Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Päästiin julkisen kautta! 30.9. ois sitten se varhaisultra ...tosin oon vähän tässä epätöinyt, että pitäiskö sittenkin mennä yksityiselle, koska kuulemma "tämä on nyt ihan uus juttu meidän kunnassa, lääkärit pystyy just sijainnin ja määrän sanomaan, vasta saivat koulutuksen tähän" Että...ei oikein kiinnostais olla se ensimmäin harjoittelukappale, jos vaikka tekevät jotain väärin ja menee kesken? Ehkä hieman irrationaalinen pelko, mutta osaaminen ois varmasti parempaa yksityisellä. Muutenkin kun piti sille th:lle selventää, että 12vk on liian myöhään jos on kohdunulkoinen.

hiulu ja salamatkustaja(t) 4+2
 
hiulu vois nyt kuvitella, että osaavat alakautta ultrata, eihän siihen pikkuseen edes kosketa siinä ultrassa <3 Mutta jos susta tuntuu ettet halua sinne mennä, niin sitten varmaan kannattaa varata aika sieltä yksityiseltä :) Me päästiin Kysille varhaisultraan kun siellä ollaan oltu hoidoissa. Neuvolassa sanoivat suoraan, että ensimmäisen ultran saa sitten viikolla 12-14 mikä on minusta liian pitkä aika odottaa. No onneks päästiin muualle niin ei tarvinnu alkaa ettimään yksityistä minne mennä.

Uskon, että tuo pelko kyllä osittain taas helpottuu kun pääsee 4.10 ultraan. Tuntuu vaan, että sinnekin on ihan ikuisuus vaikka se oikeesti on tosi lyhyt aika tän 4,5 vuoden odotuksen jälkeen.

titiuu
Meillä mies on mulle muutamana aamuna jo jugurtin syöttänyt kuin vauvalle kun on itellä ollu niin huono olo :D Sulla ei oo enää montaa viikkoa odotettavaa, ihanaa taas yksi pieni vauva lisää maailmaan <3

Päivät ne vaan vierii :) Mimmuskainen ja matkalainen 8+6
 
Hyvä hiulu, että pääsette julkiselle! Jos sen jälkeen on vielä epävarma olo, niin voittehan sitten mennä vielä yksityiselle? Meillä neuvolaan on vihdoin tullut ultralaite (jippiiii!), mutta sitä ei käytetä ennenkuin lääkäri on saanut siihen koulutuksen, eli varmasti osaavat käyttää sitä ennenkuin siirtyvät oikeisiin potilaisiin! Me täällä taas jännitetään, että onko koulutus annettu ennen ensi viikon loppua, kun meillä neuvolalääkäri. Olisi niiiiiin ihana nähdä vielä pieni ja kuulla, että kaikki hyvin :heart:

MP, tämä on varmasti rankka päivä! :hug: En osaa itse edes kuvitella, miten rankkaa on menettää niin kovin toivottu pieni.. Tosi ihana kuitenkin, että nyt voidaan jännittää uuden masuasukin ru:aa ja sukupuolta!

Mimmuskainen, hehkutin sun miestä mun miehelle *VIRHE* Syötiin eilen iltapalaa ja mies söi jotain rahkaa.. Yht äkkiä se keksi, että hän on ihan yhtä hyvä mies ja tunki lusikkaa mun suuhun, eeeehheheheee. Älähdin vaan, että lopeta, ennenkuin tajusin, että se halus kans tarjoo meille iltapalaa vaikka ei huono olo ollutkaan :LOL:

Tulikin mieleen, että onko teillä muilla raskaus vaikuttanut parisuhteeseen? Itse olen ihan hullun rakastunut mieheeni ja niin onnessaan, että miten olen voinut löytää niin ihanan miehen rinnalleni :heart: Toivon, että tämä ei johdu vaan raskaushormoneista (oon kyllä yli 6 vuotta ollut rakastunut, mutta nyt oon jotenki ihan hurmiossa), vaan että jatkuu myös raskauden jälkeen, sillä vauva varmasti muuttaa myös parisuhdetta. Auts, nyt tuli supistus.. Huiiii! :)

titiuu ja pikkuinen (1kk laskettuun)
 
titiuu On noi miehet vaan ihania :heart:
Jännitän jo sinun puolesta synnytystä :) ja odotan innolla, että tuut kertomaan pikkusen syntymästä :)

Meillä ei kauheesti oo vaikuttanut parisuhteeseen, ainakaan vielä. Mulla heittelee mielialat miten sattuu :D Ensin oon ihan rauhallinen ja sitten ihan yhtäkkiä hermostun jostain. Mutta oon miehelle koittanut selittää, että kuuluu asiaan :D Välillä vaan tuntuu ettei se voi ymmärtää sitä, että ensin oon niin iloinen ja yhtäkkiä jostain suutun välillä ihan ilman syytäkin, mutta jospa tää tästä alkais tasaantumaan pikkuhiljaa.

wow, nopeesti menee aika ainakin välillä, tänään tuli tasan 9 viikkoa täyteen <3 Monta viikkoa vielä toivottavasti edessä, mutta nyt varmaan alkaa pikkuhiljaa ne ns. kriittisimmät viikot olemaan ohi.

Millä viikoilla te ootte alkaneet kertomaan muille raskaudestanne?

Mimmuskainen ja pikkunen 9+0 (En oo osannu nyt päättää millä nimellä tuota masuasukkia kutsuis niin se vähän vaihtelee) :D
 
Heippa kaikille!

Tervetuloa uusille, onneksi olkoon!

Täällä aika vaan kulkee kuin siivillä! Eilen paukahti jo 28 viikkoa rikki ja samalla rakennuksella saatiin maalämpöpumppu käyntiin :) sekin prokkis siis etenee hyvää tahtia ja nyt on lämpö jo torpassa.

Mä olen ollut viimeaikoina kovasti alakuloinen. Olen ollut väsynyt ja esikoinen on ollut tosi haastava uhmansa kanssa. Tähän kaikkeen kun lisää jotenkin sen tunteen miten onnellinen olen tuosta ihme-uhmiksesta ja tästä raskaudesta ja miten vain haluaisin nauttia kaikesta ajasta. Ja sitten kun en meinaa jaksaa. Mies on nyt tietty paljon pois kotoa tuolla raksalla ja mulla on vastuulla kaikki kotihommat ja esikoisen huolto. Lisäksi pitäisi vielä käydä töissäkin :/

Olen käynyt jatkuvasti lukemassa clomittariakin ja siellä ollut keskustelu tuntuu tosi raskaalle. Olen vasta nyt raskauduttuani saanut käsiteltyä niitä tunteita mitä yritysaikana kävin läpi. Edelleen koen todella vahvasti että tämä sekundaarinen lapsettomuus oli minulle paljon raskaampi asia kuin esikoisen 1,5 vuotinen tuherrus. Raskaushormonien sävyttämänä se kaikki tuska tuntuu välillä vyöryvän päälle ja tunnen huonoa omaatuntoa kun en jaksa olla vain yhtä hymyä, vaikka haluaisin.

Noh, päivä kerrallaan :) vauva mahassa on oikeinkin villi tapaus. Potkuttaa ja pyörii kaiket yöt ja työpäivät. Joskus oikein havahdun töissä että olen jäänyt vain kuulostelemaan kuperkeikan tekoa kun pitäisi varmaan ennemmin tehdä töitä :) on se niin ihmeellistä :)

Hyy2 ja pikkusisko 28+1
 
miss_piggy
Raskauden kertomisesta, mies kertoi isälleen joskus rv 14-15 ja äidilleen joskus rv 16. Itse kerroin omalle äidilleni joskus rv 7+4 varhaisultran jälkeen, ja isä sai tietää vähän myöhemmin. Entisessä kesätyöpaikassa saivat tietää asiasta vasta nyt kun meillä pitäis tänään olla päätösjuhlat, ja en sitten voi juoda alkoholia enkä uskalla osallistua ratsastukseen :D
Muutkin sukulaiset sai tietää vasta myöhemmin kun viimeksi melkein koko suku tiesi jo heti alkumetreiltä ja sitten menikin kesken...Maha mulla on edelleen pieni eikä edes välttämättä tajua raskausmahaksi, joten ei oo silleen pakkoa kertoa kellekään jos eivät itse huomaa.

19+1
 
Mua ahdistaa, mua pelottaa. Mulla oli jo useemman päivän melkeen viikon vatsakipu kokonaan pois ja nyt se taas lauantaina alkoi :( Ei oo vuotoa kumminkaan. Soitin tänään neuvolapäivystykseen ja sanoivat vaan, että kohtu nyt kasvaa enemmän näillä viikoilla ja sen takia vois olla kipujakin. Ei saanu ultra-aikaa, blaah... :( Mulla on niin huono tunne nyt, että mun oli pakko soittaa yksityisella ja pakko ajaa sinne tänään, että saan mielenrauhan.
Sanoivat kyllä, että voithan soittaa omaan neuvolaan ja sinne pyytää aikaa jos sydänäänet kuuntelis, mutta entä jos ne ei vielä kuulu kun viikkoja on vasta 9+4 niin sittenhän sitä vasta paniikissa olenkin. No illasta onneks aika yksityiselle niin katsotaan mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään hyvää enää :'( Kaikenlisäks yritin sille naiselle selittää, että tää raskaus on 4,5 vuoden tulos, että oikeesti hermostuttaa nyt ja pelottaa niin huoh, ei oo antaa aikaa tälle eikä ens viikollekaan. Mutta en minä voinu oottaa sinne melkeen kolmen viikon päähän ja mieski sano, että mennää käymään ja kattomaan pikkusta vaikka kuulemma kaikki onkin hyvin. Anteeks tämä sekava viesti ja omanapasuus.
 
Ajattelin nyt tännekin kirjoitella, kun täällä teidän kuulumisia käyn lukemassa ja olen huomannut, että viime aikojen keskustelu Clomittarissa on aiheuttanut pahaa mieltä täälläkin. Tuntuu, että olen nyt syyllinen tähän koko soppaan, kun rehellisesti synkkänä hetkenä halusin kirjoittaa omista ajatuksistani. Tuonne Clomittariin ajatuksiani nyt vielä hieman avasin.

Hyy ja muut toista odottavat, ei kannata turhaan peitellä omaa onneaan ja ajatuksiaan. Itseni on vain hyvin vaikea asettua toista (tai jo useampaa) toivovien asemaan, kun itsellä ei siitä ole kokemusta, kun itselläni ei ole vielä sitä esikoistakaan. On vaikea ymmärtää asioita, joita ei ole itse kokenut. Toivottavasti Hyy löytäisit iloa loppuraskauteen, vaikka ei siitä saa huonoa omaatuntoa kokea, jos aina kaikki ei tunnu yhtä upealta.

Mimmuskainen, hyvä, että käytte tarkistamassa tilanteen, vaikka eiköhän siellä kaikki kunnossa ole. Ikävää, kun et saanut aikaa omasta neuvolasta. Onnea loppuraskauteen.

titiuulle voimia loppumetreille. Pian se nyytti on sylissä.

Nepulle moikat. :heart:

Muillekin hyvää odotusta. :heart: Ikävää, että itse en tähän mahtavaan joukkoon koskaan päässyt.
 
Voi mimmuskainen :heart: ymmärrän tuon pelkosi ja tosi tosi ihana, että pääsette illalla lääkärille katsomaan ihanaa suloisuutta. Uskon, että siellä on kaikki pienoisella hyvin! Itsellä oli just tuohon aikoihin voimakkaita menkkamaisia kipuja ja tuntui, että kipu säteili välillä muuallekin kroppaan. Ihan varmasti minimimmuskainen ja sun kroppa vaan yhdessä kasvattelee minin yksiötä, josta äippä joutuu taas hieman kärsimään :heart:

Voi hyy, toivottavasti saat pian lisää energiaa ja positiivisia ajatuksia. Sulla on kyllä varmasti siellä kädet täynnä puuhaa, huuuh. Itse hengästyn ajatuksestakin, että tässä olisi raskauden lisäksi energinen pieni esikoinen, työt ja talonrakennus projekti menossa.. Ja clomittarissa käyty keskustelu kieltämättä tuntui itsestäkin aluksi tosi pahalta, kun oma rivini on niin "heppoinen". Jos tällaisen heppoisen rivin mollaaminen jotain oikeasti helpottaa surussa ja epätoivossa, niin antaa mennä vaan. Itse pidän tätä edelleen ihmeenä ja olen maailman onnellisin tilanteestamme. Sitä ei kukaan kirjoittelullaan saa pilattua.

Kiitos hydra! Teillä on pitkä tie jo takana, mutta uskon ja toivon, että teille vielä tulee plussa ja näet, että kaikki suru ja epätoivo oli kaiken sen arvoista. Kaikkea hyvää ja paljon paljon plussatuulia!

titiuu + rakas 36+2
 
Olipas ihana lääkäri, ymmärsi huolen täysin. Ja katsottiin, pikkunen voi hyvin, harmi vaan ettei sillä ollu siinä huoneessa kameraa niin ei saatu kuvaa mukaan. Siellä se heilu ja käsiä liikutteli, sano se lääkärikin, että näyttää aika virkee tapaus olevan :D
No nyt ei huoleta enää ettei olis kunnossa, enköhän nyt jaksa sen vajaa 3 viikkoa odottaa ultra-aikaa <3 Nyt muuten koko vastas täysin viikkoja eli 9+4, se lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että ei tarvii kun pikkasen heilahtaa jonkun jutun niin häviää pituutta hieman, mutta kuulemma aika hyvin pitää paikkaansa yleensä. Kokoakin oli jo 2,7cm :heart: Mun tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, mutta sit ei taas uskalla kumminkaan =/
Ja sitä se lääkäri sano myös, että ei yleensä oo mitään hätää jos ei ole vuotoja tai todella kovia kipuja.

Odotan niin innolla, että pääsen ostamaan kaikkee ihanaa pientä ja söpöä <3
Galluppi: Koska ootte ostanu ensimmäisen asian/tavaran/vaatteen/jonkun jutun vauvalle?

Hydrangea En minä ainakaan ole mitenkään sinun sanoista loukkaantunut ja edelleen sinullekin toivon sydämeni pohjasta plussaa pian <3

Mimmuskainen ja matkustaja 9+4
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Kiitokset Titiuu ja Hydra tsempeistä. Tää on vaan just tämmöistä vähän tyhmää, kun toisaalta olen niin onnellinen ja olen viimein saanut kaiken mitä olen halunnut. Sitten alkaa painaa se väsymys. Esikoinen on niin ihana, ja niin raskas kun lempisana on ei ja emmähaluu. Ja mulla palaa käämit kun saa kokoajan olla vääntämässä joka ainoasta asiasta. Ja sitten kun se terroristi on illalla nukahtanut niin poraan sohvan reunalla että miten en jaksa olla parempi äiti kun nää lapset on kuitenkin just se mitä oon aina halunnut ja mitä on niin kauan odotettu. Siis todella ristiriitaisia tunteita.

Mä kyllä Hydra ymmärrän sunkin tunteitasi. Teilläkin on niin pitkä yritys takana etteihän se olisi enää edes inhimillistä jos ei tuntisi välillä kateutta, katkeruutta, ahdistusta ja epätoivoa kun muut, vaikka sitten hoidoillakin, raskautuu ympärillä ja itsellä ei onnista. Se on varmasti sun kohdalla vielä raastavampaa kuin pystyn edes kuvittelemaan. Itse olisin varmasti henkisesti aivan hajalla sun tilanteessasi, kun omakin otti tarpeeksi koville.
Toivon sulle kovasti jaksamista ja haluan uskoa että teillekin se lapsi vielä suodaan. Älä mun jutuistani ota mitään omalle kontollesi, nää tunteet tulee mulla nyt ihan omasta takaa.

Toi sekundaarinen lapsettomuus vaan tuntuu olevan todella vaikea asia. Vertaistukea on tosi vaikea löytää. Kokonaan lapsettomat ei oikein hyväksy (ei pahalla, ymmärrän miksi näin on) ja lapselliset ei tajua. Yritysaikana kuulin niiiiiin paljon kommentteja kuten olisit tyytyväinen yhteen, hyviä vitsejä että esikoinen ei oo miehen kerta toinen lapsi ei natsaa, käskyjä lopettaa ressaaminen. Ja nyt sitten raskausaikana ei kommentit helpota yhtään. Yhtä puolituttua meinasin tirvaista kun kysyi mun vointia, vastasin että olen ollut väsynyt, hän siihen että olis varmaan kannattanut olla levittelemättä jalkojaan kesken raksaprokkiksen....

Hooh, tämmöistä mietintää tälläkertaa ja nyt maate ja maha viereen :) huomenna mun äiti tulee ulkoiluttamaan esikoista iltapäiväksi niin saan levätä. Ehkä se siitä taas iloksi muuttuu ja kyllähän se muuttuu.
 
Samoin ajatuksin Hydra kuin moni muukin. Ymmärrän tunteesi, ja sen ettei toisen kaipuuta voi käsittää tai se tuntuu epäreilulta kuin ei ole ensimmäistäkään. Nopeasti plussaamista itsekin pidin meille ihmeenä ja toista lasta olen toivunut varmaan siitä asti kuin olin itse 4v. Kuten taisin jo mainitakin jossain kohtaa olen itse sekundäärilapsettomien ainut lapsi, tiedän mitä on olla ainut ja nyt aikuisena sisarusta on kaivannut enemmän kuin lapsena. Silloin se todellisuus iski tajuntaan, että voi olla, ettei meilläkään tule toista niin oli aika kova paikka.

Ja Hyy samoja tunteita täälläkin. Niin toivoo ja odottaa toista ja silti tuntuu, että voisi olla parempi äiti tuolle esikoisellekin, että miten kahden kanssa sitten...? Mutta kai se on ihan normaali kaikilla toista odottavilla, kun tilanne muuttuu ja se esikoinen ei olekaan enää ainoa.
 
Mä nyt ilmeisesti saan tunkea tänne,vaikka clomeista olikin taukokierto kun plussasin? Ei oikein huhtikuun hurmurit-ryhmään tuu kirjoiteltua ja jonnekin olisi kumminkin kiva ajatuksiaan jakaa. Voin laittaa riviä huomenissa, nyt ei jaksaipadillä naputtaa enempää.
 
miss_piggy
Ekat hankinnat tein jo helmikuussa ennen keskenmenoa, mutta tän nykyisen raskauden alussa en ostanut vielä mitään, hankintoja taisin pikkuhiljaa alkaa tekemään vasta nt-ultran jälkeen.
Nyt on jo hommattuna hoitopöytä, pinnis, sitteri, turvakaukalo, ja iso kasa vauvan vaatteita. Kaikki käytettynä hommattu :) Täällä olis ens viikolla RU. Jänskättää kyllä jo vähäsen...
Tyyppi tuntuu kovasti potkivan mahassa, vaikka maha onki tosi pieni ja näkymätön. Maanantaina neuvolassa terkka naureskelikin kun sydänääniä koitettiin kuunnella, että on oikein vikkelä veitikka kun potkaisee itsensä aina pois anturin alta :D Mulla taitaa istukka olla vain jotenkin edessä, kun sykkeet kuuluu edelleen aika huonosti.

piggy ja 19+5
 
Mä täältä huutelen mutta Mimmuskainen sen listan saa kopioitua, kun klikkaat sen viestin alta, missä viimeisin lista on, niin Lainaa (Vastaa-linkin oikealla puolella) ja sieltä sit copy-pasteet sen omaan viestiin ja sit muutokset siihen. Kokeilemalla sen oppii, viestiähän voi sit muokata monta kertaa jos ei heti onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmuskainen_
Minä kävin ostamassa ensimmäisen vaatteen varhaisultran jälkeen, sillon päätin, että kyllä tää pysyy loppuun asti kyydissä <3 Ja okei, oon minä sen jälkeen jo ostanut yhden pussilakanasetin ja pari bodya ja makuupussin :D En jätä mitään viime tippaan ;D
Mutta faktahan se on, että jotain voi käydä viikolla 6, 10, 18, 25, 36 koskaan ei voi tietää, jotain voi käydä synnytyksessä, jotain voi käydä viikko synnytyksen jälkeen. Ja noita jos jää miettimään niin et voi ostaa koskaan mitään. Ja jostain oon lukenu, että keskenmenonriski laskee aika reilusti sen jälkeen kun on nähty kohdussa elävä sikiö (että minä vihaan tuota sikiö ja alkio sanaa) siis elävä vauva :D Minä oon alusta asti tästä pikkusesta puhunu vauvana :)

Hipsunpöpsy En minäkään clomikierrosta plussannut ja silti oon täällä, minusta oli luontevaa tänne siirtyä kun täällä on samoja kenen kanssa jutteli tuolla clomittarissakin.

Huomenna tulee tasan 10 viikkoa täyteen! <3 Enää reilu pari viikkoa niin päästään taas vauvaa kattelemaan :) Millään ei malttais odottaa kun kaikki on niin uutta ja jännittävää. Tekis mieli kertoa jo kaikille, mutta joku sitten kuitenkin estää, kamalan hankala on pitää tätä salaisuutta kun ei voi oikein missään käydäkää kun on pahoinvointia yms.. niin ei tartte niitä sitten selitellä.

Mimmuskainen ja pikkunen 9+6
 
Ketjussa mukana:

Nimi_______LA______Seuraavaksi___plussau shoito&muuta


PikkuJellona..5.8.13.................... .........6.c+pr+ins,30v,2.lapsi
titiuu85........12.10.13.....NL 17.7, N 30.7....3.c,27v,1.lapsi,pco
fenixlintu......20.10.13................ .....2.c,37v,2.lapsi
Hempukkainen..27.11.....RU 16.7..........tk (3.c+l),27v,1.lapsi
Hyy2.............6.12.13.....RU 29.7..........c+pr,26v,2.lapsi,pco(1/2)
Neppu......... 8.1.14.....NL17.7,RU30.8..1.ivf (lyhyt kaava),27v,1.lapsi,pco
NiQ...............17.1.14............... ... ........5.OI+ins
miss_piggy...7.2.14..N 15.7,NPU 19.7,RU 27.9..t+1.c,31v,1.lapsi,kkm 02/13,lievä pco
takkuapina.....22.2.14...NTU 6.8,NL 6.8......3.c,26v,1.lapsi,pco
Mimmuskainen...17.4.2014..NPU 4.10...1Letrozol...1.lapsi, selittämätön

Syntyneet:

Tikkerituu..... 10.7.13.....tyttö
 
näkyykö Mimmuskaisella maha vielä?
Mulla pötsi on niin iso, etten mitenkään pysty sitä peittelemään. Esikoisesta maha oli tällainen varmasti vasta 6kk:lla.. äsken olin kaverin luona kyläilemässä ja hän sanoi, että kyllä muuten on iso maha :p ja hän siis tietää asiasta jo..

rv 9+6
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Ehtimättä ollenkaan lukea ketjun aiempia viestejä, ilmoittautuisin mukaan clomittarien plussaketjuun, jos vaan vielä mahtuu :) Clomittarissa olen ollut mukana ja sitä kautta siis myös plussani saanut. Positiivisen testin tein keskiviikkona aamuyöllä (kyllä, herään joka yö vessaan!!), Clear blue sanoi 2-3 viikkoa. Luonnollisesti näillä hoidoilla ajankohta oli itselläkin aika tarkasti tiedossa ;)

Kunhan ehdin ajan kanssa lukea kuulumisianne, niin kirjoittelen lisää.

Ihanaa syksyn alkua!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Hipsunpöpsy Mulla on tuota ylipainoa hieman, niin ei vielä maha silleen näy, mutta alusta asti on turvotusta ollu sen verran ettei mulla menny työhousut jalkaan enää viikko plussan jälkeen :D Joten arvatakin saattaa, että jouduin työpaikalla asian nyt kertomaan jo silloin. Mulla on kauheen vaikeeta salata tätä meidän onnea, mutta pelottaa sitten jos kerron kaikille niin tää ihanuus otetaan meiltä pois :(
Ja se kun jossain lukee, että keskenmenonriski laskee huomattavasti jos on sydämensyke nähty ultrassa, niin sen perusteella uskaltais kertoa. Blaah, on tää vaikeeta =/ Jospa sitä vaan sitä mukaan kertoilis kun näkee kavereita ja tuntuu siltä.

Poca ja Hipsunpöpsy laittakaa tekin tietoja niin voin lisätä teidänkin rivit tuohon listaan :)

rv 10+1
 
miss_piggy
Ketjussa mukana:[/COLOR]

Nimi_______LA______Seuraavaksi___plussau shoito&muuta


PikkuJellona..5.8.13.................... .........6.c+pr+ins,30v,2.lapsi
titiuu85........12.10.13.....NL 17.7, N 30.7....3.c,27v,1.lapsi,pco
fenixlintu......20.10.13................ .....2.c,37v,2.lapsi
Hempukkainen..27.11.....RU 16.7..........tk (3.c+l),27v,1.lapsi
Hyy2.............6.12.13.....RU 29.7..........c+pr,26v,2.lapsi,pco(1/2)
Neppu......... 8.1.14.....NL17.7,RU30.8..1.ivf (lyhyt kaava),27v,1.lapsi,pco
NiQ...............17.1.14............... ... ........5.OI+ins
miss_piggy...7.2.14..N 15.7,NPU 19.7,RU 24.9..t+1.c,31v,1.lapsi,kkm 02/13,lievä pco
takkuapina.....22.2.14...NTU 6.8,NL 6.8......3.c,26v,1.lapsi,pco
Mimmuskainen...17.4.2014..NPU 4.10...1Letrozol...1.lapsi, selittämätön

Syntyneet:

Tikkerituu..... 10.7.13.....tyttö[/QUOTE]

Mulla oli lipsahtanut väärä RU-päivä, niin päivitin vain sen verran uudestaan :)
20+0, poks!
 
Kai minäkin ilmoittaudun nyt mukaan. Kesällä ja heti plussattua täällä oli niin hiljaista, että se jotenkin unohtui. Nyt kun täällä on keskustelu taas vilkastunut, en vaan ole saanut aikaiseksi kirjotella ja puhelimella se on niin raivostuttavaakin.

Tässä olis mun rivi jos joku listaa päivittelee:
Pumppeli.....10.4.2014.....NPU 30.9........2.c.......pco,2.lapsi,30v

Olo on ihan järkyttävä. Väsyttää koko ajan, parhaimmillaan otan 2xpäikkärit (toiset etäpäivänä ruokiksella ja toiset töiden jälkeen) ja menen illalla ysiltä nukkumaan. Pahoinvointia on myös aika usein, mutta oksentaa ei ole vielä tarvinnut kuin kerran. Maha on myös todella turvoksissa vaikka viikkoja ei ole vielä kuin 11+1 (näyttää kuin olis jo yli 20). Töissä täytyy varmaan kohta kertoa kun mahaa ei pysty enää kunnolla peittämään.
Oho, heti hirveet valitukset ekaan viestiin...sori... on tämä odotus kuitenkin ihanaa aikaa ;)

Pumppeli ja Tyyppi 11+1

(ei vielä ole virallisesti mitään nimitystä masuasukille, mutta kerran huomasin sanovani että:"...sitten jos tää tyyppi syntyy huhtikuussa...)
 

Yhteistyössä