E-pillerit ja atooppinen iho

Viestiketju alueella 'Ehkäisy' , aloittaja Sannannan, 04.12.2016.

  1. Sannannan

    Sannannan Uusi jäsen

    Rekisteröitynyt:
    04.12.2016
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei,

    Ensin oma kokemus;
    minulla Yaz merkkiset pillerit (parin päivän pästä syöny 3kk) ovat pahentaneet atooppista ihoani, nyt on menossa pillerit vaihtoon ja ehkäisyneuvolan lääkäri kirjoitti reseptin melanie-pillereihin.

    Nyt pelottaa koska luin netistä kysesien pillerien aiheuttaneen *super* pahaa atopian pahenemista :(

    Tietysti jokaiselle löytyy pillerit vain kokeilemalla,

    mutta mitä pillerimerkkiä te muut atoopisesta ihosta kärsivät käytätte?
     
    #1
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti