-33 päivää, ekassa clomi+terokierrossa pituus oli silti 31päivää. Saa nähdä, että auttaako ne sit seuraavassa kierrossa. Tää kierto mennään nyt välissä luomuna, kun iskä ei ole käytettävissä tärppipäivien aikaan, enkä halua laittaa hukkaan kalliita lääkkeitä.
 

Yhteistyössä