eäh, paska äiti kun ei jaksa lähteä kävelylle

poika tossa ruinaa että mentäis kävelylle, ja mä en vaan jaksa :ashamed:
hieman hutera olo ja väsyttää.. eikä toi ilmakaan houkuttele..
silti tulee kamla olo itselle kun ei lähde vaikka poika pyytää :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janette05:
Mistä sitä vaikka tietää josko piristyisit itsekkin :)
mulla on oikeasti hutera olo, siis huippaa jos oon pidempään jaloillani.. siks tää onkin niin kurjaa, kun poika kovasti haluais, mie oon lupaillut että mennään pyöräilemään näinä päivinä ja nyt vaan ei kykene jaksamaan..
pelkään että alkaa huippaan ihan tosissaan tuolla kun ollaan ja se ei oo kovin hyvä juttu
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
poika tossa ruinaa että mentäis kävelylle, ja mä en vaan jaksa :ashamed:
hieman hutera olo ja väsyttää.. eikä toi ilmakaan houkuttele..
silti tulee kamla olo itselle kun ei lähde vaikka poika pyytää :ashamed:
Hyvä ilma siellä on, itse kävin jo tuossa 6 mais puolentoistatunnin kävely/juoksu lenkillä ja just tulin saunasta.
Mee ulos vaan niin reipastut ja kerta poikasi osoittaa ettei ole mikään sohvaperuna, kuten monilla on
 
vieras
Ihme menoa, ensin kitataan energiajuomia yökaudet ja sitten ei jakseta lapsen kanssa tehdä mitään ku lähtee taju. Missä viiraa? Kannattasko tehdä pari päätelmää miksi se terveys on tärkeää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme menoa, ensin kitataan energiajuomia yökaudet ja sitten ei jakseta lapsen kanssa tehdä mitään ku lähtee taju. Missä viiraa? Kannattasko tehdä pari päätelmää miksi se terveys on tärkeää.
kyllä mä oon viimeyönä nukkunut, kiitos vaan kysymästä.. en selkeästi tarpeeksi mutta se nyt taas ei oel mikään ihme.. poitsu heräs 2 kertaa yöllä ja ylös noustiin 6.30
ihan vaan kahvia olen aamusta juonut, se syöminen nyt jäi vähän vähemmälle ja iitä yleensä johtuu hutera olo..
osittain huteraolo johtuu myös flunssasta, se myös oksettaa kun on nielu täynnä limaa... :snotty:
kyllä mä jaksan lapsen kanssa tehdä asioita, nyt just en jaksa kävelemään lähteä.. mutta pihalle lapsi silti pääsee (ja s ei kaipaa mua sen hiekkalaatikko leikkeihin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sä itekin tajuat, ettei noiden energiajuomien terveysvaikutukset poistu missään päivässä. Ihme valitusta.
niin sie meinaat että koska olen juonut maanantaiyönä 2 energiajuomaa niin mulla on nyt huono-olo..
ja se taas ei sitten selitä sitä miksi mulla ei ole huono-olo 24/7 jos kerran ne terveysvaikutukset on niin kammottavia..
kyllä nyt kyse on ihan syömättömyyden,flunssan ja väsymyksen aiheuttamasta vetämättömyydestä ja huterasta olosta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja das:
mitäs jos söisit? ainahan sä valitat ettet saa lisää painoa... no et varmaankaan jos kerran oot niin kauan syömättä et tulee ihan hutera olokin.
mulla ei ole aamuisin nälkä.. juon 2 kuppia kahvia kun herään.. söin sitten muutaman tunnin päästä heräämisestä jugurttia..
ja kyllä mä tiedän että mun pitäis syödä, about 4 tunnin välein.. aamuisin ei vaan uppoa vaikka kuinka yrittäis.. seuraavaks olis lounasja silloin kyllä syön hyvinkin tukevasti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mulla ei ole aamuisin nälkä.. juon 2 kuppia kahvia kun herään.. söin sitten muutaman tunnin päästä heräämisestä jugurttia..
ja kyllä mä tiedän että mun pitäis syödä, about 4 tunnin välein.. aamuisin ei vaan uppoa vaikka kuinka yrittäis.. seuraavaks olis lounasja silloin kyllä syön hyvinkin tukevasti
Huhhuh, aamulla kun sokerit alhaalla, niin juot kaks kuppia kahvia joka pistää kehon erittämään insuliinia? Sitten vielä valitat että olo on hutera? Tottakai se on hutera, koska itse itsellesi aiheutat pahan tilan, itsellesi ja terveydellesi.
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja dsa:
Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?! :eek:
jep, tossa se on omalla pihalla
Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistä
ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..
Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.
Niin, juuri noin ajattelevien äitien lapsien kuvia on amerikassa maitopurkkien kyljet täynnä. Ei se ole kuin yks kaunispäivä niin täällä suomessakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja dsa:
Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?! :eek:
jep, tossa se on omalla pihalla
Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistä
ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..
Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.
no niin no, onhan se totta että poika voi eksyä tuohon 6mx6m pihaan :xmas: varsinkin kun mä näen pojan ja kuulen sen.. :snotty:
 

Yhteistyössä