Detox luumu-kehonpuhdistuskuuri

Onko kellään tietoa että saako sitä Detox-luumu kehonpuhdistuskuuria vetää imetysaikana? Järjellä ajateltuna ei kai siitä haittaa pitäisi olla, mutta onko kellään fakta-tietoa?
Itse vannon tuon luontaistuotteen nimeen ja eilen tilasin sen että aloitan heti synnytyksen jälkeen, mutta nyt sitten tuli mieleen että miten lie sen imetyksen kanssa? Ei ainakaan selosteessa taideta siitä mitään sanoa?
 
TuhmaHauva
Ko. aineesta en tiiä mutta useissa muissa detox jutuissa on ollu tuo ei suositella raksuaden ja imetyksen aikana. Eikös detoxin aikana oo vaara että niittä kuona aineita erittyy maitoon?
 
Tuhmahauva
Juu, se voikin sit olla että semmonen rankka oikee detoxkuuri missä veetään ihan piippuun niin on kielletty... tuotahan vaan otetaan ja vähän parannetaan tapoja samalla :D
 
Aiempien kokemusten mukaan sillä ei ole sen kummempaa vaikutusta ollut kuin että nesteet lähtee liikkeelle eli turvotus häviää ja aineenvahdunta kiihtyy. Nyt ei siis ole mistään laihdutuskuurista kysymys. Pakko soittaa sinne liikkeeseen ja kysyä.
Olis vaan niin ihana se kuuri juoda kun tuntuu että kaikki paska oikein jumii raskaana ollessa kroppaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Otin asiasta selvää valmistajalta, ja sieltä kuulin ettei ko. kuuria saa käyttää raskaus-eikä imetysaikana.
Kertoiko syytä? Entä jos imettää enää kerran päivässä?
No se oli joku nuoren tuntuinen jätkä niin ei se osannut kummemmin selittää kuin ettei suositella niiden kuona-aineiden takia. No, onneks päiväystä riittää =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Otin asiasta selvää valmistajalta, ja sieltä kuulin ettei ko. kuuria saa käyttää raskaus-eikä imetysaikana.
Kertoiko syytä? Entä jos imettää enää kerran päivässä?
No se oli joku nuoren tuntuinen jätkä niin ei se osannut kummemmin selittää kuin ettei suositella niiden kuona-aineiden takia. No, onneks päiväystä riittää =)
Syy on varmaan siinä, ettei sitä ole tutkittu siten, ja eivät uskalla ottaa vastuuta.

yhden detox kuurin olen ottanut ja siitä ei olliut ihan mitään apua, joten ei se varmaan
edes toimi, joten tuskin imetys haittaa
ja jos raskaana alkaa kovasti p--a lentää ei se varmaan ole hyvästä (kuivuu, supistaa )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Otin asiasta selvää valmistajalta, ja sieltä kuulin ettei ko. kuuria saa käyttää raskaus-eikä imetysaikana.
Kertoiko syytä? Entä jos imettää enää kerran päivässä?
No se oli joku nuoren tuntuinen jätkä niin ei se osannut kummemmin selittää kuin ettei suositella niiden kuona-aineiden takia. No, onneks päiväystä riittää =)
Syy on varmaan siinä, ettei sitä ole tutkittu siten, ja eivät uskalla ottaa vastuuta.

yhden detox kuurin olen ottanut ja siitä ei olliut ihan mitään apua, joten ei se varmaan
edes toimi, joten tuskin imetys haittaa
ja jos raskaana alkaa kovasti p--a lentää ei se varmaan ole hyvästä (kuivuu, supistaa )
Minä olen ennen raskautta ollut kolmesti kuurilla ja minusta se on ollut tehokas. Ei siinä paska lennä, ei se sellainen ole. Mutta nesteet lähtee ja turvotus häviää.
 

Yhteistyössä