Dalmatialaiset-pehmotarrakalenterista

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Onko muilla tullu sama vastaan... ostin pojalle prismasta joulukalenterin jossa on dalmatialaiset ja pahvissa olleessa kuvassa oli ihan selvästi ns pehmotarroja (jonka takia ko kalenterin ostin) niin nyt siin kalenteris onki semmosia "folio"tarroja mitkä menee ryppyyn ku vähänki yrittää niit irrottaa. Ja kaikenlisäks näinä kolmena päivänä on joka päivä tullu joulupukki. Harmittaa lapsen puolesta kun toinen silmät ilosta loistaen avaa kalenteria ja joka aamu on ollu pukki eikä esim tähteä ( tai ees jotain muuta kun erilaisia pukkeja) mikä on tällä hetkel in meillä. Pikkujuttu sinänsä mut harmittaa...
 
harmaana
Siin pahvissa saatto olla jotain tietoja mut tietty oon jo heittäny sen pois kun kalenteris oli muovit päällä ja kun on semmonen kolmiulotteinen niin kasattiin se jo yli viikko sitten tohon kirjahyllyn päälle. Täytyy vissiin käyä prismas kysymäs et mikä on homman nimi. Siin kuvas ku oli tosiaan selväst semmoset pehmotarrat (itellä oli joskus lapsena vastaava ja siks halusin pojellekin semmosen) ja kuvassa tarroissa oli valk tausta ja oli joulukuusta, kelloa, tähteä ym niin noi on nyt sit semmosia hopeisia ja ihan sileitä. eikä oo hirveest vaihdellu no kuva-aiheet.
 
mie
Jep, sama homma! Aikamoista huijausta, mutta vähän kyllä kaupassa jo katoin, että noinkohan on pehmotarroja sisällä, kun aika litteä kuitenkin se osa,missä luukut :( Ja muistelisin pari vuotta sitten käyneen samalla tavalla - ostin tuollaisen jossa luvattiin kuvassa pehmotarroja ja sisällä olikin noita samoja laser-tarroja :( Kalenteri oli kyllä joku erilainen kuin tämä, mutta sama huijaus.
 
harmaana
Mä meinaan kyl asiasta mainita, ihan periaatteen vuoks kun ei pitäs pistää vääränlaista kuvaa. En yleensä helposti valita mut nyt sen kyllä teen, ihan jo senkin takia et on harhaanjohtavaa mainontaa. Aiemmin oon maininnu asiasta kun ostin nalle puh-tarroja ja paketis sanottiin et tarroja on 500kpl ja hintaa oli 10 euroa. Tarroja ei ollu ees sataa joten soitin maahantuojalle ja sieltä lähetettiin puuttuvat tarrat. Seuraavaks huomasinkin et samoihin tarrapaketteihin oli korjattu sen 500 päälle tarralapulla et 100 tarraa.
 

Yhteistyössä