Earth hour on kyllä kiva juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Muistan viime vuonna Singaporessa kuinka pimeaa oli. Koko kaupunkitasavalta oli pimeana(ainakin Business District)Aivan uskomattoman mustaa, yhdestakaan pilvenpiirtajasta ei tullut valoa.

Me olemme kanssa olleet kynttilanvalossa ja pelailleet.
Täällähän sitä ei silloin vielä ollut, en tiedä miksi Suomi ei ollut kahtena ekana vuonna mukana systeemissä.
Ensimmäisenä vuonna mukana tais olla ainoastaan Sydney. Toisena vuonna tapahtuma saavutti vasta suuremman tietoisuuden.

Joo, tämä on totta, Australiasta se alkoi. =) Fiksuja ne aussit. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
mä ilmaisen kantani ihan muilla asioilla ja teoilla....sellaisilla joilla oikeasti on merkitystä.
Se on mahtava juttu. =) Mitkä ovat sinun tärkeimmät konstisi ilmaista mielipiteesi?
sillä että minä yritän säästää päivittäisissä asioissa mahdolisimman paljon. pakkausmateriaaleissa, sähkön ja veden kulutuksessa, lähiruokaa käytämällä jne. mun ei tarte huudella tuolla kylillä mielipiteitäni vaan kannan korteni kekkoon joka päivä enkä vaan sammuttamalla valoa kertavuoteen ja seuraavana päivänä jatkamalla luonnonvarojen yltiöpäistä tuhlausta.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
sillä että minä yritän säästää päivittäisissä asioissa mahdolisimman paljon. pakkausmateriaaleissa, sähkön ja veden kulutuksessa, lähiruokaa käytämällä jne. .
Noin mäkin teen. Olen ostanut kotiin viimeisen 1,5 vuoden aikana vain luomulihaa, vaikka tiedän varsin hyvin, että ei ne tehotuotetut eläinressut mun ruokaostoksillani pelastu. Siitä huolimatta en nähnyt mitään estettä sammuttaa myös valoja tunniksi =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
sillä että minä yritän säästää päivittäisissä asioissa mahdolisimman paljon. pakkausmateriaaleissa, sähkön ja veden kulutuksessa, lähiruokaa käytämällä jne. .
Noin mäkin teen. Olen ostanut kotiin viimeisen 1,5 vuoden aikana vain luomulihaa, vaikka tiedän varsin hyvin, että ei ne tehotuotetut eläinressut mun ruokaostoksillani pelastu. Siitä huolimatta en nähnyt mitään estettä sammuttaa myös valoja tunniksi =)
Juuri presiis näin. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
sillä että minä yritän säästää päivittäisissä asioissa mahdolisimman paljon. pakkausmateriaaleissa, sähkön ja veden kulutuksessa, lähiruokaa käytämällä jne. .
Noin mäkin teen. Olen ostanut kotiin viimeisen 1,5 vuoden aikana vain luomulihaa, vaikka tiedän varsin hyvin, että ei ne tehotuotetut eläinressut mun ruokaostoksillani pelastu. Siitä huolimatta en nähnyt mitään estettä sammuttaa myös valoja tunniksi =)
Aivan.

Jostain syystä nykyihmiset eivät vain tajua mitä tarkoittaa MIELIPITEEN ilmaisu tai kotoa käsin tapahtuva MIELENOSOITUS.
 

Yhteistyössä