Clomit

Mulla on ensimmäinen clomikuuri takana ja nyt on menossa KP 24. Olin seuranta ultrassa KP 12 ja silloin näkyi kaksi munarakkulaa toisen koko 16mm ja toisen 17mm. Oviksen bongasin KP 14. Nyt on muutaman päivän ollut rinnat todella kipeät, esimerkiksi mahallaan nukkuminen ei onnistu ollenkaan, tämän lisäksi alaselkää on välillä särkenyt, sekä vatsasta nippailee päivittäin. Näiden oireiden lisäksi mulla on ollut fiiliksiä, että mikään ei tunnu miltään. En siis jaksa innostua mistään, eikä juurikaan mikään asia saa minua innostumaan. Onko jollain muulla ollut tälläisiä kokemuksia clomikuurin aikana?
 
Tupla äityli
Oli, mutta se ei johtunu Clomeista vaan siitä että tulin raskaaksi.

Raskauduin toisesta clomikierrosta. Minullakin kypsyi ultran mukaan ensimmäisellä kierrolla 2 munasolua ja toisella vain yksi. Silti tässäkin kierrossa oli kaksi munasolua irronnut, koska sain tammikuussa kaksi ihanaa poikaa. = )

Kyllä nuo sinun oireesi kuulostaa ihan siltä, että sinua on onnistanut. = )
 
äiti -75
Heti tuli mieleen omat oireet...olet tod.näk. raskaana! Miekään en uskonu oireita todeksi,mutta pakko se oli sit uskoo kun testi näytti plussaa. Käyhän ostamass testi niin eiköhän se selitä kaiken...Onnea matkaan! =)
 
Toivotaan parasta! En kuitenkaan uskalla vielä testailla ettei tule pettymystä, ajattelin viikonloppuun pitkittää jos ei menkat ala sitä ennen. Jotenkin vaan on sellainen tunnet, että jos nämä oireet ovatkin mielikuvituksen tepposia.. :'(
 
Clomittaja
Minulla myös tänään kp 24 ja aivan hirveä väsymys, tympäsee kaikki ja mitään ei viittis tehdä loppuun...
Olen nyt syönyt 3 clomikuuria ,"oireina" nyt erityisesti väsymys, mitääntekemätön olo, ristiselkä ollut kipeänä pari viikkoa.
Muidenkin clomikiertojen aikana on ollut väsymystä ja ärtyisyyttä.
 
maari
kp23 menossa- rinnat kolmatta päivää kipeät,väsy(raskasta töissä kylläkin). Toinen clomikierto, jos nyt ei tärppää niin supermasis iskee... mulla ei seurantaultria-kaksi saa tulla jos on tullakseen :)
 

Yhteistyössä