DOPS- keksit ovat kusetusta

  • Viestiketjun aloittaja mainoksen uhri
  • Ensimmäinen viesti
mainoksen uhri
Menin sitten suatana ostamaan niitä, vaikka olin jo täysin varma että ne ovat ihan tavallisia keksejä eikä niissä ole mitään ihmeellistä.
Piti sitten kai varmistaa..
Noi on ihan tasan tavallisia keksejä joihin on lisätty mainoskikaksi tuo maitoondippaus ja sit kun ihmiset luulee että ne keksit on jotain ihmeellistä maidon kanssa ni sit ne kans maistuu ihmeellisiltä. Varsinkin varmaan lapsia viehättää tuollaiset, nehän yleensä niitä pahimpia mainoksien uhreja ovat...

Kunnon placebokeksejä sanon minä. Tästä lähtien voin aivan hyvin ostaa jotain halpistäytekeksejä ja dipata maitoon jos huvittaa, ihan samanlaisia olisivat kuin nuo ylihintaiset Dopsit.

Amen.
 
ihan hyviä ne ovat, mutta ei se maku maidossa uittamalla miksikään muutu! en mie ainakaan tavoittanut mutakakun aromia, en sitten millään :O
äitini toi kerran paketillisen ja annoin tuon 2veen sitten dippailla ihan luvan kanssa, kun oli sen mainoksen nähtyään kastamassa kaikkea mahdollista maitoon ..
 
ei ne kyllä tääläpäin mitää yli kaalliita oo? tai sit vaan on aina jokuhyvä tarjous ku niitä kaupas nään. tyyliin jos 5€.lla saa 3pakettia, niin pidän sitä melko normaali keksin hintana.
ite en oo niitä koskaa ostanu/syöny, joten muuhun en voi komentoida.
 
mainoksen uhri
[QUOTE="vieras";24650686]Oletko sä lapsi? Tai muut ketjuun vastanneet?[/QUOTE]

En, mutta tarkoitin sitä että lapset lankeavat varmimmin siihen illuusioon että noissa kekseissä olis jotain ihmeellistä kun ne sinne maitoon tungetaan. Itsehän sanoinkin että osasin varsin hyvin aavistaa että nuo ovat tuikitavallisia keksejä.
Voin hyvin kuvitella kuinka jotkut Erkki-Maijat itkevät naama punaisena kaupassa äidilleen että osta nyt Dopseja kun niitä voi kastaa maitoonkin..
 
tytönjapoikienmamma
Mä en oikeen tykkää mistään tuolaisesta "ruualla leikkimisestä", jotenkin typerä tapa aikuisilla dipata maitoon keksiä enkä halua opettaa tuota lapsillekaan...olen kyllä kokeillut dopseja maitoon kun mies niitä osti, mutta ilmeisesti en pitänyt niitä maidossa tarpeeksi kauaa. Mud cake on kyllä hyvää, että voisin vielä sittenkin kokeilla, ehkä..
 

Yhteistyössä