Clomittaret 2014

Onnea Ellie!!

).( Kaikki oireet viittaa siihen, et menkat on taas lähipäivinä alkamassa. Seuraava kierto on taukoa hoidoista, joten mut voi siirtää taustalle. Lueskelen varmasti palstaa jatkossakin ja palaan taas jossain vaiheessa kuvioihin.

Paljon onnea ja tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: ellie_88
Täällä menos kp 33/32.. Odottelen menkkoja alkavaksi.. Tissit/nännit on edelleen kipeet,niiku viikko sitten,ei mitään muita tuntemuksia,ainakaa mitää mielikuvitusta kummempaa.. Ainut että selkä on nyt ok,aina ennen menkkoja ihan tulessa.. Noh,ei siin auta ku ihmetellä eteenpäin,muuta en käy edes miettii,niin monta kertaa tultu rytinällä alas pilvilinnoista.. Pari edellistä kiertoa on tiputtelu alkanu kp 31,nyt ei ainakaa vielä mitään.. Nooo,onhan täs viel aikaa,varmaa vaa kierto heittää ja täti kurvaa paikalle...
 
Niin se lääkäri sitte soitti eilen proge kokeesta ja eipä oo kuulemma ollu ovulaatiota. :(
Ite olin kyllä kipujen ja tuntemusten takia ihan varma, että ovis olis ollu.
Ens kierrossa syönki sitten clomeja 2x päivä kierron 3.-5. Päivä.. että niitä menkkoja ootellessa..
 
Kp 34/32 rinnat on entistä aremmat,selkää ei koske lainkaan (kuten aina ennen menkkoja todella kipee) menkat siis ei ole alkanu.. huonoja oloja ilmaantuu välil.. Musta vaan tuntuu etten uskalla testata ku kamala pelko että se on kuitenkin vaan se yks viiva siinä ja sit alkaa pelottaa jo etukäteen kaikki keskenmenot,ei se oo ihme ku sellasen kokenu,niin se kalvaa mieltä.. Millokohan uskaltasin testaa??

Jomppe tsemppiä! Mulla vissii autto kun nostin kahteen pilleriin annostusta,toivottavasti sullakin!! Tai en mä sata varma oo,mut jotenkin vahva tunne että oiskoha nyt tärpänny.. Mulla meni kolme clomifen kiertoa sillä yhellä pillerillä ja nyt neljäs oli kahdella..
 
VIHDOIN JA VIIMEIN!!!! kaksi viivaa testissä,itken onnesta just parhaillaa.. Ja samalla toivon sydämmestäni ettei sitä enää viedä meiltä pois!

Kp 35 raskaustesti positiivinen. Yritystä takana melkein vuosi,pco,neljännellä clomifen kierrolla (2x 2-6 kiertopäivänä) plussa :heart:
 
ONNEA IEVUKKA!! :heart:

Minäki täällä vielä yritän elätellä toiveita, ku googlettelin niitä progesteroniarvoja, että josko olisin käynyt kokeissa liian aikasin, kun se pitäis vissiin ottaa 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua eli minähän kävin kokeissa semmosena päivänä jos kierto olis 28 päivää, niin olis ollu oikea päivä, mutta esim. viime kiertoki oli sen 34 päivää teroluteilla.. No ei passaa liikaa toivoa.. (olipa muuten vaikia selittää tuo asia.. :D )

Perjantaina odottelen menkkojen alkavan jos menee samallain mitä viime kierto.

Niin ja oli muuten sama lääkäri mulla joka soitti perjantaina joka kielsi syömästä niitä teroja ennen ku on varma etten oo raskaana ja kuulosti ettei oikein tykänny, kun sanoin syöneeni niitä ohjeista huolimatta ja painotti, että se on hänen ohjeensa ja varmasti ottaa vanhalle sedälle luonteenpäälle jos ei potilas tee niinku hän sanoo! :D
 
Huomasin muuten eilen, että mulla on metallin maku suussa!! Siis voihan se tietenki johtua ihan mistä vaan, mutta sitäkö toivoo viimeiseen asti sitä plussaa, niin tietenki heti ajattelee, että entä jos sittenkin.. Pitäis saada jostain nukututs piikki ja vois heräillä vaikka viikon päästä, niin ei tarvis miettiä koko aikaa..
 
  • Tykkää
Reactions: ievukka
Clomittaret 2014

Tiistai 28.10.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Hannuliini........12/30-40.tk...ya08/2011.....m+mp+pr........pco, 1. lapsi,25v
Jomppe75.......31/??............ya08/2013...........1.c+t...........4.lapsi,32v,pco
Sannui ............28/24-32......ya05/2013..........lz+o+pr....1.lapsi,29v
Miukula............20/28............YK3..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
heirii...............10/26-30.........ya07/2013.........??..............32v, 2.lapsi




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Marke, Malla84, Melody89, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Kaktuspiikki83, Hipsunpöpsy,Mistid
, Suvipilvi


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT

--------

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Lokakuu
ievukka.............plussa 27.10.2014..c......2.lapsi
ellie_88.............plussa 23.10.2014..df+lz+mp+pr+cn.1.lapsi
Tikkerituu...........plussa 3.10.2014....yk1...1.c+m+t...2.lapsi
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ievukka
Kiitos! Mä pääsen ens viikolla varhais ultraan,josta pitäis jo jotain nähdä.. Rauhottaa meidän mieltä paljon,ku on niitä ikäviä kokemuksia..

TOIVOTTAVASTI en palaa tänne vasta ku kolmannen kohdalla :D

Toivotan kaikille hyvää jatkoa ja ihan kamalasti plussia ja ennnenkaikkea voimia :flower:
Käyn toki lukemassa teidän kuulumisia :)
 
Kiitos onnitteluista suvipilvi ja äiti74! :) Vieläkin jotenkin sellainen fiilis etten voi uskoa todeksi! Yritän pysyä rauhallisena ultraan asti.. Toivottavasti kaikki hyvin ja pikkuinen kasvaa oikein oikeassa paikassa..

PALJON ONNEA IEVUKKA!!! Ai sulla on eka ultra jo näin varhain? Mulle tuli aika vasta marraskuun puoliväliin, olisinkohan tuon ultran aikaan raskaana 8 viikkoa.. Jos nyt oikein osasin laskea..
 
Kiitos!
Joo,mä ihmettelin vähän samaa,mut neuvola täti anto ultraan ajan 6+1,sano että jotain pitäis ainakii näkyä siellä silloin,varmaa just mun mielen rauhottamiseks,ettei liikaa stressais ,on niin tuoreessa muistissa tuo keskenmeno,se vaan pyörii päivittäin mielessä,kulkee ku varjo vaikka kuinka yrittää rauhottua.. Mä sain ekan neuvola ajan viikolle 8..
Toivotaa että meidän pienet alut kehittys siellä niiku pitääkiin :heart:
 
Ievukka Tuntuu itsestäkin jännältä vielä odottaa 3 viikkoa. En voi uskoa tätä asiaa ennen kuin lääkäri vahvistaa. Jotenkin tää pitkä yrittäminen on saanut epäileväiseksi. Ehkä sekin vielä, että just sain käsiteltyä pääni sisällä, että lapsen saamisessa voi kestää tai tuleeko sitä ollenkaan, tavallaan vähän niin sanotusti hyväksyin ekaa kertaa tilanteen ja sitten tulikin tämä plussa. Yritän pitää oman mieleni rauhallisena vielä ultraan asti, etten taas tipahtaisi liian korkealta.. Mä todella toivon, että pikkuinen olisi oikeassa paikassa ja sieltä löytyisi sykkeet myös..

Kiitos todella paljon teille kaikille täällä clomittarissa! Teistä on ollut suuri apu ja tuki mulle. Toivottavasti plussa uutisia tulee taas pian lisää! Pysyttelen täällä vielä ja käyn lukemassa teidän kuulumisia.. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: ievukka ja Jomppe75
Suuret onnittelut plussanneille!!
Toivotaan että me muutki pian plussattais.

).( Taitaa olla niin että ekaa kertaa bongasin ovisliman,kai. Voisko olla et limaa tuli kp11, vaikka ovuloin yleensä kp13, vai koska sitä tulee ja mikä ajankohta hedelmöittymisen kannalta olisi oikea?
Toivotaan että nuo clomit ny jonku aikaa olis vielä auttamassa...
Kumpa saisikin joululahjaksi kaksi viivaa raskaustestiin **haaveilee**
 
Onnittelut ievukka.

Mulla tosiaan oli ultra maanantaina, mutta siellä ei vielä näkynyt ultrassa kuin 12 ja 13 mm solut. Tänään menin uudelleen ultraan ja nyt vasta näkyi yksi 18 mm solu. Eli huomenna pistän pregnylin ja sitten pupuilemaan.
Jos tällä kertaa ei onnistu, niin saattaa olla, että edessä on sitten taukokierto. Ja toivon kyllä isompaa annostusta tuohon puregoniin, ettei kierrot veny näin pitkälle. Pistoksia kun on nyt takana jo 13pv.
Taukokierto tulee eteen tosiaan siksi, että mies on ens kuun reissuhommissa. Et turhauttavaa olisi lääkitä, jos ovis hetkellä mies ei ole maisemissa. No mutta nyt vaan pitää toivoo että tämä kierto tärppää, niin ei tarttis taukoa pitää.
 
Täällä kp1.. :'(
Nyt syön clomeja kierron 3.-7. päivä 2tabl./pv.
Ja ihan oikein bongasin elämäni ensimmäistä kertaa oviksen joka oli kp23, ainakin toivottavasti.. :D

Nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Voisin tänään päivittää ton listan, että jos täällä vielä käy porukkaa, niin laittakaa tänne jos on jotain päivitettävää.. :)
 
Clomittaret 2014

Maanantai 3.11.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Hannuliini........18/30-40.tk...ya08/2011.....m+mp+pr........pco, 1. lapsi,25v
Jomppe75.......1/34-37............ya08/2013...........2.c+t...........4.lapsi,32v,pco
Sannui ............34/24-32......ya05/2013..........lz+o+pr....1.lapsi,29v
Miukula............26/28............YK3..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
heirii...............16/26-30.........ya07/2013.........??..............32v, 2.lapsi




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Marke, Malla84, Melody89, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Kaktuspiikki83, Hipsunpöpsy,Mistid, Suvipilvi



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT

--------

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Lokakuu
ievukka.............plussa 27.10.2014..c......2.lapsi
ellie_88.............plussa 23.10.2014..df+lz+mp+pr+cn.1.lapsi
Tikkerituu...........plussa 3.10.2014....yk1...1.c+m+t...2.lapsi
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Hei! Olen 28-vuotias perusterve nainen. Mieheni on 39-vuotias. Olemme yrittäneet lasta jo yli 5 vuotta. Vuoden alussa kuitenkin vasta uskaltauduin hoitoihin. Minusta ei löytynyt mitään vikaa, mutta lääkäri epäilee, ettei munasoluni irtoa. Miehessä ei vikaa. Clomifenia käytin keväällä kolmen kierron ajan, ilman tulosta. S-Prog oli joka kerta liian matala... Ultrausta minulle ei tehdä. Minulla oli kesän ajan tauko clomeista, jonka aikana painoni olisi saanut reippaasti pudota ja tupakointi lopettaa. (En oikeasti tiennyt siinä vaiheessa, että se olisi pitänyt jättää jo vuosia sitten pois kun lasta alkaa yrittää tehdä). Paino putosi hieman, mutta tupakan sain vasta 2 viikkoa sitten kokonaan pois. (en käytä korvaushoitoja tms.) Paino on noussut kesästä entisiin mittoihin, mutta koitan hoitaa asian kerrallaan ettei stressiä tule liikaa. Kiertoni on kesätauon aikana venynyt n. 25:stä 40:neen. En silti usko että limakalvoni ovat liian kuivat, sillä kuukautiset on kuitenkin olleet melko runsaat. Nyt minulla on menossa kp35 ja olen kärsinyt todella kovista alavatsakivuista. Tiettyä kohtaa, johon sattuu, ei ole... Voiko kyseessä olla kystat? Voiko olla niin, ettei clomifen yksinkertaisesti toimi minulla ollenkaan? Annostus minulla on 2tbl kierron 3.-7.päivinä. Kannattaako minun enää käyttää clomifenia, vai luovutanko kokonaan... Henkinen puoli on koetuksella kun vuodesta toiseen kokee pettymyksiä. Ja joka kuukausi on ne tutut "raskausoireet". Ja jälleen kerran nytkin minulla on muka pahemmat kuin koskaan. Juurikin nuo alavatsakivut jota on ollut oletetusta oviksesta saakka, nuha samaten. Ja vatsa sekaisin ilmavaivoineen...
 
Tervetuloa Havahdus! Hienoa että olet päässyt tupakasta eroon. Itsellä tulee jo kohta 8 tai9 vuotta lopettamisesta. Se oli kyllä yksi hyvistä päätöksistä.

Mikäli Clomifen ei sinulla toimi (kai tähän riittää varmistukseksi verikoe), voisit tietysti yrittää Letrozolia tai sitä jotain F:llä alkavaa (Femarit). Onhan niitä vaihtoehtoja. Kai sinulla on käytössä myös tarvittavat lisävitamiinit ja hivenaineet, netistä kyllä löytyy tietoa. Toivottavasti vatsakipusi on jo mennyttä. Muuten nuo "sivuoireet" kuulostaa ihan tutuilta, ja aika monelta ne kai löytyy.

heirii... sitä limaa tulee ennen ovulaatiota joitakin päiviä ja sitten kun se on ns. läpinäkyvää on ovulaatio lähellä ja sitten se jo loppuukin.

Hipsunpöpsy, ei meille kyllä mitään ohjetta annettu. Mutta kait tuon itsekin pystyy laskemaan. Oviksesta 12-24 h munasolu hedelmöittymiskykyinen ja siittiöiltä menee n. 8 tuntia "tekeytymiseen". Ja kun yleensä se ovis tuli 36 h pregnylin jälkeen...

Jomppe, kiva et päivittelet listaa. Toinenko clomikierto sulla vasta on menossa. No, toivottavasti tämä olis sun kierto.

Miukula, tsemppiä!
 
Tervetuloa Havahdus! Minä lopetin tupakoinnin vuonna 2003, kun odotin esikoista ja olinkin melkein 6,5 vuotta polttamatta ja sitte tuli "notkahdus" elämässä ja alotin tupakoinnin. Viime vuonna lopetin marraskuussa ja savuakaan en oo nyt ottanut kohta vuoteen! Tsemppiä sullekkin!

Äiti74 joo nyt lähti vasta toinen clomikierto ja luulen, että mun painonnousulla on osuutta asiaan, että ei kroppa toimi tai ota lääkkeitä vastaan niinku ennen. :/ Nyt oon saanu 3-5 kiloa pois ja taistelu läskien kans jatkuu.. =)

Täällä clomittarissa on kyllä hiljasta nykyään.. :rolleyes: Oikeestihan se kyllä on vaan hyvä ja tietää, että onnistumisia on tullut! :)
 
Huomentapäivää...
Juuri ultrasta kotiutuneena, meistä tuli ekaa kertaa lapsettomuuspuolen asiakkaita vaikka kolme lasta jo onkin..
Eli ollaan kolmekymppinen pari ja neljättä siis ollaan toivottu 1v4kk (neljä keskenmenoa)yhtä lukuunottamatta meillä on ollut tiedossa hankaluutta lapsenteossa(keskimmäistä väännettiin 4v).
Eli jos tästä "luomukierrosta"(luget+prima) ei tule tulosta, joudun minäkin taipumaan ja aloittamaan kp 3 clomit ja irroituspiikit sitten ultrien perusteella.. Epäsäännöllinen ovulointi+kierto, hieman kystia löydetty ultrissa..

Perehdyt ketjuun ajan kanssa myöhemmin tänään, mutta merkkaan tähän.. =)
 
Voisin tulla kirjottelee tännekin..
Eli mun rivi ois nyt 8.11 seuraava kp6/?...t+c...ya 11/14..31v..4.lapsi..pcos/kilppari

Menossa eka clomikierto ensimmäiseen luomukiertoon sitten kevään.. joka pienesti nostaa toiveita, mutta koetan pitää jäät hatussa. Folliultra on kp9 eli varmaan liian aikaisin mutta seuraava ois ollu sit vasta kp15 joka gynen mukaan liian myöhään.

Nyt syön 1tbl kp3-7..
 

Yhteistyössä