Voihan vee.
VIELÄKÄÄN en ole saanut asioihin tolkkua ja selkeyttä liittyen ongelmiin, jotka johtuvat internetliittymästä (mokkula).
Vuoden alusta avasin liittymän.
Lähes heti huomasin, että liittymä ei toimi luvatulla tavalla.
Yritin parantaa ensin itsenäisesti liittymän kuuluvuutta ohjeiden mukaisesti.
No kun muutosta ei tapahtunut, vaan yhteys takkuili edelleen, otin 14.4.09 yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun.
Sieltä sai vain ympäripyöreitä vastauksia asiaan liittyen. Uhkasin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaankin, sillä he eivät asiaa voineet hoitaa kohtuullisessa ajassa.
No eiväthän he silti asiaa voineet hoitaa kuntoon, joten otin uhkauksieni mukaisesti yhteyttä sinne kuluttajaneuvojaan, joka oli kanssani samoilla linjoilla.
Tämän jälkeen lähetin jälleen DNA:lle sähköpostia. Lopulta he myönsivät, että yhteys ei toimi aina, sillä taloutemme kuuluu 3G-verkon reuna-alueelle.
Tämän jälkeen piti pyytää vielä kirjallisesti, että liittymä irtisanotaan. Pyysin kirjeessä reilua hyvitystä, sillä asian hoitaminen on vienyt aikaa ja rahaa ja olen maksanut täyttä hintaa toimimattomasta liittymästä.
Ja vieläkään en vastausta ole saanut liittymän purkamiseen ja hyvityksiin :headwall:
Jumaliste että menee hermot!! |O
Jatkuvasti saa olla heihin yhteydessä ja kukaan ei osaa asiaan mitään sanoa.
Eivät ole tännepäin ollenkaan yhteydessä, vaan täytyy itse kokoajan kysellä, että missä mennään.
Perhana. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa! Epäluotettava ja hidas asiakaspalvelu.
Liittymät ei toimi, vaikka sopimuksen tekohetkellä niin asiakkaalle vakuutellaan! :headwall:
Oli tasan viimeinen kerta kun DNA:lta ostan yhtään mitään. Heidän kanssaan sopimuksia en enää tee. |O
VIELÄKÄÄN en ole saanut asioihin tolkkua ja selkeyttä liittyen ongelmiin, jotka johtuvat internetliittymästä (mokkula).
Vuoden alusta avasin liittymän.
Lähes heti huomasin, että liittymä ei toimi luvatulla tavalla.
Yritin parantaa ensin itsenäisesti liittymän kuuluvuutta ohjeiden mukaisesti.
No kun muutosta ei tapahtunut, vaan yhteys takkuili edelleen, otin 14.4.09 yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun.
Sieltä sai vain ympäripyöreitä vastauksia asiaan liittyen. Uhkasin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaankin, sillä he eivät asiaa voineet hoitaa kohtuullisessa ajassa.
No eiväthän he silti asiaa voineet hoitaa kuntoon, joten otin uhkauksieni mukaisesti yhteyttä sinne kuluttajaneuvojaan, joka oli kanssani samoilla linjoilla.
Tämän jälkeen lähetin jälleen DNA:lle sähköpostia. Lopulta he myönsivät, että yhteys ei toimi aina, sillä taloutemme kuuluu 3G-verkon reuna-alueelle.
Tämän jälkeen piti pyytää vielä kirjallisesti, että liittymä irtisanotaan. Pyysin kirjeessä reilua hyvitystä, sillä asian hoitaminen on vienyt aikaa ja rahaa ja olen maksanut täyttä hintaa toimimattomasta liittymästä.
Ja vieläkään en vastausta ole saanut liittymän purkamiseen ja hyvityksiin :headwall:
Jumaliste että menee hermot!! |O
Jatkuvasti saa olla heihin yhteydessä ja kukaan ei osaa asiaan mitään sanoa.
Eivät ole tännepäin ollenkaan yhteydessä, vaan täytyy itse kokoajan kysellä, että missä mennään.
Perhana. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa! Epäluotettava ja hidas asiakaspalvelu.
Liittymät ei toimi, vaikka sopimuksen tekohetkellä niin asiakkaalle vakuutellaan! :headwall:
Oli tasan viimeinen kerta kun DNA:lta ostan yhtään mitään. Heidän kanssaan sopimuksia en enää tee. |O