Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Mp: onnea täysiaikaisuudesta!

Voi Lunarakas ku sua säikytellään. Onneksi kuitenki kaikki hyvin! (Ootkoha huomannu mun yksäriä pari päivää sit)

Täällä ahdistaa. Kroppa ei kyennyt saamaan mua raskaaksi ilman hoitoja ja läketiedettä ja nytkö mun kroppa ei tajua että synnyttääkin pitäisi... tuntuu, että jälleen se pettää mut.
No maanantaina lääketiede avuksi tähänkin.
Anteeksi omanapaisuus.
Tärkeintähän on että pieni saadaan terveenä maailmaan, mutta silti oman kropan toimimattomuus ärsyttää.
Ja paljoa ei auta päivittäiset jokojokokyselyt.
 
miss_piggy multakin onnittelut täysiaikaisuudesta!

Nepulle pidän peukkuja että pikkuinen hoksaisi, että nyt on aika tulla maailmaan, vaikka siellä masussa varmasti kivaa onkin, mutta ettei tarvitsisi käynnistellä.
Ja Neppu sain sun yv:n sunnuntaina ja vastasin siihen, onkohan ollu jotain ongelmia noissa yv-viestien lähetyksissä:/

luna 9+5
 
luna Ei ainakaan hoitaja sanonut mitään erityistä syytä varhaisultralle. Katsoi ensin ajan itselleen ja sitten laskeskeli viikkoja ja antoi ajan ultraan. Olenkin ihmetellyt, kuinka moni keskusteluissa pähkäilee vu:hun menoa, kun maksaa niin paljon :confused:

Neppu tsemppiä sinulle!

Seemi 6+6
 
miss_piggy
Mulla oli ilmainen varhaisultra julkisella puolella, kun clomien aikana ei ollut seurantaultraa, eikä siis tiennyt montako alkiota mahassa on, onko oikeassa paikassa, ja kun oli se kkm taustalla...
 
NiQ
Neppu Tsemppiä huomiselle! Onko sulla nyt se yliaikaiskontrolli vai jo käynnistys? Milläs mielillä? :)

Täälläkin ollaan edelleen yhdessä kasassa, jos tämä kakkonen tulee samalla aikataululla kun esikoinen niin 4pv olisi vielä odottelua. Mulla on jo keskiviikkona ya-kontrolli, jossa sitten päätetään käynnistyksestä jso ei ole siihen mennessä syntynyt. Mitään sen suuntaisia oloja ei kyllä ole, mutta eipä se etukäteen ollut esikoisestakaan :)

Lunallakin häämöttää pian jo nt-ultra! Hurjasti tsemppiä sinne, jos en sitä ennen muista tulla huikkimaan! :)

Miss Piggykin meinaa pian jakautua! :) Tsemppiä viimeisiin viikkoihin/päiviin mitä niitä nyt sitten onkaan enää jäljellä!

Seemille hurjasti onnea plussasta! En muista olenko jo onnitellut, mutta onhan se tuplaonnitteluiden aihekin jos oonkin jo huudellut aikaisemmin :p

NiQ 41+0
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Seemi
Kiitos <3
Ihana kuulla niq susta. Toivottavasti sielki tulis pieni ilman käynnistelyä.

Seemille kans onnittelut ellen oo aiemmin tajunnut...

Luna: näköjään mun viesti ei ollu tullu. Kirjoittelen ku pääsen koneelle. Mutta rauhaisaa ja stressitöntä odotusta! <3

Tsemppiä kaikille erivaiheisiin!

Täällä panikoidaan jo huomista. Niq, en yhtään tiedä mitä huomenna tapahtuu :-( se tässä eniten jännittääkin. Jäänkö sinne vai pääsenkö pois.. lisäks kun käynnistykseen liittyy varmaan paljo enempi riskei ja muutenkin äääääh...miksei kaikki voi vaan mennä luonnollisesti. No, kuhan kaikki sujuis hyvin ja helmi olis pian terveenä sylissäni. <3 ...kyynel tuli taas silmään.
 
  • Tykkää
Reactions: Seemi
Neppu sulla jännä päivä tänään :) Jokohan olet helmen saanut syliin!

Samoin NiQ ja mp jänniä päiviä elätte, semppiä!

Ylihuominen neuvola ja ultra alkaa pikkuhiljaa jännittämään :) Päivät menee kamalan hitaasti. Väsyttääkin aivan kamalasti, nukuin 1,5h päikkärit tänään :) Voi johtua flunssastakin.

Seemi 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Mulla oli silloin alkuraskaudessa myös älytöntä väsymystä, tuntui välillä että nukahtaa pystyyn. Nyt menee ihan kevyesti jo ilman päikkäreitäkin, ja jotenkin energiaa saanu takasin siitä mitä sitä silloin yhdessä vaiheessa menetti :D
 
Pikapäivitystä. Antoivat aikaa vielä keskiviikko aamuun pikkuisen itse tulla ulos. Mutta istukassa oli jo reikiä ja kalkkeutumia ja lapsivettä enää pikku lammikoita niin käynnistävät ballonkijutulla ke aamusta.
Eli nyt vaan toivon, että tulisi ennen sitä. Huoli on, vaikka kyllähän lääkäri kai tietää mitä tekee. Huh huh.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos Seemi! <3
Ässät, akupisteet yms. hommat on kokeiltu jo parin viikon aikana. Ei siis näköjään kannata "väsyttää" itseään rehkimällä.
Huomenna sitten tositoimiin heti aamusta. Toivottavasti toimisi heti eikä montaa päivää kestäisi ja kaikki menisi hyvin. Pelottaa.
Sori taas tää valitus...

Tsemit kaikille <3
Toivottavasti ens kerralla kirjoitan Helmi kainalossa ;-)
 
Ihanaa seemi!
Täällä ollaan osastolla sisällä kun synnytys ei kuitenkaan alkanut . Huomen aamulla lääkkeitä tai kalvojen puhkaisu, ellei epäilty raskausmyrkytys ja sen oireet pahene tästä. Silloin edessä kai leikkau tai joku magnesium tippa josta en oo ennen kuullutkaan. Silmät turvoksissa itkusta ja jännityksestä. Ahdistaa ihan jäädä tänne ilman rakasta ukkoa yöksi...
 
NiQ
Tsemppiä Neppu käynnistykseen ja osastolla oloon vaikka se onkin vähän kurjaa siellä maata "turhaan"! :/ Millä sulla tämä päivä aloiteltiin? Ihan Cytotecilläkö? Oliko lähtötilanne ihan täysin nolla vai oliko jo kypsymistä tapahtunut? Itsellä sama edessä perjantai aamuna ja jännittää kyllä jo melkoisesti...

Seemi Ihania uutisia, onnea! :)

NiQ 41+3
 
Heips ihanat! Yhä masentavasti yhdessä koossa, silmät ristissä ja peloissaan.
Niq, mulla kanavaa 2cm mutta ns. hötöä ja kohdun suu täysin kiinni. Aloitettiin ballongilla ja tänään jatkuu. En tiedä vielä miten...
Toivottavasti et joudu tähän... <3
 
Neppu, hurjasti jaksamista ja voimia. Se hetki, kun Helmi on onnellisesti vihdoin sylissä varmasti korvaa kaiken. :hug: :heart:

NiQ, tsempitykset myös sinne viime metreille. Toivottavasti pikkuinen lähtee tuleen itsekseen. :)
 
miss_piggy
Neppu_, toivottavasti asiat edistyy! Täälläkin ollaan jo aika malttamattomana, vaikka huomenna poksuu vasta 38+0. Toivon, että ei mene yliaikaiseksi..mitään merkkejä synnytyksestä ei kuitenkaan ole, kun ei edes supistele... Ei taida edes vaikuttaa se, että kaulaa oli jäljellä viikko sitten vain 1,5cm ja kohdunsuu auki 2cm...

Ärsyttävää odottelua tämä loppuraskaus :D
 

Yhteistyössä