Clomittaret 2013

dots söin kp 3-7 2tablettia päivässä. Ei ollu mitään muita lääkkeitä tässä kierrossa käytössä. Ja edelleenkään en tiiä kuinka iso vaikutus tuolla Letrozolilla oli kun ovuloin muutenkin. Ja testiin sain plussan kp16 niinkuin edellisessäkin kierrossa jossa ei ollut mitään lääkkeitä käytössä. Mulla oli kp12 8mm 3-kerroksinen limakalvo ja 2cm:n johtofollikkeli. Ja tottakai saa kysellä, en minä teitä oo kokonaan jättänyt, täällä kuitenkin isoimman tuen tän asian suhteen saanut <3
 
  • Tykkää
Reactions: dots




Tiistai 12.8.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Basilika2........60/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......53/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Vauva haaveissa... 43/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
plitsis...........39/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
marianna87....30/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
skorppari82...28/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Miyaka..........21/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
kinuzki..........20/29-30...ya1/13/yk8....t+c......1.lapsi,PCOS,23v
Grill..............17/30-32.......ya9/11 yk23......3.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....17/32..............yk 3................g+o....................
SuAnn..........17/30.......ya 06/2012.........2.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......17/n.28......yk11/ya4/2011..tk (3. c + 1.pu)...selitm.1.lapsi,27v
hanzku_91......16/28......ya1/2011......................selitm,1.lapsi
Seemi..........11/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Hydrangea....9/29-44.....ya1/12...g+pr+m+l+ins.(7.OI).......pco,1.lapsi,27v
Minnikko.....8/33-35..........ya01/2011.........c..........1.lapsi
Malla84.........8/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....7/30..............yk8.........tk...................1lapsi
apsu............6/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........6/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
USL...............4/25-33........ya 2009............tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............4/29.......ya6/12...........1.f......endo,1.lapsi,29v
inessa_........3/30............yv6....... .mp........pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........2/27-32........yk 5.........3.c.........selit., 2.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI


Piinailijat
skorppari82 dpo 10
Miyaka dpo 1



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Viimeksi muokattu:
Basilika2, oletko vielä mukana? Kp:t on jo 60, joten siirrän sut seuraavaksi taustalle, jos et ilmottaudu. Toki sieltä pääsee aina takaisin listalle. :)

skorppari, miten piinailut ja lomailut etenee? Kai tällä kertaa tuhrut on pysynyt kaukana poissa? :)
 
Hirmuisesti onnea Mimmuskainen ja Hipsunpöksy! Upeita uutisia! :heart:

Hienoa myös Hydra, että saatte asian nyt nopeasti eteenpäin!

Täällä on nyt toinen clomi+conal+pregnyl kierto edennyt siten, että odottelen menkkoja, joiden piti alkaa viikonloppuna. Viime kierto oli 31 päivää, nyt on menossa kp33 eikä menkoja näy ei kuulu! Tein täysin puhtaan negatiivisen testin aamulla! Onko muilla käynyt näin??
Mulla oli ultrassa 20 mm folli ja laitoin pregnylin seuraavana aamuna (kp 17). Pregnylistä on siis nyt 16 päivää.

Olin jotenkin ihan valmistautunut henkisesti uuteen kiertoon, mutta en tähän: ei uutta kiertoa, mutta ei myöskään raskautta :(
 
  • Tykkää
Reactions: Hipsunpöpsy
Mä täällä nyt vähän ihmettelen kun menkat jäi tosi niukiksi. Ne on yleensä olleet 5-7 päivää mut nyt on menossa päivä 3 ja alkavat jo loppua. Meniköhän limakalvo jo heti ohueksi clomeista.
Näpyttelen luurilla reissusta niin palailen myöhemmin keskusteluun.
 
Heipsan. :wave:

Pikaisesti tulin onnittelemaan plussanneita :heart:,



ja itsellä tänään kp 2 :(

tässä kierrossa tuskin ehdin aloittaa menopuria (vaikka niin oli puhe) koska lapsettomuusklinikan kesätauko loppuu vasta ensi viikolla... Pistäminen pitäisi aloittaa kp 5, eli torstaina mutta mä olen jotenkin niin epävarma koko pistämisestä että haluaisin jonkinlaista opastusta vielä ennen kuin pystyn tekemään sitä itsenäisesti... :(
 
  • Tykkää
Reactions: Hipsunpöpsy
Mites Grill, SuAnn, Niian tai hanzku, oisko teistä piinailijakaveriksi?

Täällä joko tänään tai huomenna dpo0. Aamupissasta (heti) dippasin todella vahvan testiviivan ja on oireetkin jo puolesta vihjannut.. pahvoinvointia ja limoja, ja sitten himoja :) ja pari kipeetä hormoonifinniä :)
 
Poca, ikävä juttu! :( Mulla ei ole vastaavasta kokemusta. Luulisi follin kuitenkin puhjenneen kun pistit Pregnylinkin. Ehkä lääkäri osaisi auttaa.

inessa, pahoittelut uudesta kierrosta. :( Kyllä mä uskoisin, että pärjäät Menopurin kanssa. Mäkin oon sitä parissa kierrossa pistänyt. Saitko lääkäriltä mukaan sen ohjelehtisen pistämiseen? Itse luin sen monta kertaa läpi ja pidin vielä pöydällä avoinna, kun ekoja kertoja lääkettä sekoittelin ja pistin. Mies oli myös ekoilla kerroilla vieressä henkisenä tukena ja auttamassa. Ehkä te yhdessä miehen kanssa saisitte pistokset aloitettua. Kun on ensimmäiset piikit pistetty, niin siitä se lähtee sitten kyllä sujumaan. :)

ON: Eilen ultrauksen yhteydessä ja sen jälkeen tuli vielä hieman verta. Myös tänään aamulla tuli aika paljonkin ihan punaista vuotoa. Viikonloppuna enää tuhrutti, mutta kai tää voi vielä olla jotain matkalle jäänyttä. Eikä ole ennen kuulumatonta, että mun menkat kestäisi 10 päivää, joten vielä en ole kovinkaan huolissani. Toivottavasti tää nyt loppuu ennen perjantaita, että inssi ei peruunnu. Täytyy varmaan soitelle klinikalle, jos ei tästä tän päivän aikana lopu. Ajattelinkin, että kyllä tässä vielä huonolla onnella pitikin olla kaivaa joku ässä hihasta, että saadaan lisäjännitystä hommaan. Ei tää näin helpolla olisikaan voinut mennä, kun eilen ultrakuulumiset oli niin loistavat. Life's a bitch and then you die.
 
Pahoittelut inessa! :(

Ambro: No mä en oo testannut tässä kierrossa niin en oo varma, mut voisin ajatella että tänään on dpo2. Mutta en oo tosiaankaan varma! Voi olla enemmänkin. :D Kun ei mulla oo koskaan mitään erityisempiä oireita mistä voisin tarkkaan päätellä.

Poca: Oi hitsi mikä tilanne... : / Toivottavasti lähipäivinä jotain tapahtuis. Mielummin tietenkin plussa kuin täti.
 
Poca Oudolta kuulostaa:/ Yleisestihän toi kai tarkottas että joko ovista ei oo tapahtunu (mikä ois
outoa kun pregnylkin, ellei folli oo surkastunu ennen pregnyliä, jos se ees on mahdollista, ja kai sillonkin menkat
tulis) tai luteaalivaihe ihmeen pitkä tai sit plussa ei vaan vielä oo tullu testiin. Toivottavasti jälkimmäinen on oikein!
Ootko testannu herkällä testillä?

Voi Hydra:/ Onneks on vielä monta päivää ennen perjantaita, toivottavasti vuoto loppui heti nyt:(
Koita vielä iloita eilisistä mahtavista uutisista vaikka tuommoinen on kyllä varmasti
epäilyjä herättävää:/

Täällä vielä kolme viikkoa jälkitarkastukseen. Sen jälkeen katsotaan miten hoitojen kanssa edetään.
Soittelin siis eilen lääkärin kans.
Metuista ei lääkäri usko olevan hyötyä mulle:/
En maininnu hänelle tästä mun karppailusta jota aattelin ainakin pari kuukautta vielä jatkaa ja katsoa
tapahtuuko mitään.
Huomenna tulee kuukausi pikkuisen syntymästä. Sumuinen kuukausi.
 
luna, en mä vielä aio tästä täysin masentua, vaikka hieman ihmetyttää, kun vuoto alkoi uudestaan parin tuhrupäivän jälkeen. Jos huomenna tulee vielä vuotoa, niin soittelen ehkä sitten lääkäriin. Voi kun seuraavat viikot menisi nopeeta, niin pääsisit jälkitarkastukseen. Voimia. :hug:
 
luna, mulla alko vähän helpottamaan kuukauden jälkeen.. alan jopa muistamaan pieniä pätkiä mitä oon tehnyt. Vaikka myönnettäkööt että tänään tajusin että on jo elokuu ja alko koulut.. en edes muista oikein niiden edes loppuneen :O

Päivä kerrallaan, kohta menee jo viikko kerrallaan :hug:
 
Ambro Mäkään en oo testannut, mutta outoja nippailuja ja hieman limoja on bongailtu. Nyt taas mietin näin hienosti jälkikäteen, että olis pitänyt testata, mutta en oo testattua... Pitää vaan odotella... :attn:
 
Heips kaikille!

Onnittelut plussan saaneille! :heart: Voi kun joskus vielä itsekkin saisi kokea sen ihanan tunteen ja jännityksen ja lisäksi onnellisen lopun! :heart:

Hienoa, että täällä on saatu hyviä ultratuloksia! Toivotaan Hydra, että sun vuotos loppuu heti miten ja perjantaina pääset inssiin koska todellakin oot sen ansainnut, oot niin monesti joutunut turhautumaan! Pidän peukkuja!

Grill: Olipa sulla hieman epäselvän oloinen tilanne siellä, kurja kun joudut odottamaan, että saat tietää missä mennään. Epätietoisuus on perseestä! Kuulostaa ihan siltä, että sulla oli sama lääkäri kuin mulla, koska O Y-K on kyllä todella mukava ja selittää asiat hyvin.

Ambro:
Mä en testanut myöskään ovista tässä kierrossa, hieman on sellainen olo, että taisi olla viime viikon loppupuolella.

Lunalle iso halaus!

Inessalle
: Pahoittelut uudesta kierrosta. Kyllä uskon, että pistäminen sujuu kunhan luet tarkasti ohjeet! Tsemppiä!!

Mä oon taas ollut hieman poissa, kun viime viikolla tajusin, että oli tasan vuosi viime keskenmenosta! Tuntui todella pahalle kun tajusin, että vuosi on mennyt eikä uutta raskautta kuulu! :'( Mitä mun kropassa on tapahtunut kun raskaus ei ala. No helpottaa, että ensikierrossa sitten tiedetään munasolujen tilanne ja miten ne hedelmöittyy miehen sperman kanssa. Oon yrittänyt jo asennoitua siihen, että meille ei vauvaa tule! Vaikka tärkeää tietysti olisi, että edes uskoisi siihen mitä tekee.
 
Niian: Kiitti, on mulla sama lääkäri. ;) Oltiin siinä odotustilassa ja näin sen huoneen oven missä oli tämän lääkärin nimi, niin sanoin miehelle että "ainakin tuo lääkäri on mukava, joka on tuossa huoneessa" ja sinnepä meidät sitten kutsuttiin. :) Voimia sulle! :hug:

Voimia myös lunalle! :hug:
 
Niian, voi ei. :hug: Tuon oikean asenteen löytäminen on kyllä vaikeaa, kun on vajonnut pohjalle. Toivottavasti löytäisit kuitenkin jostain aurinkoisempia ajatuksia ja luottamusta siihen, että asiat voi vielä järjestyä. Tuo pahimpaan valmistautuminen on itsellekin niin tuttua. Jotenkin nytkin tuntuu siltä, että kyllä tässä vielä joku juttu tulee, joka estää inssin tai pilaa sen jotenkin... Pessimisti ei pety. Kiitos kuitenkin tsempeistä. :)
 
Kiitos kysymästä Hydra, lomalla on mukavaa mutta valitettavasti tuttu punertava valkkari alkoi eilen illalla eli eipä tule luomuplussaa, kunnon vuotoa odotellessa.. :( ensi viikolla onkin sitten ivf-ensikäynti.. Hienot ultrauutiset hydra ja hienoa, että siellä pääsee noin jouhevasti hoidoissa eteenpäin! Toivottavasti vuoto loppuu ja pääset onnistuneesti inssiin!!

Voimahalit luna ja niian !
Isot tsempit myös muille! :)
 
hiulu........2/27-32........yk 5.........3.c.........selit., 2.lapsi

Hip hei! Uusi kierto käynnissä, ja kesätauko ohi. Clomit alkaa huomenna ja parin viikon sisällä olisi toivottavasti sitten se 3.inssi.

Tässä kun ehti olla nyt pari luomukiertoa välissä niin teinpä sellaisen huomion, että jotain nuo clomit on varmaan aikaan saaneet. Molemmat luomukierrotkin pysyi suht lyhyinä, viimeisin sen 27pv ja ovikset ja tädin kyläilyt pystyi aivan selvästi ennakoimaan. Näin ei yleensä ole. Tädin kyläilyjä edelsi samanlaiset vahvat "raskausoireet" kuin parissa clomikierrossakin - kai tämä siis tarkoittaa sitä, että tällä kertaa on ihan turha aloittaa haamujen tiiraamista ennen kuin täti on oikeasti myöhässä. Tylsää :)
 
skorppari, voi ei! :( Onneksi teillä ei ole enää kovin pitkää ivf-odotusta jäljellä. Niissä hoidoissa saat varmasti kunnon lääkityksen loppukiertoon, että pysyy inhottavat vuodot poissa ja pikkuinen ehtii kunnolla tarraan kiinni. Jännittää jo sun puolesta ensi viikko. :) On kiva kuulla, millaisella suunnitelmalla lähdette kohti punktiota. Pcolaisilla lyhyt kaava taitaa olla se yleisin, mutta lääkkeet ja niiden määrä kai vaihtelee aika paljonkin lääkäreittäin.
 
Voi Hydra! Kurjaa, kun niin hyvien ultrauutisten jälkeen pitää heti tulla jotain, joka huolestuttaa ja mietityttää. Peukut pystyssä täälläkin, että vuoto loppuisi ja pääsisit ivf:ään.

Luna, Ambriosia ja Niian: Jaksamista ja voimia!

Ikävää Scorppari, toivottavasti pääsette pian ivf:ään ja se toimisi teillä!

Mulla tilanne edelleen sama. Oon yrittänyt soittaa klinikalle, mutta se on tässä töiden ohella vähän hankalaa, kun missään ei oo paikkaa, jossa voi puhua epäilemättä, että joku kuulee ja klinikka on niin vähän aikaa vuorokaudesta auki. Tein Luna apteekin perus testin. Ajattelin mietittyäni pääni puhki, että odottelen pari päivää, teen uuden testin (ihan vaan, että saan klinikalle sanottua, että tein uuden myöhemmin) ja yritän saada soitettua klinikalle loppuviikosta.

Kiitos tsempeistä ja neuvoista!
 

Yhteistyössä