Dementikko kokoaa vaunuja (apua!)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis ihan uskomatonta. Mulla on joo joskus ollut vauva ja vaunut eli Ora Saagat (oisko ne 2008 mallia? 2009?). Olisin halunnut lahjoittaa ne kaverille mummolavaunuiksi, jos vaan osaan koota ne sille oikein eli tärkein kysymys: tuleeko se ratasosa sinne koppaosan alle kun ne kasataan vai pitääkö se poistaa sieltä? Kova koppa tuossa on. Mitään ohjeita ei ole säilynyt ja mä en ihan oikeasti muista mitään siitä ajasta kun mulla oli vauva (7-8 v. sitten). Hävettää ihan suunnattomasti. Otin ratasosan pois ja en tiennyt mihin kiinnittää mitäkin ja nyt kun ratasosan pistin takaisin, oon taas ymmälläni. Ohjeita en löydä mistään. Eli jos tietäisi edes sen, jätetäänkö se ratasosa tosiaan sinne alle.... Kiitos avusta!
 
vierailija
Kiitos vastauksesta tai sen yrityksestä :D Kyllä niissä kaikissa Oran malleissa taitaa se ratasosa jäädä sinne alle. Pojasta polvi paranee, sillä mun 7vee kokosi ne juuri. Huh. Oli yhdet soljen päät ihan väärissä kohdissa ja kuomun tyviosan kiinnityskohta väärin väännetty (sen saa moneen asentoon), niin enhän mä tajunnut. Nyt ne näyttää vaunuilta. Kuomu on jotenkin lötkö, mutta varmaan johtuu mun pesuoperaatiosta... hyvät vaunut silti vielä.
 

Yhteistyössä