edessä sappikivileikkaus

Vieras
Tähystyksenä tehtiin, helppo juttu!
Aamulla seiskalta sairaalaan, kasilta leikkaukseen ja heräämössä olin pari tuntia. Jo siellä nousin ylös ja sitten osastolla menin heti vessaan ja touhuilin. 5 tuntia leikkauksen jälkeen pääsin kotiin. 4 reikää mahaan jotka tietenkin aluksi aristi. Pahinta oli hartiapistokset jotka oli helvetillisiö kahden ekan päivän ajan. Niiden takia en voinut maata eli nukuin istualtani ekat yöt..
Muuten ihan helppo juttu.
 
lyyli
Hei!

Mulle tehtiin kans tässä puolivuotta sitten tähystyksenä. Menin aamulla, pääsin illalla. Ei mikään iso juttu, mut muakin jännitti. Jos oisin tiennyt miten helppo ja rutiinihomma ni ei ois sitäkää tarvinnu jännittää ja pelätä. Mut minkäs teet. Pääsin kertaheitolla kaikista vaivoista, ei pienintäkään kipua tai pahaa tunnetta, kaikkea voi syödä!
 
Millamagia59
Mulle tehtiin muutama vuosi sitten myös tähystyksellä. Aamulla sairaalaan, jouduin jäämään yöksi. Mulle tuli nukutuksesta niin karmean paha olo, etten sinä päivänä pystynyt sängystä nousemaan enkä saanut mitään syödäkkään. Mutta seuraavana päivänä pääsin kotiin ja siitä se olo lähti nopeasti paranemaan. Mulle ei sit taas tullut noita hartiapisto kipuja ollenkaan.
Huonovointisuus tuli sen vuoksi kun mun sappirakko oli täynnä pientä kiveä ja sen vuoksi leikkaus / nukutus kesti tavanomaista pidempään.
 

Yhteistyössä