Clomit!!

Minua
kiinnostaisi tietää, että onko kaikilla kontrolloitu klomifeenin aikana ultralla, kun lääkäri puhui että väh. 3 käyntiä tulisi käydä mutta minulla viimeksi ei tehty kuin max 1...
 
Sitru
Mulla tärppäsi heti ekasta clomikierrosta ja synnytin kaksoset muutama kuukausi sitten. Kävin seurantaultrassa olisko ollut kp 13, jossa tarkastettiin että clomit olivat tehonneet, mutta toisaalta se ettei muniksia kasvanut liikaa, jolloin olisi sitten laitettu yhdyntäkieltoon. Mulla näkyi ultrassa kaksi munarakkulaa ja kumpikin siis hedelmöittyi.=)
 
Hyvät tehot
Meilläkin tärppäsi 1.clomikierrosta kaksoset eli hyviä kokemuksia clomeista. Emme käyneet tuolloin vasteultrassa, tulevaisuudessa sellaiseen mielenkiinnosta tod.näk. haluaisin :).

Tsemppiä!
 
Mulla alkaa kolmas clomin avittama kierto. Viimeksi kun ultrattiin kp 12. munarakkulat löytyivät molemmista munasarjoista, toinen oli epäsäännöllisen muotoinen.
Eli siis ei tärpännyt kuitenkaan, vaikka tikutinkin ovulaatiota. Ovulaatiotikut mulla tosin loppuivat ennen kuin kerkesin vahvan viivan saada, eli missattiin se hoo hetki, vaikka yritettiin kyllä....
 
Kolme kiertoa söin clomeja viime kesänä, ei tulosta.
En käynyt seurantaultrassa, mutta tikuilla ovis löytyi kyllä.

Edelleen lapseton ja siihen kai täytyy tyytyä. Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo pian kaksi vuotta.

Isompiin hoitoihin emme lähde, enkä enää jaksa stressata koko asialla. Elämässä kun onneksi on muutakin kuin raskauden yrittäminen =)
 
Tuomenmarja
Toinen lapsemme hedelmöittyi toisella clomikierrolla (1tbl/vrk). Nyt seuraavaa lasta toivoessa olen syönyt clomeja neljä kiertoa tuloksetta. Muutaman kuukauden tauon jälkeen aloitin clomit uudelleen tällä kertaa tuplana eli 2tbl/vrk. Näin voin kokeilla kaksi kuukautta, sit taas yhteys lääkäriin.

Tsemppiä clomien kanssa! =)
 

Yhteistyössä