Clomittaret 2013





Keskiviikko 13.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Nyysy............58/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Angela............54/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............54/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........52/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........52/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Matti Katikainen..36/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........34/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........32/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Meri__............28/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............27/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
Anne Elliot......26/26-32........yk13........................................1.lapsi
Poca..............26/34...................................c........................pco
Hempukkainen..26/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Niian.............25/27-28......yk8,ya4/2011....1.c+ins...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................23/33............yk11..........(tk)............pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............20/35-36........yk7............2.c...................pk,ovl
TTT...............20/28.............ya4/2012......3.c......................1.lapsi,29v
jenni_noora....18/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87..........17/28.............ya6/10...........3.c...................selitm,1.lapsi
skorppari82..15/??..............yv2.............pu+pr(5.f+ins)........pco,1.lapsi
Hyy2............13/28-34........ya9/11........2.c+pr......pco(1/2),2.lapsi,26v
Syystuuli74....11/28-30.......ya7/2011......2.c.....................2.lapsi,38
Karamelli81.....11/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Syksytyttö....9/28...........ya 3/2012........2.c..t.............pco,25v,1.lapsi
Seemi............8/28-41.......ya11/09.......tk.(4.c).........pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..6/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........6/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...5/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi
Neppu_..........4/28(34-59)..ya2010........mp+c+de+pr...........pco,1.lapsi,26v
Hydrangea......3/31-44......yk13/ya1/12...4.ax2...........pco,1.lapsi,26v
Ansku83......3/27-28......yv2,5.......1.c+m+t....pco,1.lapsi,29v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 25
miimuli87 dpo 16
syksytyttö dpo 16
Niian dpo 13
luna_82 dpo 11

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Uusille minunkin puolestani tervetuloa! :flower:

Anne Elliot, oletpas kyllä saanut nopeasti ajan, hienoa :) Itseäkin mietityttää että koska ottaisi sen seuraavan askeleen... nyt siis vielä porskuttelen yksityisellä.

Nepulle pahoittelut uudesta kierrosta ja Lunalle tsemppiä! :hug:

Hydrangea, no sullakin sitten terot kenkkuilevat :( Toivottavasti uusi kierto alkaisi pian. Itse napsin perjantaina viimeisen teron eikä vieläkään minkäänlaista vuotoa! Naama vaan näppylöillä ja limakalvot kuivat. Viime kierrossa menkat alkoivat 3 päivää vikasta tabletista.

Niian, tsemppiä ja plussaonnea!

Huoh, tahtoo kuukautiset...
 
Nyt pelottaa ihan sikana. Nimittäin tein Predictor Early -testin koska vuoto ja kivut vi***ti ja siihen tuli haamu. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Mua pelottaa että se on pregnylistä johtuva haamu tai että haamu mikä ei tuo onnea, koska vuotoa/kipuja. Mun päässä vilisee tuhat ajatusta ja koitan olla miettimättä asiaa koska jos annan toivolle sijaa niin sit kyllä kirpasee jos käy miten pelkään että käy, eli muuttuu negaks tai vuoto alkaa.
En siis haluu onnitteluja:(, mutta pitäkää mielessänne peukkuja pystyssä...:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Toivottavasti Luna sun Predictor Early olisi parempi ku mun syksyllä. Näytti ihan selvän pinkin haamuplussan, jonka mieskin näki metrin päästä. Se kuitenkin osottautui täysin vääräksi plussaksi. Ei ollut edes kemiallinen :/ Toivotaan parasta! :heart: Koska testaat uusiksi?
 
NiQ hyvä tietää! Eli voi hyvin olla valeplussakin. Ikävää että tommosiakin voi tulla,
eikö ois ihan tarpeeks rankkaa muutenkin tunteiden heittelyn kans. Ja nyt olin valmistautunut
saamaan negan niin siks tunteet läikähti täysillä.
 
luna, olet ajatuksissani. :heart: :hug:

Heipa, toivottavasti täti tajuaisi tulla jo sinnekin. :hug:

).( Outoa tällainen tuhruttelu terokuurin jälkeen. :( Yleensä mulla alkaa kunnon vuoto 2-3 päivää vikasta terosta. Viimeksi vuoto alkoi jo kesken kuurin, 8. teron kohdalla. Eilen tein myös sen negatestin, että ei voi raskaudestakaan johtua, kuten jo epäilinkin. Rasittavaa tää odottelu. Eniten pelottaa se, että jos nää onkin jo jotkut supersuperniukat menkat ja en anazoleja ole aloittanut, niin edessä on taas taukokierto. :(
 
Hei, on ollut niin hektiset pari päivää, etten ole ehtinyt päivittää tilannetta: kävin siis maanantaina kontrolissa ja yksi folli oli kuin olikin lähtenyt kasvuun :). Puregonia pistän vielä tänään ja huomenna pregnylin. Ja kotiajoituksella mennään kun paras inssipv olisi kuulemma ollut lauantai. Lääkäri sanoi, että jos ei tärppää niin meidät laitetaan ivf-jonoon.

Luna toivon todella, että haamu vahvistuu ja tuo onnen!! :hug: onko sulla tietoa kauanko pregnyl voi testissä näkyä? Mulle ei klinikalla sanottu edes, että näkyy testissä..mutta varmaan tosiaan näkyy jonkun aikaa kun hcg:tä on.

Tyhmää toi tuhruilu hydra, toivottavasti alkaa vuoto pian kunnolla ja pääset uuteen yritykseen! :hug:
 
Hydrangea saiskohan ne anazolit alottaa vähän myöhässä jos huomaat että vuoto loppuu kokonaan?
Kun mullakin sitä puregonia alettiin pisteleen vasta kp 13, vaikka oli kyllä anazolit ollu alkukierrosta.
Toivottavasti kunnon kierto kuitenkin alkas nyt ettei tarviis jossitella:/
Itelläkin oli tosi niukat kierrot pari viimeistä, punasta selkeetä vuotoo tuli mutta ei paljoo.

Skorppari hienoa että puregon tehos! peukut pystyssä!!

Heipa toivottavasti kierto alkais pian:\

Mä testasin aamulla elivon testillä ja siihen tuli paljon heikompi haamu kuin eilen, vain
just ja just ehkä näky joku viiva. Eilinen testi oli kyllä kaks kertaa tarkempi,
mutta ei kai voi kun oottaa sinne lauantaille että tietäs paremmin. Jännittää, eikä töistä meinaa tulla
mitään.
 
luna, oi kun jännäää. :) Mä oon lukenut, että pregnyl näkyisi dpo 9-10 asti, joten tuskin se sulla enää sitä on, jos jo dpo 11 menossa. :) Tsemppiä odotteluun. :hug: Munkaan ei auta muu kuin odotella. Tarja on töissä taas ensi viikolla, niin soittelen sitten maanantaina klinikalle, jos vuoto ei ala ennen sitä kunnolla. Toivottavasti voisin sitten aloittaa vielä anazolit, jos nää onkin menkat. Tai sitten vaikka suoraan ne pistokset.

skorppari, loistavaa! :) Pidän peukkuja. Mikä kp sä aloit pistään?
 
testattu taas :ashamed:
Nyt predictor early-testiin ei tullut nyt haamun haamua, puhdas nega:/
Mutta tein samasta pissasta apteekin oma-testillä niin tuli haamu.
Noinkohan seuraavalla kertaa on missään enää mitään. Ahistaa tää toivon herääminen ja pelko että seuraavalla testikerralla tuijottaa tyhjää :S
 
Saanks kysyä :)Täällä kun on niin viisaita ja kokeneita niin kertokaapas että onko ihan välttämätöntä käydä folliultrassa kun oon aloittanut tästä kierrosta clomifenit?? kun tuntuu että osa käy ja osa ei...ja jos niitä esim sen 4 kiertoa syö niin käydäänkä joka kierrossa ultrassa?? Kiitos jos kehtaatta auttaa ja vastata! :)
 
Nopsukka kyllä kannattaa käydä ainakin parissa ekassa kierrossa, jotta näkee toimiiko clomit ja
kasvaako siä follit ja ettei kasva liian monta. Sen mukaan annostusta voi lääkäri säätää ja toisaalta
on se aika turhauttavaa monta kiertoa syödä niitä jos folleja ei kasva jolloin ovista ei tapahdu:/.
Sit jos joka kerta ultrassa on saman verran folleja (Paras jos tasan yks) niin sit ehkä ultrat vois jättää
seuraavista. Ite oon aina käyny ja tyytyväinen ollu että oon käyny, niiden avulla tietää
missä mennään. Ja jos kasvaa monta follia niin on riski että saa vaikka viitoset! Toivottavasti
sulla toimii clomit hyvin ja vauvahaaveet toteutuu pian:)
 
Nopsukka Kyllä ainakin ensimmäisessä kävisin ultrassa, et tietäisi miten toimivat. Mulla ei määrätty nyt toiseen kiertoon ultraa, mut ehkä aion silti mennä. Viimeksi oli kolme follia joista luultavasti vain kaksi irtosi.

luna_82 Siellä on hirmu jännät ajat menossa, sormet ja varpaat ristissä, et plussa vahvistuu..<3

Täällä ei mitään uutta, ei mitän oireita suuntaan tai toiseen tai ehkä enemmän siihen että ei ole raskaus alkanut. Taidan odotella rauhassa menkkoja alkavaksi ja jos jostain ihmeen syystä eivät ole alkaneet lauantaina niin sitten testaan. Olisi kyllä eka kierto kun pitkään aikaan etten testailisi hätäisenä jo etukäteen. Yleensä hätäisenä monien "oireideni" kanssa testailen dpo 10-11.. Olen siis jo ylittänyt itseni..:)
 
Viimeksi muokattu:




Torstai 14.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Nyysy............59/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Angela............55/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............55/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........53/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........53/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Matti Katikainen..37/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........35/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........33/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Meri__............29/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............28/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
Anne Elliot......27/26-32........yk13........................................1.lapsi
Poca..............27/34...................................c........................pco
Hempukkainen..27/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Niian.............26/27-28......yk8,ya4/2011....1.c+ins...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................24/33............yk11..........(tk)............pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............21/35-36........yk7............2.c...................pk,ovl
TTT...............21/28.............ya4/2012......3.c......................1.lapsi,29v
jenni_noora....19/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87..........18/28.............ya6/10...........3.c...................selitm,1.lapsi
skorppari82..16/??..............yv2.............pu+pr(5.f+ins)........pco,1.lapsi
Hyy2............14/28-34........ya9/11........2.c+pr......pco(1/2),2.lapsi,26v
Syystuuli74....12/28-30.......ya7/2011......2.c.....................2.lapsi,38
Karamelli81.....12/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Syksytyttö....10/28...........ya 3/2012........2.c..t.............pco,25v,1.lapsi
Seemi............9/28-41.......ya11/09.......tk.(4.c).........pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..7/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........7/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...6/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi
Neppu_..........5/28(34-59)..ya2010........mp+c+de+pr...........pco,1.lapsi,26v
Hydrangea......4/31-44......yk13/ya1/12...4.ax2...........pco,1.lapsi,26v
Ansku83......4/27-28......yv2,5.......1.c+m+t....pco,1.lapsi,29v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 26
miimuli87 dpo 17
syksytyttö dpo 17
Niian dpo 14
luna_82 dpo 12

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
hanzku unohin kommentoida tota listan päivittämistä että jos haluut taukoo päivityksestä niin ei mua haittaa päivitellä tuota esim. paria viikkoo yksikseni. Ja jos tuntuu ettei yleisesti huvita ton listan päivittäminen, niin pitää sit kysellä jos joku toinen alkais päivitteleen sitä mun kans tai sit vaan pitää päivitellä vähän harvemmin jos joinain päivinä en ehdi. Ja ymmärrän jos tahot palstailutaukoa, välillä tulee semmonen olo.
 
[pakko huikata tähän väliin]

nopsukka mie en käynyt ekassa folliultrassa kun vasta neljännessä clomikierrossa ja silloin oli siis jo pudotettu annostusta 1 tablettiin, kolme ekaa menin kahdella tabletilla. tuossa on niin valtavasti eroja lääkäreiden ja paikkakuntien kesken! teet toki niin kuin parhaalle siusta tuntuu! jos paljon stressaa niin menee sit aiemmin..
(mie ehdin syödä yhteensä 7 kiertoa clomeja ja vain kerran oli tuo folliultra.. ja juu, se clomikiertojen määräkin vaihtelee lääkäristä riippuen, yleisesti kai 6 kiertoa on maksimi milloin nähdään toimiiko lääke vai ei)
 
Hei suuret kiitokset vastauksista! joo kyllä mä meen käymään ainakin nyt eka kierrossa...omasta pussista vaan pitää maksaa niin ei se mitään halpaa huvia oo! :/ mulla menee vissiin ihan pienellä annoksella ne (1tbl) joten en mä ihan hirveesti jaksa pelätä että siellä ihan hurjia määriä niitä folleja olis mutta sittempä se kohta selviää :)
 
luna, pidän peukut pystyssä, että viiva lähtisi vahvistuun vielä. :hug:

).( Viimeisestä terosta alkaa olla se viikko, eikä vieläkään kunnon vuotoa. Jotenkin sellainen fiilis, että ei se tästä varmaan enää runsaannukaan. Pelottaa jo maanantain soitto lääkärille. Entä jos tää kierto olikin tässä ja nyt en saa edes mahdollisuutta aloittaa lääkkeitä. Tuntuu, että tää homma menee vaan koko ajan huonompaan suuntaan...

Mulle vois oikeestaan korjata tälle päivälle:
Hydrangea......50/31-44......yk1/ya1/12...(tauko)....pco,1.lapsi,26v
Kiitos.
 
Kuinka pitkään te olette joutunut pisimpään odottaa vuotoa terojen jälkeen?

Mulla aina ennen vuoto alkanut 2-3 päivää vikasta. Luin, että joillakin vuodon alkuun saattaisi mennä 1-2 viikkoakin. Mulla nyt viimeisestä noin viikko, eikä vuotoa vieläkään. Vain rusehtavaa valkkaria. Luin myös sellaisia kauhukertomuksia, että viimein oli jouduttu ottamaan e-pillerit avuksi, kun vuoto ei liian alas laskeneen estrogeenitason takia alkanutkaan. Mulla käytössä olevat anazolithan laskee juuri tuota estrogeenia... Voi kökkö, kun piti mennä taas googlettaan. Nyt pelottaa ja huolestuttaa enemmän. :( Btw, negatestejä on tehty ja raskaus ei mitenkään voi olla mahdollinen, kun pupuilua viimeksi joku 3 viikkoa sitten. Säälittävää, mutta sitä tää mun elämä on. :(
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Paljon on tullut juttuja, lupaan lukea teidän kuulumisia ajankanssa.

Uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa minunkin puolesta :wave:

Taukoa palstailusta olen pitänyt ja ihan hyvää on tehnyt. Vähäksi aikaa on saanut ajatukset pois tästä projekstista. Kuukausi sitten alkoi tuntumaan, että pää leviää eikä todellakaan enää jaksa... :| Mutta taas uutta intoa ja puhtia täynnä.

Hoitaja soitti tänään; miehen simpat ok! En kyllä ollut ajatellutkaan, että vika siellä olisi. Joten miehelle varmaan suurempi helpotus :) Minulle seuraavasta kierrosta vaihdetaan clomit Letrozoliin (Femar). Suotuisampi vaikutus kuulema limakalvolle. Ja niin paljon edullisempi! Nyt sit vaan täytyy kärvistellä tämä taukokierto : /

Onko kellään kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? Äkkiseltään löysin vain ohjeistuksen rintasyövänhoitoon, mutta täytyy tutkiskella asiaa tarkemmin :)

Nyt nauttimaan auringonpaisteesta ja jospa siitä saisi vielä lisäpuhtia :D
 
Luna kiva ku ymmärrät :) no tällä hetkellä ei yleisestikkään kiinnosta päivitellä kun haluais unhohtaa tämän asian hetkeks mut helpommin sanottu ku tehty... oisin myös halunnut hoitotauon mut nyt ku on julkisella nii sielä melkee pakko ottaa ne ajat mitkä saa mut parin inssin jälkee sit tulee siihen taukoo ku laittavat ivf jonoon, en vaa oo ollenkaan varma haluanko sitä ivffää. tässä muutamana päivänä kelaillu et hei mä en kerkee täyttää etes 22v ku oon jo ivf jonossa. ei hirveesti naurata :kieh:

Mut jos joku haluais alkaa lunan kans päivittelee? ois kyllä hyvä homma :)
 

Yhteistyössä