Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Ihanaa jadelyn :heart: Voi että :´)
Suloista vauva-arkea teille :kiss:
Tuu kertoon synnytystarinaa jossain vaiheessa jos jaksat :)

Iiks mä nousen listalla ylimmäiseks!!
Äitiyslomaa täällä jo hämillään viettelen:)

luna 36+0
 
  • Tykkää
Reactions: another
21.7.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85..........03.11.2014.........
Kaathy...............21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi
Karmini..............05.01.2015..........c
Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+pr+l 2.iui
mari1980............22.02.2015...........c, oi
Hannuliini...........25.02.2015.........
:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

24.7....Karmini...................N
11.8....moon stars...................SR
28.8.....Karmini..................RU

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö
Mimmuskainen.....11.4.2014.........tyttö
Poca...................18.5.2014.........tyttö
hiulu...................30.5.2014.........tyttö
jadelyn84............13.7.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu, Muruli, Pumppeli


 
Viimeksi muokattu:
onnea lunalle listan ekasta vuorosta :D

Jadelyn onnea pienoisen syntymän johdosta :heart: täälläkin mielellään synnytyskertomus luottaan jos jaksat sellaisen väsätä :)

Tänään oli neuvola takana.. viimeinen tossa talossa ja kai pitäis huomenna koittaa ehtiä soittaa toiseen.. sokerirasitus täällä on 11.8 ja kielto olla syömättä ja juomatta klo20.00 alkaen 22.00 asti saan yhden vesilasillisen juoda. aamulääkkeet pitää siirtä testin jällkeen, samalla katotaan kilpirauhasarvot. ne oli ok raskauden alussa ja käsitin ettei niit tarvii kattoo nyt taas vähään aikaan mut pisti nyt kumminkin uusiks..

miehelt oli neuvolalääkärissä laitettu lähete labraan ja siel oli aikast moni päin peetä suomeks.. paastoarvot koholla, kolesteroolit koholla ym.. joten nyt alkoi sitten kuntokuuri ja ruokaremontti ja jonkun ajan pääst kontrolloidaan. kolesterooli kulkee herran suvussa mut diabetes ei joten jännityksellä katotaan mihin arvot suuntaa.. mut jos jollain jotain ruoka vinkkei on niin kertokaa. tummaan viljaan ja leipään ja kevyihin rasvoihin siirrytään jo ja herkut vain kerran viikkoon mut onko jotain muuta?


Neukussa niin hemppa oli 124, sykkeet oli 145 ja liikkuvainen kaveri. paineet oli 114/64 p88 paino oli 81.0 ja viikkoa kohen nousu 500g ja kaiken kaikkiaan 5kg lähtöpainosta

moon stars ja tirppa 21+4 (laiskana kopioisin tekstin toisaalt suoraan :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jadelyn <3

Huomenna neuvola..johan sitä onkin odotettu. Väsyttää ihan sairaasti,ei jaksais tehä mitään :( kotona mittaillu verenpainetta ja yläpaineet aikas matalalla,pitää pyytää jos mittaa myös hbn ku olo on nii vetämätön. Ei kyllä viime raskaudessa tällasta ollu,olo helpotti oikeestaan heti ku tuli 12vkoa täyteen,nyt vaa jatkuu..

Tsemppiä moon stars tulevaan sokerirasitukseen! Mä niin toivon ettei mun tartte sinne tässä raskaudessa mennä,en usko et pääsisin sitä oksentamatta läpi :/

Kattelin muuten et on aika tyttöpainotteinen lista täällä :)

Niin ja mulle saa LA:n muokata 5.1

*16+2*
 
Viimeksi muokattu:
kiitos tsempeistä karmini jännityksellä sitä sokerirasitusta odotan.. olin luottavainen kunnes eilen töissä aamupalan jälkeen töissä ruokaa jakaessa meinas kolme kertaa taju lähtee.. siellä käytävällä istuin ja laskin nupin alas niin helppas lopulta. siin vaihees tuskin oli viel kyse siit ettenkö ois syönyt tai juonut tarpeeks... illal tuli viel hetkellinen heikotus kun kissan kans olin ulkona joten hyvä tovi istuin kalliolla ja kissa nautti kun sai vaan olla. neuvolassa kumminkin kaikki arvot oli hyvät.
 
Tiedot päivitetty!

moon stars tsemppiä sokerirasitukseen. Voisiko heikotukset johtua hemoglobiinista, jos laskenut. Toivottavasti sokerirasitus menee hyvin!

Karmini toivottavasti väsy menis ohi, ja ois kyse vaikka jostain helposti korjattavasta hemoglobiinin laskusta tms!

(.) Mulla oli tänään neuvolalääkäri, vauvan pää on vähän jo laskeutunut, mutta kohdunkaulaa vielä 2cm ja kiinteä ja kiinni. Kuulemma voi syntyä pian tai voi mennä kauankin:) Saa nähdä:)

luna 36+2
 
  • Tykkää
Reactions: moon stars
luna miettisin sitäkin mut hemppa oli 124 maanantaina et sit ois aika raju lasku ollut siinä. en tie mist johtuu. mut siit hyvä et nyt noi töissä ymmärtää miks himmaan hiukan. kun tuntuu et he odottaa et juoksen samalla tavalla kuin ennen raskautta.
 
Kiitos onnitteluista! Kieltämättä aika onnellinen fiilis. Nyt kun vauvan on saanut jo syliin asti jotenkin korostuu miten epäreilua on et toiset ei edes millään tule raskaaksi vaikka sitä hartaasti toivovat.

Ihanaa äitiyslomaa luna ja tsemppiä loppurutistukseen!

Toivottavasti heikko olo menee ohi moon stars ja tsemppiä sokerirasitukseen! On se vaan ällöä litkua.

Karmini toivottavasti saat selville syyn miksi niin paljon väsyttää vielä vaan.

Nyt sitä synnytyskertomusta. Yritin jo aiemmin kirjoittaa, mut Padi ei tehnyt yhteystyötä.

Lapsivettä alkoi lorahdella pe 11.7 illalla ja puolen yön aikaan oltiin sairaalassa näytillä. Mitään kipuja/supistuksia ei ollut, vauvan sykkeitä kuunneltiin ja kuvittelin pääseväni kotiin. Meidän sairaalasssa onkin sellanen tapa et otetaan osastolle jos vedet menneet, ainakin ensisynnyttäjät. Kuulemma muualla voi päästä kotiin, jos ei merkkejä synnytyksen etenemisestä ole.

Jäin yöksi sairaalaan ja vasta la päivällä ja illalla alkoi hiukan supistella. Aikaa kului eikä kohdunsuu alkanut aueta, eikä supistukset voimistua joten niitä vauhditettiin oksitosiini tipalla. Ensin pienellä annoksella jota lisättiin kun taaskaan ei mitään tehoa. No voin kertoa et keinotekoisesti tuotetut supistukset on ihan toista luokkaa kuin luonnollisesti itekseen tulevat! Sain ilokaasua ja lämpötyynyjä, kipu säteili tosi pahasti selkään ja reisiin. Jossain vaiheessa supistuksia tuli niin tiheästi ja kipeästi, et otin kätilön suositteleman epiduraalin.

Kohdunsuukin oli jo auennut 10cm ja oli aika ponnistaa, vauvan pää ei vaan millään tahtonut edetä, vaan jäi aina samaan kohtaan. Tuntui et ponnistusvaihe kesti ikuisuuden ja kipu voimistui. Vauvan sydänäänissä tapahtui jotain hälyttävää ja lääkäri kutsuttiin kätilön avuksi. Lääkäri teki päätöksen imukupin käytöstä, lapsi piti saada äkkiä ulos. Olin etukäteen toivonut ettei imukuppia käytettäisi eikä välilihaa leikattaisi. Nyt oli kuitenkin pakko käyttää imukuppia. Sain kohdunkaulan puudutteen, mikä ei mun mielestä puuduttanut yhtään mitään. Niin jumalaton kipu siitä tuli kun vauvaa alettiin kiskoa maailmaan!

Jälkikäteen pohdin olisinko sittenkin jaksanut ponnistaa kovemmin, ettei imukuppia olis tarvittu, mut tuskinpa. Olin toivonut ettei imukuppia käytettäis, koska ajattelin et lapsen päästä jää jotenkin kananmunan mallinen:p, mut ei onneks jäänyt. Muutamia repeämiä tuli, mut ei sentään leikattu sitä välilihaa. Tikit hiersi aluks ja yksi ommel jopa lähti irti, mut suunnilleen viikon sisään olin jo hyvin toipunut.

Lapsivesien menosta syntymään kesti siis yli 30 tuntia ja synnytyksen pituudeksi oli merkitty alle 6 tuntia, joka lasketaan säännöllisten supistusten alkamisesta. Vauva syntyi sunnuntaina aamuyöllä ja keskiviikkona aamupäivällä kotiuduttiin.

Kotona on sujunut oikein hyvin, ainoastaan nyt on viime öinä ilmennyt itkuisuutta, koliikkia ilmeisesti:( Jos joku pohdiskelee vaunuhankintoja, mä liputan kääntyvien etupyörien puolesta. Tosi näppärästi kääntyy ahtaassakin tilassa ja on kevyet.

Aika pitkä sepustus, mut niin oli synnytyskin! Kun kipu oli pahimmillaan, ajattelin et tämä on tasan ensimmäinen ja viimeinen vauva meidän perheessä, mut nyt jo voisin tehdä sen uudestaan. On se vauva vaan niin suloinen ja kaiken sen kivun ja tuskan arvoinen! :heart:
Tsemppiä kaikille loppuraskauteen ja avoimin mielin synnyttämään!

Jadelyn ja prinsessa 11vrk
 
Onnittelut jadelyn pikkuisesta ja ihanaa vauva arkea! :heart:

Onnittelut myös tasapuolisesti kaikille uusille!

Toisena jo listalla minä, hui! Aika menee tosi nopeasti. Mitkäs fiilikset luna sulla on? Ei ois enää kauan :)

Täällä nautittu helteistä jalat pökkylänä :p

Eilen oli ultra. Kaikki kunnossa. Pikkumes edelleenkin pää alhaalla ja kasvot ylös päin. Niin on ollut jo rakenneultrasta asti. Vartalon ympärys oli kapea, mut kasvaa tasaisesti käyrällä, ei kuulema huolta. Painoa arviolta olisi 2,2kg. Kohdunkaulaa ei edes katsonut, kun ei ole supistuksia ollut.

Kaikki muu on jo hankittu paitsi vaunut. Valmiiksi on kyllä katsottu, pitäs vaan tilata. Täytys myös alkaa pesemään ja laittelemaan vaatteita kaappeihin. Menty periaatteella, et kerkeehän sitä... Mut ei nyt kuusi viikkoa niin hirveän kauan ole, jos sinne asti pääsee.

Seemi 34+2
 
Seuraava neuvola on 18.8 Lunalle tsemppiä tähän loppuun :) ja voimia loppu metreille.


Täällä helle tekee tehtävänsä. tykkään kesästä ja lämpimästä enemmän kuin talvesta mut välil vois olla inan viileämpää ja vettä. tai ukkosia :D

Meinasin töissä pyörtyy viime viikolla kolmeen otteeseen. vaikka olin syönyt ja juonut. en tie mikä tuli mut onneks meni ohi.. jalat särkee aamusta iltaan ja kädet tuntuu olevan välillä todella voimattomat ja raskaat mut sekin on ajottaista.

Tää helle myös saa mun reidet ja rinnanaluset kans.. en tie oikein mitä pukisin päälle. mekot ois ihania mut melkein pakko olla aina jotkut shortsit ym rintaliivien kans en oo viel apua keksinyt vaikka liivejä oon vaihtanut ym. mut kai se tästä... aikaan. Kela laput olen saant jo. käyn tänään laittamassa äitiyspakkaus hakemuksen.. äippäraha hakemust en voi tehä ennen kuin mun palkka asiat on selvitetty, ja jollen saa niitä samaks kuin muilla niin tämä mamma lomalla ettii uuden työpaikan,


moon stars ja tirppa 22+5
 
jadelyn kiitos synnytyskertomuksesta! Itsekin koitan mennä synnytykseen aika avoimin mielin. Oon valmistautunut mun mielestä hyvin, lukenut pari kirjaa ja miettinyt toiveitani, mutta kuitenkin niin että sen mukaan mennään miten synnytys etenee, etukäteen ei joitain asioita voi tietää.

Seemi ei tässä oikein tiedä mitä ajattelisi:) Vauva on nyt täysiaikainen ja oon sanonut mahalle että tervetuloa vaan, saa tulla:D Vaikka eihän se vauvankaan päätöksessä oo milloin synnytys alkaa:)
On vähän ristiriitainen olo, toisaalta nautin tästä raskaudesta edelleen kun ei kummempia vaivoja, mutta toisaalta, malttamattomuus alkaa kasvaa. Lisäks en voi sille mitään että välillä tulee olo että oispa vauva jo täällä masun ulkopuolella, ettei enää vaan käy mitään. Mutta se nyt johtuu mun kokemuksista, jotka nostaa välillä pelkoa. Mutta tosiaan vointi hyvä ja pikkuinen möngertelee masussa paljon, sen mitä mahtuu:)
Koitan asennoitua niin että vaikka vauva voisikin jo syntyä niin voi se mennä sinne elokuun loppuunkin, etten liikaa ala jo odottelemaan:)
Onkos sulla alkanut jo äitiysloma?

moons stars mullakin on rintsikkaongelma, ikävästi painaa rintsikat tissien ja kohdun välissä. Usein oonkin ilman kun kotona oon, vaikkei sekään nyt ihan mukavimmalta tunnu:)
Ootko neuvolaan soittanu noista pyörtymistunteista? Vaikka nää helteet kyllä tekee tosi naatiksi ihan vaikka on kotosalla.

Mulla on meneillään kolmas äitiyslomaviikko ja on mennyt kyllä nopsaan! Oon nyt äitiyslomalla pessyt vauvan vaatteita ja tehnyt muita valmisteluja. Vielä pitäisi kirjoittaa synnytystoivelistaa ja pakata sairaalakassi. Mutta on ne vaan söpöjä ne vauvan vaatteet pyykkitelineellä!! Otin muutaman kuvan muistoksi:)

luna 37+1
 
luna En vielä ole ollut yhteydessä neuvolaan tosta kun taju meinas lähteä.. juttelen sitten seuraavassa neuvolassa tai sit jos ne uusii niin sit soitan ja kysyn mitäs nyt.. nyt kumminkin olo ollut hyvin eikä pyörtymisen tunnetta ole ollut..
 
Hei kaikiille! Tulin vähän kyselee kela asiaa että eikös äidin vanhenpainetuushakemuksella samalla haeta äitiypakkausta/rahaa?
Jos haen vuoden 2012 verotuloilla rahaa niin pitääkö laittaa liitteenä mukaan vai näkeekö ne kelassa sen muutenkin? No löytäisin vastauksia varmaan kelan sivuiltakin mutta kysympä nyt kuitenkin jos joku jaksaa vastata :D

Täällä ei muuten ihmeempiä, onneksi olo hyvä ja tuntuu usein jo muljahduksia, ei kuitenkaan kunnon potkuja. Nimeä olen kovin miettinyt tuloksetta :D Uskaltaako joku kertoa etunimiä mitä on antanut ?=)
 
luna: Mammaloma alkaa maanantaina. Mut en ole töissä koko kesänä ollut. Saikkulla ja kaikki vuosilomat pidetty :)

kaathy: äitiyspäiväraha ja vanheimpainpäiväraha haetaan samalla lomakkeella. Äippäpakkaus omallansa. Liitteksi todistus neuvolasta. Viimeisimmän verotuksen kela näkee suoraan.
 
Neuvola oli ja meni,seuraava on 11.9 ja väsymyksen syytä ei voi yhdistää ainakaan hbn laskuun,oli 125(ed. 133) ja paineetkin oli ok,119/74 eli saa pistää varmaan aikaisten aamuherätysten ja helteiden piikkiin. Nyt on jo hieman helpottanu onneks vaikka välillä iskeekin ihan mahoton velttous. Esikoinenkin tietää nyt tilanteen ja välillä kyselee missä vauva,eilen ku mua turvotti niin sanoin tytölle et kylläpä mua turvottaa johon tuli vastaus "kylläpä turvottaa,nii paljon vauvaa"..rupes hymyilyttään :D

Vielä kuukaus rakenneuä:n...ääääh,ei jaksais oottaa :p

lunalle tsemppiä loppurutistukseen! Ei enää pitkä matka <3

Mitäs hannuliinille,marille ja chilille kuuluu???

*17+4*
 
1.8.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85..........03.11.2014.........
Kaathy...............21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi
Karmini..............05.01.2015..........c
Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+pr+l 2.iui
mari1980............22.02.2015...........c, oi

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

6.8......luna.........................N
11.8....moon stars..............SR
18.8....moon stars..............N
28.8.....Karmini..................RU
11.9.....Karmini...................N

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö
Mimmuskainen.....11.4.2014.........tyttö
Poca...................18.5.2014.........tyttö
hiulu...................30.5.2014.........tyttö
jadelyn84............13.7.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu, Muruli, Pumppeli


 
hannuliini jos luet vielä täällä niin otin sut pois listalta kun luin surulliset uutiset jonkun ajan takaa Clomittarista :( Oon tosi pahoillani :(

kaathy nimet on mietinnässä täälläkin :) Vielä joku melkein kymmenen nimeä pyörii mielessä, pitää toivoa että joku niistä tai joku uusi tulee mieleen sitten kun vauva nähdään ja loksahtaisi kohdalleen:)
Ne muljahdukset on söpöjä, pian ne siitä vahvistuu ja vahvistuu. Mulla nyt jo tulee semmonen kohouma mahaan kun vauva tunkee peppua tai jalkoja ulospäin, hassua :) Alkaa olla masussa jo vähän ahdasta:)

Seemi no hyvää pian alkavaa mammaloman alkua jokatapauksessa :)

moon stars toivottavasti pyörtyilyolot pysyisivät nyt poissa. Helteet on kyllä ihan mukaviakin mutta ei haittaa kyllä pienet sateet välillä:)

Karmini ihana esikoisen kommentti :D Hyvä hemoglobiini kyllä sulla. Mä jouduin yhdessä vaiheessa rautalisälle, saa nähdä tuleeko vielä tarvetta. Ja tsemppiä rakenneultran odotteluun!

(.) Mä kävin eilen vyöhyketerapiassa, jonka teki kätilö, niin se teki mun toiveesta myös kokoarvion mahan päältä niin veikkaili palleroisen olevan jo 3,2kg :) Yllätyin ehkä vähäsen, mutta oli ihana kuulla että vauveli on kasvanut hyvin :heart: Arvioitahan nuo toki on mutta kuitenkin:)

Kivaa vkonloppua kaikille!

luna 37+4
 
kela ettudet tälläkin tänään haettu.. kai ne oikein meni.. :D palkka sotku tuskin täällä selviää kovin äkkiä saatikaan ennen äippälomaa. mut liittoonkin olin tänään yhteydessä ja lupasivat auttaa jos työnantaja koittaa liikaa viivytellä ym..

Soitin tänään neuvolaan kumminkin siitä kun meinasin pyörtyy aiemmin ja ku on vähän voimat lopussa ym.. menen nyt maanantaina aikaistetusti kilpiirauhas kokeisiin. ja jollei niis häikkää niin mein uuteen neuvolaan sit yhteydessä ja ne saa määrätä lisä kokeet tai muuten jatkon.. väläytteli kyllä jo saikun mahdollisuutta. mut viel ainakin viikonlopun ja maanantain oon töissä.. väsy on aikamoinen taas vaihteeks ja kädet ja jalat tuntuu raskailta.

Täällä meillä on nimet mietitty jo valmiiks.. pojan nimi ei vaihdu mies ei siitä luovu ja todennäköisesti ei tytönkään. nimet annettiin jo lappuihin mut ei ole ne oikeat koska näkyy vauvan rannekkeessa ja sängysä nimi niin sai tekonimen siks aikaa et on ristiäiset. tekonimet on Jane Emilia ja Juho Aleksi :)

moon stars ja tirppa 23+1
 
hannuliini toivon kovasti että pian uusi raskaus alkaa ja kaikki menee sitten hyvin :hug: Voimia!

moon stars ootko saanut jo lisätietoja ja tuloksia kokeista?

(.) Täällä vaan jännittää:) Ei vielä kummemmin tuntemuksia. Vauva on kyllä jo terkkarin mukaan hyvin laskeutunut ja kiinnittynyt kun eilen kävin neuvolassa:)
Tosi ristiriitaista kun toisaalta supistuksia odottaa ja sitten kun tulee supistustuntemus niin oikeen säikähtää että apua nytkö jo iik.

luna 38+3
 
Hannuliinille pahoittelut ja toivottavasti tärppää pian uudestaan<3

iiks luna kohta raskausaikasi on ohi :):) mä oon ruvennu jännäämään vähän synnytystä:/ vaiks siihen aikaa viel.. toisaalt toivoisin silti et se hetki koittais pian :D
tuleeko sulla harjotus supistuksii usein?

kaathy rv25 tänään:)
 
Viimeksi muokattu:
luna juu olen saanut tulokset. arvoja en nyt muista kun ne puhelimes sanoi hoitaja mut lääkitystä nostettiin joka toinen päivä kaks tablettii ja joka toinen yks ja kuukauden pääst kontrolloidaan arvot... toivon et uus lääkitys auttaa ja lähtee nopeasti puremaan. meinaa tämä mamma on aikast naatti

Tsemppiä lunalle tähän loppuun <3 kohta on sinullakin murunen sylissä :)
 
Kiitos tsempeistä kaathy ja moon stars :)

kaathy harjoitussupistuksia tuli alkuun ehkä joku pari päivässä, mutta nyt kyllä viikon sisällä tihentynyt, mutta riippuu kyllä vähän siitäkin mitä päivän aikana tekee:) Heti jos tulee liikuttua tai oltua seisaallaan paljon päivän aikana niin sit niitä vatsan kovettumisia tulee illalla enemmän, sunnuntaina tuli varmaan 20-30:) Kyllä sitä aina välillä miettii että "entä jos tänään" mutta kun ei tosiaan noi oo viä mitään kivuliaita ja ne aina sit rauhottuu niin tuntuu että vauva viä viihtyy mahassa hyvän aikaa, saa nähdä:)

moon stars miten sokerirasitus meni?

Tänne ei siis oikein uutta:) , ehkä vähän tosiaan noita harjoitussupistuksia ollut enemmän, mutta ei vielä kivuliaita. Hyvin jaksan edelleen käydä kavereita moikkaan, kaupungilla pyörimässä jne. Mutta toki pitää päästä aina välillä istuun.

luna 39+3
 
Viimeksi muokattu:
14.8.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85..........03.11.2014.........
Kaathy...............21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi
Karmini..............05.01.2015..........c
Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+pr+l 2.iui
mari1980............22.02.2015...........c, oi

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

18.8....moon stars..............N
21.8.....luna_82.................N
28.8.....Karmini..................RU
11.9.....Karmini...................N


:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö
Mimmuskainen.....11.4.2014.........tyttö
Poca...................18.5.2014.........tyttö
hiulu...................30.5.2014.........tyttö
jadelyn84............13.7.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu, Muruli, Pumppeli


 

Yhteistyössä