Cymbaltan käyttäjät hoi!

  • Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä
Aloitin cymbaltan viikko sitten. Aivan ihanasti on vienyt ahdistuksen pois, mutta muuten on ihan kumma olo. Jotenkin sellainen "seisahduksissa" oleva olo sisältä. Minusta mikään ei oikein tunnu miltään, ikäänkuin lääke veisi tunteita jotenkin. Voikohan nää lääkkeet aiheuttaa tällaista, vai kuvittelenkohan vain?! Lapsen jaksan hoitaa nyt paremmin kun ei ahdista, mutta en tunne häntäkään kohtaan mitään. Ja seksuaaliset halut on aivan kadoksissa. Tuntuu että alapäässä ei mitään tuntoja, ei edes tee mieli koko touhua.

Kertokaa cymbaltan käyttäjät kokemuksia tästä lääkkeestä.
 
Vieras
Lääkäri ehdotti mulle Cympaltaa, mutta en uskaltanu ottaa sitä, ku oon kuullu siitä kaikenlaista vähemmän hyvää. Oon kokeillut vaikka mitä lääkkeitä, mutta en voi käyttää ku tulee kamalia sivuvaikutuksia tai oon allerginen. Viimein kuitenki löyty sopiva lääke, joka ei aiheuttanu muuta ku alussa pientä pahoinvointia ja huimausta.
 
vieras
Minulla oli alussa vain vähän pahoinvointia,annos oli kuukauden 30 mg ja sitten seuraavat kk:t 60 mg.Ihme ja kumma muuta oiretta ei ole nyt ollut kuin että jo aamulla jos en heti herättyä muista ottaa lääkettä ärsyynnyn tosi helposti-mikä sinänsä huolettaa että kuinka "riippuvainen"tästä on kun noin äkkiä alkaa oirehtimaan kun ed.vaikutus alkaa lakata.
60 mg annoksella syönyt n.2kk
Lopettamisesta varoittelen että fyysiset oireet oli ihan kauheita kun aikoinaan lasta aloin odottamaan ja lopetin lääkityksen.Tosin oli toinenkin lääke rinnalla mutta suosittelen rauhallista lopetusta.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla oli alussa vain vähän pahoinvointia,annos oli kuukauden 30 mg ja sitten seuraavat kk:t 60 mg.Ihme ja kumma muuta oiretta ei ole nyt ollut kuin että jo aamulla jos en heti herättyä muista ottaa lääkettä ärsyynnyn tosi helposti-mikä sinänsä huolettaa että kuinka "riippuvainen"tästä on kun noin äkkiä alkaa oirehtimaan kun ed.vaikutus alkaa lakata.
60 mg annoksella syönyt n.2kk
Lopettamisesta varoittelen että fyysiset oireet oli ihan kauheita kun aikoinaan lasta aloin odottamaan ja lopetin lääkityksen.Tosin oli toinenkin lääke rinnalla mutta suosittelen rauhallista lopetusta.




Sullako ei vaikuttanut missään vaiheessa seksuaalisiin haluihin?? Voi hitsi jos nää halut ei mulla palaudu:(
 
Mulla ollut Cymbalta käytössä reilut kaksi vuotta. Ihan alussa oli noita kuvaamiasi oireita. Enää ei ja seksihalut on hyvät. Mulla annos nyt 2 x 60 mg, syksyllä pienennetään puoleen. Hyvin on auttanut mua toi lääke ja masennus on tosi paljon helpottanut. Oikeastaan tänä kesänä on alkanut tuntua, että tästä masennuksestahan voi toipuakin.
 
käyttäjä
Ihan on ok kun olen pidenpään käyttänyt. Alussa oli niitä pikkujuttuja, 3kuukauden jälkeen tasaantui. Tuntuu kuin arki ois palannu jo kaikkine tunteineen ja hallitsee hyvin jutut.Annokset on jo pienennetty ja hyvin pärjää.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjä:
Ihan on ok kun olen pidenpään käyttänyt. Alussa oli niitä pikkujuttuja, 3kuukauden jälkeen tasaantui. Tuntuu kuin arki ois palannu jo kaikkine tunteineen ja hallitsee hyvin jutut.Annokset on jo pienennetty ja hyvin pärjää.




Kuulostaa hyvältä!!! Olen onnellinen puolestasi :)

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjä:
Ihan on ok kun olen pidenpään käyttänyt. Alussa oli niitä pikkujuttuja, 3kuukauden jälkeen tasaantui. Tuntuu kuin arki ois palannu jo kaikkine tunteineen ja hallitsee hyvin jutut.Annokset on jo pienennetty ja hyvin pärjää.




Millä annoksella muuten aloitit lääkkeen, ja mikä oli hoitoannoksesi??
 

Yhteistyössä