Clomittaret 2013

Heips taasen :). Punktiossa jo olleet; mitenkä te ootte jaksanut punktion jälkeen? Paljonko siis sattuu paikat? Kai se on yksilöllistä tietty joo, mut mitään osviittaa? Tiistaita ootellessa :). Et ens viikon lopussa "pääsee" jo toivottavasti piinistelemään. Kauhulla ootan sitä, enemmän ku punktioo. Mä kun oon varsinainen hätähousu. Kun vaan punktiosta jonkun tuloksen sit sais...Ei jaksais oottaa. Rakkulat oli 0-ultran jälkeen lisääntynyt; Oikeella oli nyt 11 kpl (0-ultrassa oli 5). Vasemmalla jöllötteli vaan yks onneton, kun ei se lekuri saanu kunnolla sen puoleista munasarjaa näkyviin (0-ultrassa oli vielä 5). Kai ne oli piilosilla. Nyt pistelen jarrupiikkiä ja huomenna ois tarkoitus tuikata Pregnyl. Toivottavasti tällä saadaan jtn. aikaiseksi.
Mukava mennä punktioon, kun oon pari tuntia ennen sitä päässyt yövuorosta kotiin. Jos pyytäis niin kovat tropit, et nukkuis koko homman ajan:eek:.
Nyt täytyis jonkun korkata huhtikuun auki, l. plussanneita jo listoille :D
 
NiQ
Ansku Ihmettelen kyllä minäkin, jos niissä on niin hurjan paljon ylimääräistä :confused: Onkohan siitä nyt haittaa, kun se viimeisen päivän määrä jää sitten vajaaksi. Vai pitäiskö mun nyt piikittää sitten seuraavina päivinä kaikkina vähän vähemmän? Vaikka se 75UI niin olisi sitten suurinpiirtein tasamäärä. Äh, ärsyttää että mitä se mun lääkäri nyt sitten sekoili...
 
NiQ ja Ansku Puregonistako puhutte? Mulle lääkäri sanoi että siinä yhdessä ampullissa ois ainakin 400 vaikka siinä lukee että 300. Niihin kai aina pistetään enemmän kun mitä pakkauksessa lukee. vaikka en sit tiiä onko sitä aina tietty vakiomäärä enemmän, vai onko joskus vaikka 350 ja joskus 450 vai miten, en tajua. Uskosin NiQ että on parempi että pistät sen lääkärin sanoman annoksen ja sitten soitat uuden reseptin jos se loppuu kesken (vaikka se on kyllä ärsyttävän kallista jos jää ihan pienestä kii:/ )
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Luna Joo Puregonin määrää tässä mietitään. Jotenkin luulisi, että niissä nyt ainakin sama määrä kaikissa on. Sehän vasta tuntuiskin hölmöltä, jos niissä olisi vielä keskenään eri määrä :D Emmietiijjä, katotaan maanantaina onko mulla enää pistettävää :) Pyöriikös se kynän rulla sitten tyhjää vai eikö sitä pysty vääntämään vaan sinne 100 saakka jos aine onkin lopussa jo?
 
NiQ Se ei mee 0 asti jos siinä ei oo tarpeeks ainetta! :) Edellisestä kolmesatasesta ku pistin 325 kaiken kaikkiaa ni siihe jäi ehkä 25IU ja se ampullin pää näyttää siltä et se sylinteri ei mahu ees menee ihan pohjaa asti! Mystisiä vehkeitä! :D
 
Ansku, niinhän se on et yksihän siihen tarvitaan joten näillä mennään. :) Mulle kans lekuri sano, et ainkin 420IU olisi siinä 300 ja määräsi pistettäväksi tyhjäksi eli tänään laitoin vielä 50IU ja huomenna olisi myös tarkoitus laittaa, tosin ihan hirveesti siellä ei enään sitä ainetta ole. Olen siis laittanut nyt 350iu tähän mennessä. Joo ihmettelin kanssa, et miksi mä en sitä irrotuspiikkiä muka laittais? Mietein,e t jos vaan laittasin, eikö se kuulu laittaa samana päivänä kun saa ovis plussan? Tiistaille tai keskiviikolle hän inssiä meinas, saas nähdä ollaanko kaikki inssissä samaan aikaan? :) Hyvä, et siellä viivat lähteneet vaihvistumaan, mä aloitan vasta huomenna tikutuksen.
 
NiQ
Haha :LOL: Mulla on mennyt näköjään UI:t ja IU:t ihan kuinka päin sattuu ja keksinyt kaupan päälle vissiin vielä jonkun omankin yksikön :D Noh, jos tästä eteenpäin siis IU :D Onko kenellekään tullut mitään sivuoireita tosta Puregonista?

Tsempityksen inssiin menijöille! :) Me katotaan nyt vielä pari kiertoa kotiyrityksellä ja mennään sitten vasta inssiin :)
 
NIQ En tiedä mistä johtuu, mut suuta mulla kuivaa useita kertoja päivässä ja ruoka ei oikein maistu. Tosin mä syön nyt kokeeksi kortisoniakin, et sekin voi olla näiden takana. Ja mullakin on varmaan IU mennyt välillä nurinkurin, mut eikhän kaikki pysytä perässä. :)

Niin ja sit nään ihan ihme unia nykyään..:)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ




Sunnuntai 21.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........73/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........37/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..37/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Anne Elliot......36/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............30/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............28/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..26/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............24/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
inessa_........24/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....23/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 22/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........17/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............17/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..16/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......15/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................13/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..13/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........11/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......11/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................11/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....10/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........9/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....9/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....7/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........7/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........5/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........4/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....1/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi



Piinailijat

Hydrangea dpo 10
*Stiina dpo 10
hanzku_91 dpo 4
Neppu dpo 3
Skorppari82 dpo 2





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
NiQ Jooo...sama juttu, IU:t ja UI:t on iha mite sattuu välillä...mut tuo siun IUI on kyl jo hyvä! :LOL: Sehän, kuten tiedätte, on inseminaatio! :D Mites se nyt menikää...intrauterine insemination...tai jotai! :D
Ja miulla on hyvin hentoista päänjomotusta ollu ja kerran se pahaolo, mut ei sen jälkee...lievää lantiojomoa ja jos tää hitsinmoinen väsymys voi tuosta johtua ni sitä kans! Ja otin nyt niitä kuvia! Katotaa vaa mite saan ne liitettyy tänne! :D

Thadaa...osasinpas! :p Ja siis: ylempi kuva, otettu 300IU, alempi kuva otettu vielä lisäks 25IU! Jos tuosta saa vielä 100IU tiristettyä ni hyvä! :D Kertokaa sit miulekki jos onnistuitte!!! :D Vitti jos siit saa ni mie olen sitte yhteensä 200IUta pistäny hukkaa! :headwall:
katso liitettä 18595

sit tässä ylempi otettu 300IU ja alempi täysi!
katso liitettä 18596

Mut tosiaan, se ei mee nollaa asti jos siel ei oo tarpeeks ainetta! =)


Niian Joo, ovisplussana tulee se Pregnyl, mut se, missä vaiheessa en oo iha varma....miust siin oli joku aika kuin paljon ennen inssii menoa se laitetaa!
 
Viimeksi muokattu:
Päivitys: Karamelli81.....1/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Ei tuu normaalia kiertoa eikä ovulaatiota ilman lääketieteen apua. Ylihuomenna lähtee vika setti clomeja käyttöön ja parin viikon päästä tositoimiin. Silloin ollaan onneksi miehen kanssa samaan aikaan kotona.

Hurjan lääketieteellisiä keskusteluja täällä. Aurinkoisia päiviä kaikille ja tsemppiä!
 
Niian, mulla ohjeena oli tässä kierrossa pistää pregnyl, jos ovistestiin tulee plussa. Jos plussa olisi tullut, inssi olisi kuulemma pyritty tekeen plussa/pregnylpäivänä. Kun plussaa ei tullut, niin pistin sen sitten ohjeen mukaan tiistaina illalla ja inssi oli torstaina iltapäivällä. Pregnylin pitäisi kai irroittaa munasolu noin 36 tuntia pistämisestä. Mä tunsin aika tarkkaan tämän ajan kuluttua torstaina aamupäivällä terävät oviskivut. Folli siis ehti puhjeta pari tuntia ennen inssiä. Mulla pregnyl näkyi seuraavana aamuna pistämisestä ovisplussana. Enää silloin illalla kun pistin sen en testannut.

Karamelli :hug:

Nyysy, isosti tsemppiä punktioon! :)

ON: Kp 37, dpo 10 ja 12 päivää pregnylistä. Mies sanoi eilen, että testaa tänään vaan, jos siltä tuntuu. Aamulla herätyskello soitti sitten taas lugenlaittoaikaan ja heti kun ne oli ehtinyt imeytyä tarpeeksi menin testaamaan. Selkeä nega tuli PC:n ja Davidin liuskaan. Jätin testit jemmaan ja menin vielä pariksi tuntia nukkuun. Tämän jälkeen David oli yhä nega, mutta PC:ssä oli joku roskishaamujen esiäiti. Mieskin näki punaista, mutta sanoi että on kyllä hyvin tulkinnanvarainen viiva. :) Joten luokitellaan se vielä negaksi, kun tuli reippaasti testiajan jälkeen. Lisäksi on ilmestynyt vielä yksi mahdollinen raskausoire. Nimittäin tisseistä tihkuaa maitoa tai jotain vastaavaa valkoista nestettä! :eek: Prolaktiiniarvot multa on otettu reilu vuosi sitten ja ne oli normaalit. Voihan toki olla, että ne on siinä ajassa ehtinyt muuttua tai sitten tää on joku lugesteronin sivuoire, mutta koskaan aiemmin en ole tällaista huomannut. Onko kenelläkään muulla kokemusta?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hydrangea ei se haamujen isoäiti ainakaan huonoa tarkoita!:)
Toivottavasti se huomenna ilmestyy jo testiajalla:)
Ite testasin ekaks predictor earlylla ja apteekin omalla. Apteekin omaan luotan nyt
että jos siihen tulee plussa/haamu niin se on sit totta:)
Vitsi kun jännää!
Mulle ei oo tommosta oiretta tullu että maitoa tms tulis, mutta neuvolan papereista
luin että tokalla raskauskuukaudella sitä voi alkaa tihkumaan!
Voi kun sekin tietäs siis todella hyvää! <3
Tsemppiä jännitykseen!!
 
Hydrangea Noin mullekkin ensin sanottiin, että irrotuspiikki laitetaan samana päivänä kun saat ovisplussan ja sitten varaat inssin samalle tai seuraavalle päivääle miten itse pääsette tulemaan. No nyt sitten se tosin sano, et jos saat ovis plussan ei sitä tarvi laittaa ja jos et saa niin sitten keskiviikkona laittasin. No oon nyt kuitenkin aatellut, et laittasin sen pregnylin kun saan ovis plussan ja varaan seuraavan 36 h sisään siitä inssin ja oon sitten ihan hiljaa et sen oon laittanut. :) Kuulostaa lupaavalta sun oireet ja ehtiihän se vielä kunnon plussaksi muuttua kun päiviä on vielä niin vähän. :) Pidän peukkuja!!

Tänään tein ekan ovistestin tässä kierrossa ja kovin haalee viiva vasta tuli, mut kerkeehän se siitä vielä tummumaan ja tosin jos ei keskiviikkoon mennessä ole tummunut niin sitten ainakin saan syyn laittaa sen pregnylin. Ihanat vapaat alkoi (eilen pääsin valvomasta) ja perjantaina meen seuravaksi töihin.
 
luna, jännäksi kieltämättä käy! :) Ei sitä maitoa sentään mitenkään valumalla tule, mutta kun eilen illalla oikeen etsimällä etsin raskausoireita, niin huomasin että kun nännejä puristaa, niin niihin tulee tippa nestettä. :D Mä oon yrittänyt etsiä noita apteekin omia, mutta meidän lähiapteekeissa niitä ei ole. : / Mulla on pari digiä jemmassa, niin ajattelin että jos testiin tulee vielä testiajalla viiva, niin tuhlaan heti sellaisen.

Niian, jos sulta kerta pregnyl löytyy, niin pistä vaan se. Se sitten varmistaa oviksen ja tukee kanssa lutista. :)
 
Tohon pregnyl keskusteluun sanoisin et mulle se laitettiin samalla kun inssi tehtii, joka on mielestäni hiukan myöhään. Ovis kivut tuli tosiaan vasta 44h tunnin päästä :/

Hydra voi oispa ihanaa ku sulle selkee plussa tulis :) :heart: Millon meinasit testailla uudestaa?

Tsemppiä muille piinailijoille :) Onnea ultraan tai inssiin menijöille :) <3

on. Mulla alko 3pv pregnylin jälkee eli pe vatsa turvota ihan palloks ja sit tuli kipeäks. Heti pelkäsin et joku hyperi mut ei se varmaa ollukkaan :) Tänää jo tuntunut suht normilta. En oo oikee pystyny kirjotteleen ku oikea käsi paskana. Meni jo keskiviikkona nii ei sit pystytty hyödyntämään enää kotikonstein :/ sairaslomaa ois ainaki viikko vielä.

Meinaspa unohtua Nepulle aivan hurjasti onnea :) toivottavasti se tarraa nyt tiukasti kiinni :heart:
 
Viimeksi muokattu:
hanzku, voi ei, pikaista paranemista kädelle. :hug: Huomenna aamulla ajattelin testata uudestaan. :)

ON: Huh, kamalat menkkamaiset kipuilut alkoi! :| Toivottavasti ei tiedä huonoa. Fertilityfriend ehdottelee menkkoja alkavaksi huomenna... Voi kumpa ei alkaisi! Meen nyt nauttiin auringosta ulos. :)
 
Hydraaaaa Toivottavasti se haamujen esiäiti vahvistuu oikeeksi!!! Oijoijoijoi...jännääää!! :heart: :D

NiQ En vaan tajuu noita, siun lääkäri sano et on noi paljo ylimäärästä, mie kysyn apteekissa sano ettei oo yhtää, mut siin on! :D Luulis et alan ihmiset tietäs tarkalleen kuin paljon lääkettä esim. just ampullit sisältää! :D

hanzku Meitä on sit ainaki 2 käsirikkoa! :D 30.4. saan kipsin pois! JEEE! :D Ja toivotaan et nyt tärpää teilläkin!! :heart:
muoks. Olinpa tollo taas, tietenkin pikaista paranemista myös!! =)

karamelli Toivottavasti ei tartte tän jälkeen siirtyä ku toivottuun 9kk kestävään "kiertoon"! ;)

ON: Kyyylllä se o-testin perusteella nyt ehkä näyttäs siltä et huomisessa ultrassa voi vähän parempia uutisia saada ku männä viikolla! :p Ja eilen kyl tuli jo valkkariakin et...joskos se ovis ja inssi lähestyis! :D

Tehdään ystävät hyvät oikee semmone hurmaava joukkoplussaus vaikka vapun kunniaks! :D :heart: ihan ku se olis mein päätettävissä... ^^' Tuosta tuliki mieleeni...joku taannoin tuumas, en kyllä enää muista kuka, mut jotenki et jos vaan kokoajan ajattelee ettei se raskaus onnistu ni eihän se sillon onnistu! Katoin sitä hetken näin: :O ...sit repesin ja tuumasin: Kuule, jos se tuosta olis kiinni ni meillä olis jo liuta lapsia! xD Ja jos se tuosta olis kiinni ni ehkäsyllähän ei tekis yhtään mitään! Aattelis vaan et en tuu raskaaks ja se olis siinä! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Heips!
Olen jo muutaman viikon seurannut keskusteluanne ja jännittänyt mukana plussia.
Mahtavaa, että vertaistuki on löytynyt tätä kautta.

Meillä yritystä takana 10 kiertoa, mutta lasta olen ehtinyt toivoa jo paljon pidemmän aikaa. Minulla ikää 34v ja miehelläni 32v.
Kiertoni on ollut kellontarkka ja säännöllinen, lukuunottamatta tätä kohta vuoden kestänyttä yritystä.... Kierto on edelleen säännöllinen (+/- 26 pv), mutta olen saanut välivuodot kiusaksi. Gyne totesi syksyllä välivuodon johtuvan stressistä, jota kieltämättä on työstä johtuen ollut aikalailla, eikä suostunut tuolloin lisätutkimuksiin.
Lapsettomuustutkimuksiin menimme kuukausi sitten, tosin miehen siittiöt todettu jo viime vuoden puolella ensiluokkaisiksi.

Päädyimme graviditakseen ja onneksemme lääkäri ei vähätellyt huoltamme. Lisätutkimuksia ei tuolloin tehty; sain terot ovulaatiotestistä kahdeksitoista päiväksi ja tänään nappasin ensimmäisen Anastrozol (kierron 2.-6.pv) tabletin. Tarkoituksena ilmeisesti kasvattaa yksi supermunasolu hedelmöittymään seuraavaan kiertoon(??).
Seurantaultra on viikon päästä maanantaina ja tuolloin kai tehdään munatorvien aukkari (jännittää aivan sairaasti!!).
Terolut ei hillinnyt tiputteluvuotoa, mutta kai se jonkin verran kohdun limakalvoa on vahvistanut. Syksyn ja viime kevään tutkimuksissa limakalvon paksuus on ollut 10mm, joten ei kai sen osalta ainakaan aikaisemmin ole ollutkaan ongelmia. Löytyykö ongelma kenties munatorvista tai PCO:sta..
Raskausoireista olen kärsinyt kukausittain...plussaa vain ei ole kuulunut Kai ne oireet ovat olleet toiveajattelua!
Ylipainoa on muutama kilo ja päätinkin aloittaa maanantaista vähähiilihydraattisen, teidän keskustelun ja plussista innostuneena.
Tervellinen elämä on pitänytkin jo aloittaa monesti, mutta jos sitä nyt tosissaan aloittaa maanantaina. Pyörällä töihin ja pullat, pastata ja perunat pois ruokavaliosta ja leivät minimiin!
Paljon, paljon onnea plussanneille ja toivottavasti piinailijoille pärähtää plussa seuraavaan testiin!
 
Huh tänne on tullut taas paljon tekstiä, kaikki olen kyllä lukenut, vaikken ehkä huomaa kommentoida :)

Ambrosialle paljon voimia ja toivoa tulevaan :hug: Elämä on julmaa :(

Hydrangealle vielä paljon plussaonnea! :) Ja Karamelli81, pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Toivotaan että viimeinen clomikuuri tehoaisi...

maria080, tervetuloa :flower: Toivottavasti lääkitys auttaa vauvatoiveiden täyttymiseen.

Nepulla oli hurjan kuuloinen punktio, huh... onneksi saitte kuitenkin kyytiläisen ja pakkaseenkin ehdokkaita, paljon onnea matkaan!

(.) Kävin hakemassa terot ja femarit. Femareista saikin kela-korvauksen toisin kuin clomeista, joten ei ne sitten tullutkaan juuri sen kalliimmaksi. Ajattelin tehdä aamulla pakollisen negatestin ja sitten aloittaa terot. Pelkään vaan että estrogeenitasot ovat alhaalla eikä terot tehoa :/ On nimittäin vähän sen kaltaisia oireita (kuivuutta ja kuumia aaltoja, pääsee siis vaihdevuosien makuun näin 32-veenä :mad: )
 




Maanantai 22.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........74/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........38/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..38/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Anne Elliot......37/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............31/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............29/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..27/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............25/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
inessa_........25/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....24/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 23/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........18/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............18/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..17/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......16/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................14/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..14/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........12/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......12/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................12/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....11/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........10/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....10/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....8/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........8/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........6/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........4/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....2/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi



Piinailijat

Hydrangea dpo 11
*Stiina dpo 11
hanzku_91 dpo 5
Neppu dpo 4
Skorppari82 dpo 3





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: Ihanaa!!! Voi että kun se viiva nyt vahvistuisi!!! Tulethan heti kertomaan uduen testin tuloksen! Ja mulla on kyllä nyt sellain tunne, että se vahvistuu! IHANAA! <3

Maria080: Tervetuloa! Olkoon käyntisi lyhyt =) Haluatko listalle?

Karamellille pahoittelut uudesta kierrosta! :hug:

Hanzkulle (Kiitos kovasti tsempeistä) ja Anskulle käsien paranemisia!

Heipa: Hassua. Mä en saanut femareista kelakorvausta... Mutta toivotaan, että femarit on se sun juttusi nyt! <3
 

Yhteistyössä