Ai, no meillä on kyllä toistaiseksi ihan onnistunut tuo istuimen kallistus (sillon harvoin kun on tarvittu). Toisellä kädellä vedän istuimen vähän irti selkänojasta ja toisella väännän sen kallistuskapulasysteemin istuimen alta paikoilleen. Lähinnä tuossa ärsyttää se, että ei voi vaikka kesken ajon kallistaa istuinta kun huomaa lapsen pilkkivän tai jo nukahtaneen (siis edes niin, että joku muu ajaa ja itse olen kyydissä). Potentiaalisesti tuosta tulee ongelma kun palkki otetaan pois, nyt poika nimittäin nojaa palkkiin istuin pystyasennossa ja nukkuu oikein hyvin. Toisaalta ehkä palkin oton jälkeen on sitten sen verranvanhempi, ettei tarvetta nukkumiselle niin enää ole, toivotaan. Mä en taas kaipaisi kyllä yhtään korkeampaa palkkia. Meillä kanssa harkinnassa palkin pois otto, tosin ehkä pidetään siihen 18 kiloon asti kun näyttää kuitenkin jotenkin turvallisemmalta sen palkin kanssa.[/QUOTE
Tästäpä tuli mieleen taas yksi Cybex Pallaksen iso plussa. Kun lapsi nukahtaa, niin hän ei nojaa palkkiin kuten Kiddyssä ja pää ei retkota nukkuessa rinnalla, kuten yleensä muissa istuimissa. Cybexissä on niskatuki säädettävissä myös eteen ja taaksepäin, eikä vain korkeussuunnassa. Silloin lapsen pää on nukkuessakin sivusuojien sisäpuolella suojassa, jos tulee kylkikolari. Ei päänsuojista ole mitään hyötyä, jos lapsen pää ei ole niiden sisäpuolella, vaan roikkuu rinnalla. Ei tämä ole mikään Kiddyn mollauspuhe, vaan tarina vain siitä, miten paljon monipuolisempi ja käyttäjäystävällisempi Cybex on yt meidän kokemuksen mukaan. Molemmat ovat parhaita turvallisuudeltaan.