Contender - kuka katsoo?

:wave:

En ole koskaan pitänyt nyrkkeilystä enkä oikein ymmärtänyt lajia, mutta tuon ohjelman myötä on alkanut kyseinen laji näyttää mielenkiintoiselta. Kuinka paljon ne joutuvatkaan tekemään töitä lajin eteen niin fyysisen kuin henkisenkin kunnon kohdalla ja että kyse on enemmän myös tekniikan paremmuudesta ei siitä kumpi saa hakattua toisen. Nämä oli sitten vain mun omia aatoksia.
 
janeminttu
Tulee seurattua kun se edeltävä sarja loppui. Itse ihmettelen miksi ne perheet joissa pikkulapsia ( 0-2v) on tuotu kahtomaan otteluja. Siellä isiä hakataan ja veri lentää.. Eihän sen ikänen vielä tajua että miksi niin tehdään. Aika pelottava paikka pienelle olla. Muuten ihan o.k sarja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Tulee seurattua kun se edeltävä sarja loppui. Itse ihmettelen miksi ne perheet joissa pikkulapsia ( 0-2v) on tuotu kahtomaan otteluja. Siellä isiä hakataan ja veri lentää.. Eihän sen ikänen vielä tajua että miksi niin tehdään. Aika pelottava paikka pienelle olla. Muuten ihan o.k sarja.
minä olen miettiny samaa että miksi tuoda niin pieniä lapsia katsomaan.. Ja yks noista nyrkkeilijöistä päätti päivänsä omassa autossa, vaja 2v tytär vieressä :'(
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Tulee seurattua kun se edeltävä sarja loppui. Itse ihmettelen miksi ne perheet joissa pikkulapsia ( 0-2v) on tuotu kahtomaan otteluja. Siellä isiä hakataan ja veri lentää.. Eihän sen ikänen vielä tajua että miksi niin tehdään. Aika pelottava paikka pienelle olla. Muuten ihan o.k sarja.
minä olen miettiny samaa että miksi tuoda niin pieniä lapsia katsomaan.. Ja yks noista nyrkkeilijöistä päätti päivänsä omassa autossa, vaja 2v tytär vieressä :'(
Tätä olen ihmetellyt minäkin. Miksi niin pieniä täytyy viedä katsomaan kun isiä hakataan ja isi hakkaa. Kamalan näköstä pienestä lapsesta, ihme jos ei jää traumoja pienelle.
 

Yhteistyössä