Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

Kyselin täällä(kin) jo aiemmin apua, kun sitteri ei enää tahdo kantaa meidän kymmenkiloista viisikuista pontevaa poikaa.

Bumboa suositeltiin, mutta valmistajan sivuilla annettiin sillekin painorajaksi n. 10kg. Oletteko pitäneet Bumbossa yli kymmenkiloista, ja miten on sujunut?

Toisaalla minulle on suositeltu Doomoo-istuinta, mutta se on melko tyyris. n istuimena kuitenkin pitkäikäinen, joten hinta ei ole ratkaiseva asia, tästäkin toivoisin käyttäjäkokemuksia kuulevani ennen ostopäätöstä... =)
 
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=904 tuolta ainakin vähän löytyy Doomoosta tietoa, tosin siitä löytyy paljon muitakin sivuja.

Ja niin, sen minäkin haluaisin tietää, että meneekö Bumbo rikki jos siinä istuu yli kymmenkiloinen...
 
meidän n. 10kg poika kyllä hyvin istuu bumbossa. en usko, että istuin menee painosta rikki, luulen, että painorajoitus on turvallisuuden takia. ettei valmistaja ole vastuussa jos lapsi saa istuimen kumoon tms. minä olen pitänyt lasta bumbossa vain lattialla juuri tämän takia, toisethan pitävät pöydälläkin.
luulisin, että bumbo on monikäyttöisempi ja pitkäikäisempi kuin tuo doomoo. meidän puolivuotias viihtyy paremmin pystyasennossa, vaikkei ihan osaa vielä istua itse. bumbo on ollut hyvä mukana myös suihkussa. siinä lapsi katselee ja leikkii kun itse peseydyn ja on kuitenkin turvallisesti "kiinnitettynä".
ei sitä bumboa kyllä saa rikki muutamalla ylitetyllä painokilolla. luulen, että se kestäisi aikuisenkin, jos siihen vain joku saisi itsensä ängettyä :). kaverin nelivuotias sitä kokeili ja hyvin mahtui, eikä istuin hätkähtänyt yhtään :).
suosittelen bumboa!
 

Yhteistyössä