Clomittaret / Letroilijat

  • Viestiketjun aloittaja miss_piggy
  • Ensimmäinen viesti
Voi kurjuus, joulutähtönen. Onpas ikävää, että miehesi ei halua kolmanteen hoitoon lähteä. Jos yksityisellä olette, niin ymmärrän toki sikäli, että maksaahan hoidot hurjasti... Mutta silti, olisihan se hyvä katsoa kaikki kortit, ettei tarvitse jälkeenpäin jossitella. Ja olen kyllä miss_piggyn kanssa samaa mieltä, että päätöksen pitäisi olla ennen kaikkea sinun, kun kerran sinun kropallesi ne hoidot tehdään. Toivottavasti pääsette tästä miehesi kanssa vielä yhteisymmärrykseen. Ja tietenkin toivon ja pidän peukkuja, että plussa tulisi joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Tuo psykologin tai muun ammattiauttajan kanssa jutteleminen voisi myös olla hyvä ajatus ja helpottaa oloa. Tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia sinne!
 
Voi kurjuus, joulutähtönen. Onpas ikävää, että miehesi ei halua kolmanteen hoitoon lähteä. Jos yksityisellä olette, niin ymmärrän toki sikäli, että maksaahan hoidot hurjasti... Mutta silti, olisihan se hyvä katsoa kaikki kortit, ettei tarvitse jälkeenpäin jossitella. Ja olen kyllä miss_piggyn kanssa samaa mieltä, että päätöksen pitäisi olla ennen kaikkea sinun, kun kerran sinun kropallesi ne hoidot tehdään. Toivottavasti pääsette tästä miehesi kanssa vielä yhteisymmärrykseen. Ja tietenkin toivon ja pidän peukkuja, että plussa tulisi joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Tuo psykologin tai muun ammattiauttajan kanssa jutteleminen voisi myös olla hyvä ajatus ja helpottaa oloa. Tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia sinne!
Kiitos miss_piggy ja Roxanne tsempeistä.

Tilanne on tosiaankin se, että tätä lapsettomuutta on ollut meillä vuosia jo ennen hoitoja. Mies on sitä mieltä, että ei enää jaksa. Onhan tässä vuosikaupalla menty ovulaatiosta toiseen. Elämä pyörinyt vain ja ainoastaan lapsettomuuden ympärillä.

Itse olisin valmis sijoittamaan vielä yhden 10 000 euroa hoitoihin. Rahaa mennyt tähän mennessä useampi Kymppitonni matkoihin, tutkimuksiin ja hoitoihin. On tutkittu kaikki mitä voidaan.

Olen käynyt juttelemassa yksityisellä kahden eri psykologin kanssa lukuisia kertoja ja koen, että se on vain näennäistä. Ei se psykologi pysty ajatuksiani ja suruani pyyhkimään, saati sitten sitä lasta meille antamaan.

Mitä tulee stressiin, niin olisihan se ihme jos ihmiset eivät tälläisen asian kanssa painisi jollain tasolla. Toisaalta, sotien keskelle syntyy tuhansia lapsia, joten se siitä stressistä.

Kiitos kuitenkin kun täällä saa jakaa ajatuksia ja kokemuksia. Uskon, että samassa tilanteessa olevat ymmärtävät parhaiten tämän tuskan ja täten teidän sanat merkkaavat enemmän kuin mikään muu.
 
Sitähän varten tämä paikka juuri on, että täällä voi purkaa tunteita ja jakaa kokemuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. :love: Itselleni tämä on ainakin ollut kullanarvoista, kun en ole juuri ulkopuolisille hoidoista kertonut.

Oletteko joulutähtönen pohtineet missään vaiheessa luovutettuja munasoluja, vai onko se vaihtoehto teillä poissa laskuista? Itselleni on antanut vähän lohtua ajatus, että sekin mahdollisuus on vielä olemassa, vaikka mitään päätöstä luovutettuihin soluihin siirtymisestä ei olekaan vielä tehty.
 
Sitähän varten tämä paikka juuri on, että täällä voi purkaa tunteita ja jakaa kokemuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. :love: Itselleni tämä on ainakin ollut kullanarvoista, kun en ole juuri ulkopuolisille hoidoista kertonut.

Oletteko joulutähtönen pohtineet missään vaiheessa luovutettuja munasoluja, vai onko se vaihtoehto teillä poissa laskuista? Itselleni on antanut vähän lohtua ajatus, että sekin mahdollisuus on vielä olemassa, vaikka mitään päätöstä luovutettuihin soluihin siirtymisestä ei olekaan vielä tehty.
Kiitos jälleen Roxanne:)

En ole ollenkaan miettinyt koko luovutettua munasolua. Kysymyksesi sai minut juuri pohtimaan asiaa. :rolleyes: Pitääpä tutustua tarkemmin aiheeseen.

Miten sinun hoitosi etenee? Onko tärppi jo tullut?

Onneksi kevätaurinko tuo hieman piristystä, vaikkakin kylmähän tuolla ulkona vielä on. :whistle:

Viikonlopputsempit sinne suunnalle ja kaikille muillekin (y):p:)
 
Täällä lähti viimeinen letrokierto käyntiin ikinä. Tuntuu turhauttavalta syödä koko pillereitä, kun tietää jo, että raskaus ei kuitenkaan ala. Tiedän, että pitäisi olla positiivisella mielellä, mutta usko mennyt jo touhuun.

No, eihän se auta muuta kuin yrittää uskoa ihmeeseen. :whistle: :rolleyes:Jos tästä ikinä lähtisi raskaus, niin ikinä en koskaan mitään muuta pyytäisi. Olisin maailman kiitollisin ihminen. Nyt kaikki tassut ristiin, että tämä olisi se the kierto :(
 
Hei, välillä käynyt lukee tekstejä vaikka aktiivisempi kirjoittelu taisi kuolla silloin viime ketjun aikoihin..

Täällä tosiaan on menty nyt clomit+terot yhdistelmällä.. Mulle on määrätty clomit 3tbl/kierron 5-9pvä.

Viime km jälkeen söinkin tuolla annostuksella, sitten söin yhden 1tbl ja pidin kolme kiertoo taukoa. Tän kierron piti olla vain sellainen löysin rantein kierto ja otin vain 1tbl 5-9 kierron päivä, ajatuksena satsata ne loput 3tbl sitten seuraavaan kiertoon. No tästä kierrosta sitten kävikin tärppi vaikka söin clomeja vähemmän kuin oli määrätty! En tiiä meneekö tämäkin kesken tai onko taas tm.. mutta aika näyttää. Tässä kierrossa eri on se, että teroja jatkoin enkä lopettanut plussaan, kun jostain luin että voi pcos sairastavalla olla apu keskenmenoon.

rv 4+1 oli hcg 426 ja rv 5+1 sain digiin 3+.. viimeksi 5+2 hcg oli 52 ja digi oli palannut 1-2..

clomejahan oon syönyt vaihtelevasti nyt 2v
 
miss_piggy
Mulla oli tänään eka neuvola. 2v taapero oli pakko ottaa mukaan mutta ihan hyvin meni. Varhaisultran mukaan joka oli tiistaina, nyt olis 7+5 ja neuvolan laskujen mukaan 8+0 mutta nt-ultrassahan tuo sitten viimeistään tarkentuu.
Olo on muuten ihan hyvä mutta etonut on tässä viimeiset kolme viikkoa. Pahoinvointirannekkeet on käytössä ja niistä ehkä on apua, tänään ostin myös B6-vitamiinia jonka pitäisi auttaa ja aion koittaa nyt ottaa päivittäin 100mg. Neuvolan mukaan b-vitskua uskaltaa syödä isojakin annoksia kun poistuu virtsan mukana.

Muutoin ei mitään oloja oo vieläkään eli ei tunnu mitenkään raskaana olevalta, ellei tota etovaa oloa lasketa välillä. Ruokakin maistuu yleensä paremmin illalla kuin päivällä. Eilen kävinkin yhden kaverin kanssa ravintolassa syömässä siinä 17 maissa, ensin ajattelin että uppoaakohan mutta kummasti vaan uppos kun salaatilla aloiteltiin ja sitten pääruoka pöytään :D
 
Hei, välillä käynyt lukee tekstejä vaikka aktiivisempi kirjoittelu taisi kuolla silloin viime ketjun aikoihin..

Täällä tosiaan on menty nyt clomit+terot yhdistelmällä.. Mulle on määrätty clomit 3tbl/kierron 5-9pvä.

Viime km jälkeen söinkin tuolla annostuksella, sitten söin yhden 1tbl ja pidin kolme kiertoo taukoa. Tän kierron piti olla vain sellainen löysin rantein kierto ja otin vain 1tbl 5-9 kierron päivä, ajatuksena satsata ne loput 3tbl sitten seuraavaan kiertoon. No tästä kierrosta sitten kävikin tärppi vaikka söin clomeja vähemmän kuin oli määrätty! En tiiä meneekö tämäkin kesken tai onko taas tm.. mutta aika näyttää. Tässä kierrossa eri on se, että teroja jatkoin enkä lopettanut plussaan, kun jostain luin että voi pcos sairastavalla olla apu keskenmenoon.

rv 4+1 oli hcg 426 ja rv 5+1 sain digiin 3+.. viimeksi 5+2 hcg oli 52 ja digi oli palannut 1-2..

clomejahan oon syönyt vaihtelevasti nyt 2v
Oikein paljon onnea plussasta! Ihanaa, että ihmiset onnistuu(y):)

Olikos teillä kuinka kauan lapsettomuushoitoja takana?

Täällä kotiuduttu pidemmältä vkonloppu reissulta. Kylläpä teki hyvää käydä hieman virkistäytymässä :whistle::) täällä jatkuu vika letrokierto:rolleyes:
 
Mulla oli tänään eka neuvola. 2v taapero oli pakko ottaa mukaan mutta ihan hyvin meni. Varhaisultran mukaan joka oli tiistaina, nyt olis 7+5 ja neuvolan laskujen mukaan 8+0 mutta nt-ultrassahan tuo sitten viimeistään tarkentuu.
Olo on muuten ihan hyvä mutta etonut on tässä viimeiset kolme viikkoa. Pahoinvointirannekkeet on käytössä ja niistä ehkä on apua, tänään ostin myös B6-vitamiinia jonka pitäisi auttaa ja aion koittaa nyt ottaa päivittäin 100mg. Neuvolan mukaan b-vitskua uskaltaa syödä isojakin annoksia kun poistuu virtsan mukana.

Muutoin ei mitään oloja oo vieläkään eli ei tunnu mitenkään raskaana olevalta, ellei tota etovaa oloa lasketa välillä. Ruokakin maistuu yleensä paremmin illalla kuin päivällä. Eilen kävinkin yhden kaverin kanssa ravintolassa syömässä siinä 17 maissa, ensin ajattelin että uppoaakohan mutta kummasti vaan uppos kun salaatilla aloiteltiin ja sitten pääruoka pöytään :D
En olekaan ikinä kuullut mistään pahoinvointirannekkeesta. Kaikkea uutta sitä oppiikin joka päivä ;)

On tämä naisen kroppa sen verran mysteeri, että ota siitä nyt selvää milloin mitkäkin tuntemukset tarkoittaa mitäkin :ROFLMAO:

Itselläni nyt koko ajan jotain vihlontaa oviksen lähestyessä, joten vkonloppua ja talletuksia odotellessa :sick:

Mukavaa viikkoa sinne ja kaikille muillekin (y)
 
Oikein paljon onnea plussasta! Ihanaa, että ihmiset onnistuu(y):)

Olikos teillä kuinka kauan lapsettomuushoitoja takana?

Täällä kotiuduttu pidemmältä vkonloppu reissulta. Kylläpä teki hyvää käydä hieman virkistäytymässä :whistle::) täällä jatkuu vika letrokierto:rolleyes:
Tuota kuopusta alettiin yrittämään 2011 ja 2012 kesällä sain ekat clomit, siihen asti oltiin menty vaan terot+metut.. ja tärppi kävi ekasta clomikierrosta.
Tätä yritystä on nyt vielä varjostanut kilpirauhasen vajaatoiminta. Mutta 2014 keväällä sain taas clomit käyttöön sen ensimmäisen km jälkeen ja vuosi siitä niin lisättiin käyttöön metut.
Mulla on todettu keltarauhasen heikkous.

Viikko vielä niin ollaan viisaampia onko ketään matkassa.

5+5
 
Hei, tulen vähän vierailevana (epätoivoisenakin) teidän keskusteluihin kysymään neuvoa.

Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä kun Clomifen ja Terolut? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana. Esikoinen 2,5v.
Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti tiputtelua vähän. Sitten yritimme 4kk omalla kierrolla ja nyt tämä kierto koitettiin pelkillä Clomeilla kp 3-7 1tbl johon saatiin hyvin vastetta verikokeella ja folliultralla. Kuitenkin jo dpo 9 alkoi ruskea tuhruvuoto joka on jatkunut nyt 5:dettä päivää. Seassa pari veristä viirua välillä. Tänään mennään dpo 13 ja odottelen kuukautisia alkavaksi. Edellinen kierto oma eikä tiputtanut kun päivän :(

Soitin gynelleni ja hän sanoi että määrää tiputteluun Terolutia tukemaan luteaalivaihetta. Eli määräsi ensi kiertoon 2tbl Clomifen kp 3-7 ja 1tbl Terolut 15-24. Mutta saan ovulaatioplussankin vasta kp 16? Eli eikö pitäisi ensin antaa ovulaation tapahtua ennenkun alkaa syömään keltarauhashormonia? Uskallanko aloittaa vasta oviksen jälkeen, ettei sitten pidennä kiertoa? Sitten, tässä kierrossa söin 1tbl Clomia, kun taas seuraavaan kiertoon määrättiin 2tbl vaikka yksi follikkeli kasvoi. Edellisessä oli ultra, mutta tähän ei kuulemma tarvi kun sai vastetta. Mua ainakin vähän pelottaa tuplata annos ilman ultraa! Sitten taas sitä seuraavassa kuulemma ultrataan.

Olisin super kiitollinen jos joku voisi auttaa. Ja tietysti jos teillä on kokemuksia yhdistelmästä!
 
Hei, tulen vähän vierailevana (epätoivoisenakin) teidän keskusteluihin kysymään neuvoa.

Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä kun Clomifen ja Terolut? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana. Esikoinen 2,5v.
Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti tiputtelua vähän. Sitten yritimme 4kk omalla kierrolla ja nyt tämä kierto koitettiin pelkillä Clomeilla kp 3-7 1tbl johon saatiin hyvin vastetta verikokeella ja folliultralla. Kuitenkin jo dpo 9 alkoi ruskea tuhruvuoto joka on jatkunut nyt 5:dettä päivää. Seassa pari veristä viirua välillä. Tänään mennään dpo 13 ja odottelen kuukautisia alkavaksi. Edellinen kierto oma eikä tiputtanut kun päivän :(

Soitin gynelleni ja hän sanoi että määrää tiputteluun Terolutia tukemaan luteaalivaihetta. Eli määräsi ensi kiertoon 2tbl Clomifen kp 3-7 ja 1tbl Terolut 15-24. Mutta saan ovulaatioplussankin vasta kp 16? Eli eikö pitäisi ensin antaa ovulaation tapahtua ennenkun alkaa syömään keltarauhashormonia? Uskallanko aloittaa vasta oviksen jälkeen, ettei sitten pidennä kiertoa? Sitten, tässä kierrossa söin 1tbl Clomia, kun taas seuraavaan kiertoon määrättiin 2tbl vaikka yksi follikkeli kasvoi. Edellisessä oli ultra, mutta tähän ei kuulemma tarvi kun sai vastetta. Mua ainakin vähän pelottaa tuplata annos ilman ultraa! Sitten taas sitä seuraavassa kuulemma ultrataan.

Olisin super kiitollinen jos joku voisi auttaa. Ja tietysti jos teillä on kokemuksia yhdistelmästä!
Sen tiedän, että clomifenit voi ohentaa limakalvoja. Letrozol on vastaava lääke ja vaikuttaa kohtuun edullisesti. Suosittelen vaihtamaan clomit siihen. On myös edullisempi.
 
Moikka! Ensimmäistä kertaa palstalla :) Kävin viime viikolla yksityisellä klinikalla tutkituttamassa itseni, sillä nykyisen mieheni kanssa AKTIIVISTA :p yrittämistä takana vuosi, eikä yhtään tulosta. Ikää minulla 36 vuotta, normaalipainoinen, terveellisesti syövä aktiiviliikkuja. Kuukautiskierto säännöllinen 24-28 pv ja ovuloin aina 11-14 päivinä. Normaalit menkat. Miehen sperma menossa tällä viikolla analyysiin, itselläni oli piuhat auki, kohtu normaali, ja vasemmassa kypsymässä 7 ja oikeassa munasarjassa kypsymässä 8 munarakkulaa. Toisella puolella isoin follikkeeli 12 mm ja toisella puolella isoin 13 mm. Kiertopäivänä 10 tehtiin siis tämä ultraus. Tänään menossa kierron 14 pv, ja sellainen fiilis et huomenna ovulaatiotesti näyttää plussaa. Lääkäri laski follikkelien kasvavan vielä 18 mm tienoille ovulaatioon mennessä. Mutta siis, taustalla kilpparivajis, mutta lääkityksellä jotenkin kunnossa. Muutoin siis toimin normaalisti lääkärin mielestä, mutta raudan ferritiini oli matala (20) kun pitäisi saada nousemaan ainaski 50 paikkeille raskautta ajatellen. Myös AMH- testi oli vain 0,8, kun normaalihedelmäisillä on 1.3-13. Elikkä hiipumassa kai ollaan :confused: ja lääkäri sanoi et aikaa ei oo hukattavaksi. Määräsi siis ensi kierron alusta otettavaksi LETROZOL- hormonia seuraavan puolen vuoden ajan, ja jos ei puolessa vuodessa tärppää niin sitten pitäis mennä ihan IVF- hoitoihin:eek: siis edellyttäen että miehen sperma- analyysissä ei ilmene mitään katastrofaalista. MUTTA, lääkäri ihmetteli sitä, että miten AMH- arvo voi olla noin matala, kun kuitenkin omatoimisesti ja aktiivisesti on kypsymässä toisessa 7 ja toisessa 8 munarakkulaa. Kommentoi, että yleensä matalan AMH- tason omaavilla ikääntyvillä :X3: naisilla ei follikkeleitakaan löydy noin paljoa. Pelkkää ultraa katsomalla oli ajatellut AMH- tason olevan hyvinkin normaali. Onko kellään muulla kokemusta tästä samasta ilmiöstä? Ja onko muita jotka ovat syöneet LETROZOL- lääkettä ja raskautuneet sen avulla? APUJA JA KOMMENTTEJA KAIVATAAN! (y) Edellisen miehen kanssa 31-35 vuotiaana emme käyttäneet enää ehkäisyä, mutta en kyllä tehnyt ovulaatiomittauksiakaan, emmekä AKTIIVISESTI yrittäneetkään lasta, lähinnä ajateltiin "herran haltuun" mentaliteetilla, koska harrastimme myös hänen kanssa aktiivisesti seksiä. Neljän vuoden aikana ei kuitenkaan hänen kanssa yhtään tärppiä, mutta emme vaivautuneet testeihin, koska superhinku ei lapseen ollut. Mutta jos olisi lapsi tullut, olisimme tottakai hänet tervetulleeksi toivottaneet :love: Mutta joo, edellisen kumppanin kanssa siis ajattelimme että emme vain kumpikaan olleet superhedelmällisiä, mutta nyt edellinen kumppani odottaa uuden kihlattunsa kanssa lasta vain 2 kk yrityksen jälkeen, joten aika selväähän se viimeistään nyt on, että silloin kun me olimme yhdessä, lapsettomuus taisikin johtua vain ja ainoastaan minusta. Nyt tämän minun uuden mieheni kanssa olisi perheenperustamistoiveet ihan huipussa, ja toiveena todellakin suunnitellusti ja toivotusti raskautua. Saas nähdä miten tämän leidin käy.
 
Täällä alkaa seuraavassa kierrossa letrot, onko teillä tullut sivuvaikutuksia niistä? Esim. kokeilin teroluteja ja terolut kiertojen menkkakivut olivat aivan jäätävt, en uskaltanut edes lähtemään ajamaan autolla.. Eikä terolutit edes toimineet minulla.. :/
 
Letrot alkaa miullakin, ja kaipaisin kokemuksia, hyviä huonoja. Kenellä auttanut raskautumiseen tms. :rolleyes:
Letrozol on hyvä lääke toimii ainakin minun kohdallani paremmin kuin Clomifen. Olen tullut Letrozolien avulla nyt kaksi kertaa raskaaksi, joista toinen raskaus oli tuulimuna ja nyt taas alussa raskaus, mutta tästä ei vielä tiedä, mikä tämä on.

Letrozolista tulee minulle sivuvaikutuksena kova päänsärky. Se tulee aina päivä niitten aloittamisen jälkeen, mutta menee Burana lla ohi. Muita sivuvaikutuksia ei ole eli se on hyvin siedetty lääke. Myös edullisempi kuin Clomifen. Onnea yritykseen!
 
Mulla vielä Clomifenit käytössä, viime viikolla oli ultra ja ei ollut tehonnut tarpeeksi hyvin, limakalvo oli myös liian ohut. Ensi kierrossa nostetaan annosta ja jos ei sittenkään mitään tapahdun niin sitten siirrytään Letroihin.

Nyt on juuri ovispäivät menossa ja alavatsa on ollut ihan hirveän kipeä, onko muilla samoja oireita? Koko alavatsan alue on kosketusarka ja peiton heilutuskin teki eilen hitsin kipeää kun ei siedä mitään tärähtelyä.
 
Letrozol on hyvä lääke toimii ainakin minun kohdallani paremmin kuin Clomifen. Olen tullut Letrozolien avulla nyt kaksi kertaa raskaaksi, joista toinen raskaus oli tuulimuna ja nyt taas alussa raskaus, mutta tästä ei vielä tiedä, mikä tämä on.

Letrozolista tulee minulle sivuvaikutuksena kova päänsärky. Se tulee aina päivä niitten aloittamisen jälkeen, mutta menee Burana lla ohi. Muita sivuvaikutuksia ei ole eli se on hyvin siedetty lääke. Myös edullisempi kuin Clomifen. Onnea yritykseen!
Ihana kuulla että jollakin on Letrozolit auttanu. Tänään saatiin juuri miehen spermis- tulokset, ja laatu on priimaa, paljon siittiöitä ja hyvin liikkuvia. Elikkäs kuten jo etukäteen manailinkin, minä olen sen ongelma. Letrot pitäisi alottaa ensi viikolla, kun menkat alkaa. Tuleekohan miusta ihan hormoni-pöpi? :p Edelleenkin mysteeri, miksi matalilla AMH- tasoilla ( AMH 0,8) kuitenkin vasemmassa munasarjassa oli kypsymässä oma- alotteisesti 7 kpl ja oikeassa munasarjassa 8 kpl follikkeleita. Yleensähän matala AMH- taso aiheuttaa sen ettei follikkeleita tule kovinkan kauheasti, vai oonko nyt ihan hakoteillä? :confused:
 
Juu yksäriä mulle niin liitän ryhmään :)
Yksärissä kerrot nime millä lisään sut hetkellisesti kaveriksi facessa. Ja poistan kun oon liittänyt ryhmään.

Tervetuloa uusille.
Hei, yritin etsiä tätä ryhmää facesta, jotta olisin voinut laittaa sinulle yksäriä facen kautta ja päästä mukaan ryhmään. En kuitenkaan löytänyt. Millä nimellä ryhmän löytää facesta? (n)
 
Keskeytyi taas alkanut raskaus. Eipä ole paljon hyötyä tulla raskaaksi, kun keskeytyvät joka tapauksessa. Kolmas keskenmeno..
Voi ei..... en tiedä mitä sanoa. Varmasti rankkaa, turhauttavaa, vihastuttavaa, epätoivoista, ärsyttävää, en vielä osaa edes kuvitella tunnetta. :( Jos saa kysyä, niin onko keskeytyneet ihan alkuviikoilla? Tai no, keskeytyy missä vaiheessa tahansa niin onhan sitä jo kerennyt varmasti monet onnenitkut itkeä, ja jo suunnitella vaikka mitä kun lapsi olisi niin toivottu ja kaivattu. Toivottavasti saat jostain ammennettua jaksamista vielä tulevaan. Puheseuraa ja olkapäätä toivottavasti löytyy lähipiiristä? *hiljainen halaus* Itselläni pitäisi tosiaan aloittaa ensi viikolla ekaa kertaa Letrozol- lääkitys, kunhan menkat ensin alkavat. Pelonsekaisin odotuksin seuraaviin kuuteen kuukauteen siis porskutan. Edessä voi olla ihan mitä vain....
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska

Yhteistyössä