D-vitamiinitipoista kokemuksia...

Onko Teillä jollain kokemusta,että minkämerkkisiä D-vitamiinitippoja ensimmäisiksi tipoiksi kannattais ostaa,et vois minimoida ne massun kipristelyt?Onko joku ehtinyt koittaa useampia laatuja?Kiitos etukäteen! :hug:
 
Jekovit ja Devitol on siitä huonoa, että niissä on d2-vitamiinia, joka pitää muuttaa d3-vitamiiniksi. Lisäksi Devitol on öljypohjainen ja saattaa aiheuttaa siksi vatsavaivoja. Deetipat ovat ovat vesiliukoisia ja sisältävät d3:sta. Sen lisäksi siinä on kätevä pipetti, jonka takia annostelu on helppoa, ei tarvitse laskea tippojen määrää.
 
sh-äiti
jekovit-pullot annettu kaikille kolmelle lapselle neuvolasta mutta roskiin olen heittänyt ne samantien niitten erittäin pahan maun vuoksi. Devitolia ollaan annettu kaikille, muuta ei ole edes kokeiltu.
 
meillä
huom!myös jekovitista voi tulla mahavaivoja,joten anna jonkun aikaa yhtä,kahta,jos näyttää että maha kestää,niin siitä sit lisäät,mutta jos ei kestä,niin kannattaa oottaa että vauva kasvaa,se ei nyt niin tarkkaa ole,vaikka alotat d-tipat myöhemminkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
jekovit-pullot annettu kaikille kolmelle lapselle neuvolasta mutta roskiin olen heittänyt ne samantien niitten erittäin pahan maun vuoksi. Devitolia ollaan annettu kaikille, muuta ei ole edes kokeiltu.
sun on pitänyt kolme kertaa varmistaa ennenkuin huomasit, että se on pahaa ? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
jekovit-pullot annettu kaikille kolmelle lapselle neuvolasta mutta roskiin olen heittänyt ne samantien niitten erittäin pahan maun vuoksi. Devitolia ollaan annettu kaikille, muuta ei ole edes kokeiltu.
No sen maun takia ei kyl kannata roskiin heittää. Meille ei ainakaan edes sovi toi devitol.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
huom!myös jekovitista voi tulla mahavaivoja,joten anna jonkun aikaa yhtä,kahta,jos näyttää että maha kestää,niin siitä sit lisäät,mutta jos ei kestä,niin kannattaa oottaa että vauva kasvaa,se ei nyt niin tarkkaa ole,vaikka alotat d-tipat myöhemminkin
No kyllä on! |O

Mainitsepa edes yksi tutkimus, jossa muuta sanotaan. Ärsyttää tollaiset mutu-tieteilijät...
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
jekovit-pullot annettu kaikille kolmelle lapselle neuvolasta mutta roskiin olen heittänyt ne samantien niitten erittäin pahan maun vuoksi. Devitolia ollaan annettu kaikille, muuta ei ole edes kokeiltu.
sun on pitänyt kolme kertaa varmistaa ennenkuin huomasit, että se on pahaa ? :xmas:
Näin juuri! Tyrkyttivät vain pullot mukaan vaikka sanoin että meille ei niitä edes kokeilla sen eka kerran jlk mitä esikoiselle tarjosin ja niin pahanmakuiseksi havaitsin.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
jekovit-pullot annettu kaikille kolmelle lapselle neuvolasta mutta roskiin olen heittänyt ne samantien niitten erittäin pahan maun vuoksi. Devitolia ollaan annettu kaikille, muuta ei ole edes kokeiltu.
me taas saatu devitolit neuvolasta. täti sanoi, että antaa ne, vaikka niistä tulee lähes kaikille pikkuvauvoille mahakipuja. ostin sitten jekovit-tippoja, eikä niistä oo mitään tullu. mieluummin pahat tipat, kuin kipus tuottavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Jekovit on meillä ollut. Hyvin on sopinut.
Hemmetin pahalle se maistuu, mutta tyttö tykkää =) Ottais vaikka koko törpöllisen kerralla jos antais :LOL:
Kyl se meilläkin kelpas ja alle 1v pääs itku kun ei saanu lisää :D kai se vauvan suu maistaa eritavalla. Isompana alko inhota jollon vaihdoin.
 

Yhteistyössä