dBest- testi, onko siinä viivan paikka?

En kiusaa! :LOL: Täällä on onniteltu haaleammistakin viivoista ja minä likinäköinen tihrusilmäkin näen tuossa selvästi punaisen testiviivan! :D Viivanpaikat on juuri mitä nimi sanoo, paikkoja, joihin viiva tulisi, mutta joissa ei ole punaväriä ollenkaan.
 
kyllä mä tota sanoisin jo ihan plussaksi!!! ite tein pe samalla ja sain kait sitten sen viivanpaikan tosi haaleen kun sitten menkat alko samana pvänä...ennen kyl en oo mitään viivan paikkaa siihen saanut..vaan ollu ihan puhas nega
 
Voi ei! Mä en tiedä miten päin täällä olis!
Toi on kolmen minuutin testi ja eka siinä ei näkynyt mitään mutta sitten alkoi tulee väriä ja sitten kävin kysymässä ukolta näkeekö se siinä mitään etten mä vaan kuvittele. Kyllä se näki siinä viivan.

Mut miten roskiplussa eroaa haamusta? Oletettavasti siten että haamu näkyy siinä kolmessa minuutissa ja roskisplussa sitten myöhemmin? Miten roskisplussa edes syntyy jos testi on ensin ollut negativinen? :)

Mulle toi viiva siis tuli siinä kolmessa minuutissa nyt vaan katselen tuota "vanhaa" testiä ja kävin miettimään tuota paljon puhuttua roskisplussaa.
 
:flower: Kyllä toi minunkin mielestäni on jo ihan plussa, onnittelut :heart: Minulla on tänään kp 27/29 ja testasin mammaksin herkällä tänä aamuna saman vahvuisen viivan kuin tuossa sinun testissäsi :heart: :heart: Tosin minun täytyy malttaa vielä muutama päivä ja testata uudelleen, kun noi kiertopäivät ei ole vielä täynnä, pelkään, että saattaa osoittautua vielä kemialliseksi... Minulla viiva ilmestyi tikkuun jo ensimmäisten 10 sekunnin kuluessa =)
 
Phalaenopsis08
No niin kullä mulla on sit viallinen testi jos sä sait viivan heti näkyviin! Mä en kestä. Mulla alkaa huomenna ihan varmasti menkat. :(

Mut sulla on jo aika varma juttu jos kiertokaan ei ole täysi. :heart:
 
Voi kuule Brianna kyllä se on PLUSSA =) :flower:

Vaikka kuinka jollain tulisi 10 sekunnissa ja toisella kolmessa minuutissa, sillä ei ole väliä kunhan testiajan puitteissa tulee!

Eli tuhannesti onnea! :flower: :heart:
 
En usko että on viallinen, jos viiva kuitenkin tuli kolmen minuutin kuluessa :hug: Kyllä toi niin vahvalta näyttää, että minä pidän sitä plussana, mutta voithan tietty testata vielä varmuuden vuoksi parin päivän päästä uudelleen. Minullakin on koko ajan sellainen tunne, että varmasti menkat kohta alkaa, mutta nyt ei voi kuin toivoa parasta ja olla onnellinen siitä, että ainakin tällä hetkellä näyttää tosi hyvältä, meillä molemmilla :heart:
 
^joo mä soitin ukolle et tuo toisen testin mä en vaan uskalla luottaa. Kai vasta sitten kun vauva on sylissä uskoo että totta se oli. :LOL:

Onnea sulle kovasti.
Ja hurjasti kiitoksia kaikille jotka on mielipiteensä ja onnittelunsa mulle laittaneet. Kiitos ootte ihqui! :heart:
 
Brianna eilen testasin uudestaan mutta pissa ehti olla vain vajaa 4 tuntia rakossa vaikka yö oli,ravaan siis yölläkin 3-4 tunnin välein vessassa.huomis aamuna olisitarkotus uudestaan testailla ja pysyä jalat ristissä yöllä :LOL: ,tosin että kuopuksesta sain todella haalen haamun myöhään eli mulla nuo hormoonit kasvaa hitaasti että kyllä piinaiuttaa nyt urakalla.täti ei vielä hyökänny,muita oireita on naapureille asti jakaa.tulen kyllä het uutiset kertomaan jos nyt sitten kerrottavaa.niin ja mulla ollut muutamia kemiallisia tässä puolen vuoden sisällä että hätähousuna ku pitää testailla aina niin aikasin :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä