E-Plaisten tapaamisesta..

tintti harmaana
voisin myös osallistua.
Mutta miten niin piikissä ei lapset viihdy? torikeskuksessako antaisitte lasten sitte juosta ja mennä missä haluaa? huh huh sitä meteliä ja menoa, jos paljonkin porukkaa saadaan kasaan!
eikö vaippaa voi vaihtaa tavallisessa vessasa, pitääkö erikseen olla siihen tarkoitettu lastenhoitohuone?
 
varmaan lähinnä tarkoitettiin sitä, että piikissä ei ole (ainakaan tietääkseni) mitään lasten leikkipaikkaa tmv, korjatkaa jos olen väärässä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 21:10 tintti harmaana kirjoitti:
voisin myös osallistua.
Mutta miten niin piikissä ei lapset viihdy? torikeskuksessako antaisitte lasten sitte juosta ja mennä missä haluaa? huh huh sitä meteliä ja menoa, jos paljonkin porukkaa saadaan kasaan!
eikö vaippaa voi vaihtaa tavallisessa vessasa, pitääkö erikseen olla siihen tarkoitettu lastenhoitohuone?
 
Tarkoitin lähinnä sitä vauvanhoitohuonetta. Helpompi vaihtaa kuin tavallisessa vessassa, jossa ei välttämättä minkäänlaista tasoa. Ja on lisäksi kohteliasta muita asiakkaita kohtaan. Meinaan jos on 10 vauvaa ja jokaiselle vaihdetaan vaippa, eipä siinä sit muut asiakkaat paljo vessaan pääse. Mutta myöskään ei piikissä ole mitään viihdykettä taaperoille tai leikki-ikäisille. Mitäs mieltä oisitte toimintojen talosta? Siellähän on pitkät pöydät kahviossa, minikirjasto, nettinurkkaus(?), erillinen huone lasten leikkejä varten(muistaakseni) sekä pikkukirppis.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 18:15 Janiina83 kirjoitti:
Piikkikin ihan hyvä idea,kuinkahan sielä vain lapset viihtyy...
Mistä päin Marya muuten on =) ?
Jalasjärveltä (Kurikasta) minä.. Entinen Sjokinen (tai no reippaan vuoden asustin Sjkn keskustassa..).. =)


Niin juu.. Piikissä ei kyl taida oikein lapset viihtyy.. meillä kun tyttö on 7kk niin ei kauheesti tuu aateltuu näitä "virikkeitä".. Ja kun meillä tuo vaipan vaihto onnaa ihan sylissäkin.. :D

Mutta, missäs se toimintojen talo on..? Se kuullostaa musta ainaskin hyvältä jos siel on erikseen leikkipaikat yms..

Mitäs muut on mieltä...???

Ja jos nyt maaliskuulle meinataan, niin oliskos se sitte tän kuun lopussa elikkäs vaikka viikolla 12??
Mutta se päivä olis sitte vielä, et onko se se lauantai (25. päivä) vai käviskö siitä viikolta joku päivä..?
 
Janiina83
Toimintojen talo on kasperissa,ihan hyvä idea sekin =)
ja jos laitettais se 25.3 sit tapaamis päiväksi ja tiedottakaa muillekkin tutuille palstailijoille asiasta ja vaihdetaan päivää jos se ei sovi ja kaikki lapset vain tietenkin mukaan!!!!
 
Mun täytyy nyt sitte vissiin myöntyy tohon lauantaihin, vaikkakin sitä vastaan vähän olin.. Mutta mutta..

Josko nyt sitten näin alustavasti sovitaan tuo 25. päivä tuolla toimintojen talolla... Toivottavasti kaikki pääsee mukaan.. Lasten kanssa tai ilman, jokainen päättäköön itse.. :D
 
olin ajatelut, että voisin ehkä osallistua myös. Mutta mutta.. tuo päivä ei kyllä sovi. Mutta ei sen väliä jään pois, ja osallistun joskus toiste. =)
Mutta mun käsittääkseni tuonne toimintojen talolle pitäs "varata" jos menee suurempi määrä. Ja sielä kun viikonoppusin on kaikkea toimintaakin, niin onko niin että tuolloin on vapaata?! ettei siellä ole mitään niiden omia juttuja.
 
tintti harmaana
mulla myös sama käsitys kun hupalla, että pitäis varata, ja onko viikonloppuna muutenkaan toimintaa? ja niiden omat jutut menee kuinka.
tuo päivä nyt taidettiin jo sopia, mutta olikos marya vai kuka sitä mieltä, että mielummin viikolla? olisin nimittäin samaa mieltä. jos paikkana tuo toimintojen talo, niin sielä ainakin ne lapsetkin viihtyisi, niin miksei olisi viikolla joskus päivällä? vai onko täältä kuinka suuri porukka töissä?? itse ainakin mielummin osallistuisin viikolla ja päivällä. viikonloppu kun on yleensä sitä perheen aikaa kun mieskin on kotona!
 
Janiina83
Enemmistö taitaa olla sitä mieltä että viikolla mieluummin,minulle se taas ei käy ellei paikka ole lähellä,kuten esim. Jouppiska...eikä päivää ole taidettu lyödä kumminkaan lukkoon vielä...
 
Juu, ihan alustavasti vasta sovittu mitään..

Ja tosi asia on se että vkloppu on sitä perheen yhteistä aikaa, mistä luopuu sit kynsin hampain.. =)

Toimintojen talolle justiinsa soitin, ja just 25. päivä on 13-17 varattu...
Mutta 23.3 torstai oli vielä toistaiseksi vapaa tuolta viikolta...


Miltäs se vaikuttais..??

Ja toimintojen talo pitää siis varata etukäteen ja maksu on 25?/20hlö.. Huomenna kuulemma kannattais soittaa ja varata, muuten kuulemma menee nopsaa alta...
 
Janiina83
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 08:28 maijuliini84 kirjoitti:
Mulla jää kyllä kans väliin, jos viikolla on. Meillä isäntä töissä ja torstaisin vielä kurssilla, eikä mulla silloin oo autoa.. Että mulla olis melkein viikonloppu ollut ainoa vaihtoehto.. :attn:
Kuin myös!! :/
 
Harmaa Marya
Mitäänhän ei vielä ollut lyöty lukkoon...

Yritetään järjestää tapaaminen vklopulle kun kerran noinkin moni ei viikolla päässyt.. Oliskos huhtikuun eka vkloppu..? Miltäs se kuullostais..? Yritän maanantaina soitella Toimintojen talolle tai sitten tuonne Jouppiskalle..

Mie oon nettipimennossa sunnuntai-iltaan saakka mutta katsellaan asiaa uudelleen sillon.. =)
 
Loikkaa mukaan Nurmosta.

Kaikki käy (kun panee tarpeeks hiivaa) eli jos vaan on auto alla ja paikka saadaan järjestettyä niin mukana ollaan...
Joku oli jo tarjonnutkin Joupiskaa, eli olisko siinä ideaa, kun meillä nuo tuholaiset olis ainakin helpommin hallittavissa tuola ulkoilmassa...
 

Yhteistyössä