Cuccaro Cierre Bagasdin Virtanen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 00:56 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Oon ihan vihreenä kateudesta!! :kieh:

Miten joku voi olla noin luova. Mutta saisiko nimeä mitenkään lainata jos vielä satun saamaan pojan? Tai voin muokata vähän, jospa vaikka ensimmäinen nimi CaluCuccaro? :saint:
Tottahan toki! :saint: Olen jalomielisellä tuulella tänään.. CaluCuccaro on oikein kaunis nimi! Toiseksi ja kolmanneksi nimeksi voisin kuvitella laittavani Garva Bussi :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 00:55 minttukissa kirjoitti:
son siinä!Ihana :LOL:
Mein rinsessalle laitetaan nimeksi toissapäivänä billukka hilla baljaana! :heart:
kylla tiean rinsesa on varmaan ylpea nain hienosta nimesta.. :LOL: :LOL: ai etta.
meila jos tulis tyttö niin se vois olla siitne vaikka


Anna Aina Vapaa.. tosin ois kiva jos se ois hiukka enemman kansainvalinen :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 00:58 Aralia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 00:56 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Oon ihan vihreenä kateudesta!! :kieh:

Miten joku voi olla noin luova. Mutta saisiko nimeä mitenkään lainata jos vielä satun saamaan pojan? Tai voin muokata vähän, jospa vaikka ensimmäinen nimi CaluCuccaro? :saint:
Tottahan toki! :saint: Olen jalomielisellä tuulella tänään.. CaluCuccaro on oikein kaunis nimi! Toiseksi ja kolmanneksi nimeksi voisin kuvitella laittavani Garva Bussi :xmas:
taa GarvaBussi sai mun sydemmen sykehtimaan.. ihku :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 22:36 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Pakko vielä palata tähän "vanhaan" aiheeseen. Kun kaverille mainitsin näistä nimistä, hän keksi heti tosi kauniin tytön nimen: Perviina :heart:

Tuotahan voi sitten kansainvälistää vaikka B- ja W-kirjaimilla!
kuulostaa hienolta .. koko nimi voi olla Perwiina Bimbbanella

:LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 22:58 it-is-me kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 22:43 alff kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 22:42 it-is-me kirjoitti:
mun ehdotus tyttärelle ois imbi bimbi ja pojalle balli heiluri
:LOL: :LOL: miss aon kansain valisyys.. :whistle:
haasteen heitit hehe.. jätkille günther garvaton ja bierre bosliini.. tytölle barbara ballobosa

no ny tsitten kuulostaa jo kivemmalta... :LOL: :LOL: mun suosikki on toi barbara ballobosa
 

Yhteistyössä