E-pillereistä ja vaavikuumeesta :()

Oliskohan täällä ketään, joka olisi syönyt ennen raskauttaan Yasmin pillereitä?! miten nopeaa tärppäsi,kun lopetit ja vaavi oli suunnitteilla?

Ja entä mitä tekisin,mieli haluaisi kovasti toista lasta, mutta jotenkin kammoan synnytystä..vAIKKA synnytykseni meni hyvin..Mutta ei ollut kiva muisto minulle ainakaan.=)
 
Tää nyt ei varsinaisesti ole vastaus kysymykseesi, mutta...
Mulla on Yasminellet (siis se kevyempihormonisempi versio Yasminista) ja vauvan yritys on tarkoitus aloittaa syksyllä. Kun juttelin gynen kanssa näistä asioista, niin hän sanoi, että pillereiden lopettamisen jälkeen olisi hyvä olla pari-kolme kuukautta esim. kumilla, jotta kohdun limakalvo ehtii paksuuntua kunnolla ja keskenmenoriski on siltä osin pienempi.
 
mä söin yasmineja. Lopetin ne ihan eri syistä kuin halusta tulla raskaaksi, ja vaihdettiin eri ehkäiisyyn. Noh, siitä lopetuksesta on nyt n.5vkoa, ja epäilen että olen raskaana. Yksiäkään "luomu" menkkoja ei ole siis ehtinyt tulla.
Ellei lasketa niitä jotka tulivat tauon jälkee, ja siis sen tauon jälkeen en enää vain aloittanut uutta liuskaa..

En edes tiedä onko kovin yleistä tulla näin nopeasti raskaaksi niiden lopetuksen jälkeen.. mutta tuo kyseinen kerta jolloin ehkäisy petti, osui kyllä niiiiiiin nappi aikaan... Että tässä sitä tosiaan jännäillään. ;)

Mutta vähän pelottaa tuo keskenmeno riski... :eek:
 
Yasminea syöty noin 9 vuotta. Pillerit lopettu toukokuussa, ja nyt kp 51 tai 52. Testit negoja, ja menkkoja ei kuulu ei näy. Tosin lääkäriltä kuulin juuri, että kierrossa voi ovuloida useampaankin kertaan!
 
Mä lopetin Yasminit n. 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen (josta siis joku 4 vuotta Yasmineja) maaliskuun alussa. Eka kierto oli 29 päivää, sitten 34 ja nyt viimeksi 31. Eli aika tasaiselta näyttäisi tuo kierto. Mutta raskaana ei olla.
 

Yhteistyössä