Clomittaret 2013

luna, toivotaan nyt kuitenkin vielä parasta tän kierron suhteen. Hyvä, että saatte myös hyödyntää, jos plussa tulee. :) Jos tässä kierrossa ei kuitenkaan tärppää, niin toivotaan, että anazoleilla tulisi parempi vaste. Mulla ne on ainakin toistaiseksi toiminut ihan hyvin, eikä niistä ole tullut mitään sivuoireita. Eka lähdettiin sillä 1 tbl/vrk ja nyt tässä kierrossa 2 tbl/vrk. Saitko anazoleja muuten jo Tarjalta vai saitko vain reseptin? Mun oli viimeks tosi vaikea saada niitä mistään apteekista. Kolme paikkaa kiersin ja missään ei ollut hyllyssä. Sieltä kolmannesta käskin sitten laittaa tilaukseen, niin tuli sitten parin päivän päästä. Joten en ainakaan omien kokemusten perusteella suosittele jättämään niiden hankkimista viime tinkaan. Ite sain ne juuri sinä päivänä kun ne piti jo aloittaakin. Taidan itsekin hieman kysellä Tarjalta huomenna jatkosta, oli tilanne ultrassa mikä tahansa. Voisin myös sitä lähetettä kysyä, koska meillä ei ole mahdollisuuksia IVF-hoitoihin yksityisellä. Inssit ehkä siellä vielä pystyttäis käymään. Tosin en tiedä haluanko koskaan lähteä rankempiin hoitoihin, enkä niitä asioita halua vielä ajatella... Toivottavasti saisi vielä anazolien avustuksella kotona yrittää. Toivottavasti asiat näyttäisi sulla valoisimmilta huomenna. Jaksamista. :)
 
Hydrangea sain reseptin ja kävin heti siinä rautatieaseman apteekissa ja sieltä ne oli loppu mutta sano että voi tilata ja pitäs olla haettavissa heti huomenna. Sano kyllä että näki koneelta että rinnakkaistuotteiden saannissa jotain ongelmaa, eli jos jossain lääkeaineen valmistajalla viivettä niin soittavat mulle huomenna jos niitä ei oo saatukaan. On tässä onneks sit muutama viikko aikaa ne jostain hankkia. Toivottavasti mullakin saatas niillä heti juuri oikea vaste.
Mäkin oon aatellu että inssit ainakin viä yksityisellä (=Tarjalla:) ) mutta tosiaan sit tulee liian kallista jos joutuu niihin kalliimpiin hoitoihin. Ja eihän siitä lähetteestä haittaakaan ole, eli en halua vielä aatella että se tarttis käyttää, mutta on ainakin sit asia hoidossa jos puolen vuoden päästä sit sinne haluaakin. Toivon kanssa todella paljon ettei tuu mitään estettä ettei tällä "kevyemmällä" tavalla voisi jatkaa, tää stressaa mua ehkä vähemmän kun mitä ne toiset hoidot stressais. Vaikka sitä ei tiedä miten mieli muuttuu jos aikaa kuluu viä paljon ja tehokkaammat hoidot alkaakin tuntua hyvältä vaihtoehdolta.
 
luna_82 Joutuuko siellä päin tosiaan odottelemaan 6kk aikaa julkisella puolella? =/ Tuntuu jotenkin hirveeeeeeen pitkälle ajalle. Jännä, että noin paljon vaihtelee eri alueilla tuo jonotusaika.

Osaisko joku auttaa mua, koska mun kannattais alkaa testaamaan ovista, kun kierto oli viimeks 33 päivää, sitä ennen 39 päivää ja sitä ennen 28 päivää :D Minkä kierron mukaan alan testaamaan?

Tänään tuli kasa ovulaatiotestejä postilaatikkoon, noita en olekaan koskaan vielä käyttänyt, jospa jonkun testin löytäisin joka mulle antais sen positiivisen joskus. Mikäköhän siihen on syynä, että testit ei näytä plussaa vaikka oon ovuloinut, omituista.
 




Keskiviikko 6.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............59/28-34.......yv2.............4.c x2
Sarppa-71.......39/28-30.....ya4/11..........2.c
NiQ................32/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Matti Katikainen..29/24-30...yk7.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Neppu_...........29/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....27/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........26/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91......24/29-30......ya1/2011............4.c..............selitm,1.lapsi
apsu...............24/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........23/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
Nyysy............22/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
mirjami_73.....22/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca...............22/34................................c.........................pco
Hempukkainen..21/28-32....ya10/10.......3.c+t.....................27v
Meri__............21/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............19/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............19/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........17/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......17/26-32........yk12.....................................1.lapsi
Slartibart........17/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............16/35-36........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........16/?..............ya6/11.........2.c.....................25v,1.lapsi
luna_82..........16/~34..........ya3/12.........4.c+pr+l..........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....15/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi
skorppari82...15/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................15/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......14/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....10/27............ya10/11........11.t. tk.................1.lapsi
Mimmuskainen_..7/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............5/28-34.......ya9/11..........1.c...........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi.............3/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 21
Marjaana84 dpo 14
miimuli87 dpo 10
mirjami_73 dpo 9
hanzku_91 dpo 8
fenixlintu dpo 7
Meri_ dpo 6
annalii dpo 6
apsu dpo 5
Heipa dpo 4
Anne Elliot dpo 3
NiQ dpo 1

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f......pco,2.lapsi,28v

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Mimmuskainen en tiedä varmaksi kauan tarvitsee odottaa julkisille, voi olla että pääsee paljon nopeamminkin, tiedän vain yhden ystäväpariskunnan jotka sai lähetteestä 6kk päästä keskusteluajan (puol vuotta on kai se hoitolupaus, että siihen mennessä) ja sit oli menny viä 4kk ekoihin hoitoihin. Mutta en tiiä miten se menee jos yksityisellä on jo tehty vaikka mitä, vaikuttaako se julkisella siihen miten edetään.
Mä ehkä sinuna alkaisin tikutteleen ton lyhimmän kierron mukaan eli aloittasin jo siinä kp 12 eteenpäin, vaikka voi olla että se plussa tulee sit pisimmän kierron mukaan, eli joskus kp 25.
 
luna_82 Mulla on normaalisti kierto tuo n.28 päivää, mulla paino tuossa hieman heitteli niin tuli tuo 39 päivänen kierto ja nyt on taas alkanut paino tasaantumaan niin oli kierto tuon 33. Eli mulla taitaa olla painon heittely tuon kierron pidentäjä :D Jospa tästä nyt mentäis vaan alaspäin painon kanssa. Joten tikuttelemme sitten lyhimmän kierron mukaan :) Pitäisköhän vinkua aika siihen progesteroni testiin.
Meille sanottiin Kysillä, että heille pitää saada ensimmäinen aika 3kk lähetteestä. Meillä meni kauemmin, mutta johtu ihan siitä, että oli pakko ite siirtää sitä aikaa ja lääkäri olikin sitten ihan kauhuissaan kun ei oltu saatu aikaa 3kk:n sisällä, selitin sitten tilanteen, että jouduttiin ite sitä aikaa siirtämään ylitsepääsemättömän esteen vuoksi. :)

Minulle on jäänyt jotenkin kummittelemaan mieleen se roskishaamu, voiko olla mahdollista, että olisin ollut ihan pienen hetken raskaana kun oli ne oireetkin, mutta sitten meni kesken hyvin aikasessa vaiheessa ja sen takia ei kunnon plussaa antanut? Oonkohan minä jo ihan toivoton tapaus :(
 
Onko täältä kadonnut viestejä? Eilen kommentoin, vastasin viestiin ja laitoin omanapa päivityksiä, mutta kaikki näyttää kadonneen ja samoin muutama muukin illalla lukemani viesti?!

ON: Heräsin tänä aamuna klo.05 (loppui vain uni), joten teinpä sitten sen kauhulla odottamani testin. Positiiviseksi yllätykseksi siellä näkyikin haaleaa plussaa :heart: Noh, käytiin apteekista hakemassa uusi testi, joka sekin näyttää haaleaa viivaa ja tuohon toiseen testiin ehdin pidättää pissaa vaan 1.5h. Ihanan kamalaa odottelua nyt siis... Mutta mitä mieltä olette muut??? Luonnossa nuo viivat näyttävät vähän selvemmiltä =)

Aijaa.com - Ylempi clearblue ja alempi predictor early
Aijaa.com - 11732333

On muuten tosi epätodellinen olo! Ja heti iski kamala hätä, että jos meidän toiveisiin ja rukouksiin onkin nyt vastattu ja olen raskaana, mutta mitä jos siellä onkin ne KOLMOSET? Kun mullahan oli inssiin mennessä mahdollisesti 3 isoa follia... Voi luoja tätä ajatusten juoksua. Ja testit on siis tehty 2 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamista. Perjantaina verikokeisiin ja vasta maanantaina saadaan vastaus! Miten tätä epävarmuutta jaksaa melkein 6 päivää!!??
 
Viimeksi muokattu:
Marjaa84 Minä en tiiä miltä plussa näyttää, kun en sellaista oo koskaan saanut, mutta jos minulta kysytään niin kyllä tuo positiiviseltä ennemmin näyttää kuin negatiiviseltä :heart:

Hydrangea Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia välillä, että helpompaa olis vaan luovuttaa :(
 
).( Tänään noustu sängystä niin väärällä jalalla kuin olla ja voi. Varasin lääkärimatkaan tupla-ajan, mitä sinne pitäisi mennä, mutta oli taas jotkut ihan käsittämättömät ruuhkat. :mad: Kirosin siinä matkalla ja meinasin soittaa jo klinikalle, että nyt kyllä myöhästyn. Lopulta kuitenkin ehdin juuri ja juuri oikeaan aikaan paikalle, kun juoksin parkkipaikalta sisälle. Lääkäri jo siellä etsikin mua. Joo, ja eipä päivä siitä ultrasta sitten parantunut. Limis paskat 3 mm. Sitten joko 7 mm johtofolli ja 11 mm kysta tai 7 mm ja 11 mm follit. Lääkäri oli itse enemmän kystan kannalla, kun se musta pallura näytti pullistuvan munasarjan ulkopuolella. Uutta ultraa sitten maanantaina, että päästään seuraamaan follin ja kystan tilannetta. Ens kierrosta tulossa taukokierto. Sen jälkeen vielä kaksi kiertoa mennään tällä systeemillä, mutta viimeistään sitten pitäisi miettiä ainakin inssiä. Ketuttaa ja kyllästyttää tää koko homma! Ajattelin tänään illalla jutella miehen kanssa ja ehdottaa, jos lopetettais koko yritys ennen inssiä/IVF:ää. En jaksa enempää. :(
 
Marjaana84 kyllä se plussalta näyttäs, ONNEA :heart:

Hydrangea pahoittelut huonoista ultra uutisista :hug: itellä myös iskee välillä epätoivo ja tekis mieli lopettaa koko touhu mut miehen takia en halua vielä luovuttaa.

Lunalle myös pahoittelut ultra uutisista :hug:

Täällä odotellaa et dpot kuluis et pääsis tästä piinasta :popcorn:
 
Hydrangea pahoittelut:( toivottavasti se oli folli eikä kysta:(
Harmi ettei anazolit auta paremmin limikseen, oiskohan jotain toista lääkettä mitä vois siinä rinnalla käyttää joka
auttas limikseen.
Toivottavasti toisessa ultrassa johtofolli ja limis on kasvanut. On tää kyllä ihan
tarpeeks rankkaa ilman kystia ja rinkuloita ja ja:(
Niin joo ja mä käyn sekä ovumialla että terveystalolla. Inssit ite tiiän jo nyt että jaksan kattoo, mutta muusta en
kans tiedä. Toivotaan että plussa tulis jo tässä parin kierron aikana.

Mietin yöllä että miks ei alotettu yrittään aiemmin. Oltaspa. Mutta turha sitä toki on miettiä.
Sillon tiesin kyllä että ei todnäk tuu helppoa oleen mutta silti tuntu ettei vielä "uskalla" ,ajatus lapsesta
tuntu vielä liian hurjalta ajatukselta. Ohan se hurja ajatus edelleen mutta iloisella tavalla hurja ja jännittävä.

Marjaana onnea!!! mä näin unta silllon neljästä yhtäaikasesta plussasta ja nyt tullu 3 lyhyen ajan sisään, jee:)
 
Viimeksi muokattu:
luna, kaipa tuohon limikseen jotain lisälääkkeitäkin olisi... Tosin onhan tässä vielä aikaa sillä kasvaa. Kuulemma vähintään 6 mm pitäisi olla ja ekassa anazol-kierrossa se mulla oli 7,4 mm, kun löytyi 15 mm folli. Tokasta kierrosta en tiedä, kun silloin ei enää ultrattu uudestaan. Niin, ja oot sä aikamoinen ennustaja. :)

Pitäisköhän tuosta kystasta olla huolissaan? Onko teillä muilla ollut? Vaikeuttaako se tätä hommaa entisestään?
 
luna, ja täytyypä taas kerran hehkuttaa Tarjaa, kuinka se on ihan paras lääkäri. :) Se halus, että ultrataan maanantaina uudestaan, mutta työjuttujen takia en pääse käymään siellä keskellä päivää, jolloin olisi ollut vapaita aikoja. Tarja sanoi, että tulee sitten aiemmin töihin ja ottaa mut ennen päivän ekaa asiakasta. :)
 
Hydrangea: Mä sain nimenomaan Zumenon- nimistä estrogeenia limistä kasvattamaan. Sitähän käytetään vaihdevuosioireideb hoitoon ja haittavaikutuksena mainitaan limakalvon paksuuntuminen. Mulle määrättiin kolme tabua päivässä, kaks aamulla ja yks illalla (normaalisti otetaan kai yksi päivässä, näyttää e-pillereiden kaltaiselta läpipainoliuskalta). Tässä kierrossa perjantain ultrassa mun limis oli n.3mm ja aloitin ne heti ja maanantain ultrassa limis oli jo 7mm! Ja syön niitä siis edelleen, kysy lääkäriltä tulisko sulla kyseeseen? Menopurin kanssa ei pitäs olla limisongelmaa mitä Clomeilla on. Mut voi kunpa tärppäis,eikä tarvis niihin lähteä tai mihinkään muihinkaan hoitoihin...

Mulla ei oo mitään raskausoireita,ei oo kauheen suuret odotukset taaskaan...tissitkääb ei oo vielä yhtään kipeät. Pitäisiköhän jo olla oireita tässä vaiheessa jos olis raskaana? Toisaalta eipä ne oireet oo ennenkään mitään tarkoittanut ja juuri sillon on kuvitellut toisin... Luget on ainakin pitänyt punaisen vuodon toistaiseksi poissa.
Mun lääkäri on tosi ammattilainen mutta henkiseen puoleen ei ole ottanut kantaa, empatiaakaan ei tunnu kauheesti löytyvän. Mut se onkin mies ;)
 
Onnea Marjaana! :)

Voi ei Hydrangea :hug: voimia ja halauksia paljon! Toivotaan, että isompi olis kuitenkin folli tai se pienempi intoutuu kasvamaan ja ensi ultrasta jo parempi mieli.

Mihis täältä on kadonnut viestejä..

Ei ovisplussaa ja toivo hiipuu tämän kierron osalta :(
 
Hempukkainen, täytyypä kysyä tuosta lääkkeestä maanantaina. Toivottavasti kuitenkin limis siitä innostuis vielä kasvamaan follien mukana. Mulla on käytössä anazolit, niin niiden pitäisi olla limikselle armollisempia kuin clomit.

skorppari, kiitos. :) Voi harmitus, jos plussaa ei vieläkään kuulu. Kyllä jokainen ansaitsisi edes sen mahdollisuuden yrittää. Inhottavaa, kun ei voi olla varma, että vaste olisi aina joka kierrossa yhtä hyvä. :hug:


Mä en oo kyllä huomannut, että viestejä olisi kadonnut...
 
Onnea Marjaana!!

Luna mun eilinen viesti näyttää kadonneen. Eli lyhyesti. Me jonotettiin trella julkiselle alle 2kk ja hoidot alko heti. Ultrat ja kaikki on tuolla ja maksaa poliklinikkamaksun verran per käynti, eli alle 30 euroo. Ja toi Taysin hormoni- ja lapsettomuuspolihan on Ovumian yläkerrassa ja tekevät yhteistyötä heidän kanssa. Eli ihan positiivinen kuva on mulla Tampereen julkisesta puolesta.
 




Torstai 7.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............60/28-34.......yv2.............4.c x2
Sarppa-71.......40/28-30.....ya4/11..........2.c
NiQ................33/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Neppu_...........30/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....28/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........27/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91......25/29-30......ya1/2011............4.c..............selitm,1.lapsi
apsu...............25/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........24/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
Nyysy............23/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
mirjami_73.....23/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca...............23/34................................c.........................pco
Hempukkainen..22/28-32....ya10/10.......3.c+t.....................27v
Meri__............22/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............20/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............20/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........18/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......18/26-32........yk12.....................................1.lapsi
Slartibart........18/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............17/35-36........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........17/?..............ya6/11.........2.c.....................25v,1.lapsi
luna_82..........17/~34..........ya3/12.........4.c+pr+l..........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....16/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi
skorppari82...16/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................16/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......15/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....11/27............ya10/11........11.t. tk.................1.lapsi
Mimmuskainen_..8/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............6/28-34.......ya9/11..........1.c...........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi.............4/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Matti Katikainen..2/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Marjaana84 dpo 15
miimuli87 dpo 11
mirjami_73 dpo 10
hanzku_91 dpo 9
fenixlintu dpo 8
Meri_ dpo 7
annalii dpo 7
apsu dpo 6
Heipa dpo 5
Anne Elliot dpo 4
NiQ dpo 2

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f......pco,2.lapsi,28v

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
On: Ostin sitte vauvvojen koliikkikeinun, kun satuin veljeltä halvalla saamaan. Ajattelin että se oli hyvä ostos, kun noihan voi maksaa useitasatoja euroja, jos uutena lähtee ostamaan, ja mitä isoveljen käytössä olen nähny, niin yllätävän kätevä vekotin! Mutta näin jälkiviisaana joudun kyllä myöntämään, että kyllähän tuo tuossa olohuoneen nurkassa kokoajan muistuttaa, että saadaanko me siihen kenties koskaan pikkuista tuhisemaan. )=

Voi kun tää olis meidän kierto )= Mahdollisuudet ja odotukset sinänsä on suuret, kun vajaa 2cm kokoinen folli oli puhjennut, ja pupuilut saatiin ajotettua just oikein, ja vielä kaikenlisäksi tää oli mun ensimmäinen ovulaatio, eli luotan tällä hetkellä siihen suuresti. Mutta toisaalta.. Mistä mä voin tietää, jos meidän ihkaoikeat lapsettomuushoidot on vasta alkaneet, ja vaikka kuinka pitkä, kivinen ja kuoppainen tie olis edessä.. ):

Mä en vaan tiedä, että miten mä osaan pitää itteni kasassa, jos tai kun täti tulee kylään tossa viikon päästä.. ): Nytkin kokoajan tarkkailen, että josko tulis edes pieni tippa kiinnitymisvuotoa, tai sitten kiinnittymiskipuja, niin vois olla varmempi, mutta toistaiseksi ei vielä mitään kiinnittymiseen viittaavaa! Tosin vatsaa oon vihlonu nyt viimeiset 2-3pv enemmän ja vähemmän, mutta uskon että se johtunee menneestä ovulaatiosta..

Mun aiemmat kommentit, jotka eilen illalla kirjoitin, on poistuneet täältä? Onko muiden kommentteja poistunu?

Mikä DPO on sellainen, että voi jo tehdä testin, niin että pitäis näkyä? Mulle gyne sano että aikaisintaan DPO 17. Mutta musta se tuntuu kyllä tosi myöhäseltä vaiheelta..


Marjaana84
Paljon onnea !!! <3 :heart:
 

Yhteistyössä