edullisin huonekaluliike

  • Viestiketjun aloittaja onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti
onko tietoa
onko sellaista. Poika muuttaa kotoa parin viikon sisään ja ollaan luvattu sille 20 vuotta vanha kirjahylly ja keittiön pöytä ja penkit. Me ostamme uudet. Mistä löytäisi edullisa huonekaluja? kävin sotkan sivuilla ja siellä oli aika kiva juttu kun sai itse suunitella kirjahyllykokoonpanoa ( hyllystudio) noin 500- 580 euroa. Meillä on aika ongelmallinen tila olohuoneessa. Ikean katsoin mutta ei olikein löytynyt sellaista jota etsin.
 
yöperhonen
suomi soffalta ollaan viimeaikoina ostettu. tuo sotka on kyllä kans meidän mieleen=kohtuuhintaista. jyskin laatu on niin huonoa etten sieltä osta yhtään mitään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:48 piprane ema kirjoitti:
Jysk on myös edullinen, mutta siellä ei voi suunnitella mitään kirjahylly kokonaisuuksia.

Juu,Jysk on edullinen...siellä tosiaan hinta ja laatu kulkee käsikädessä.
Halvalla ei todellakaan saa hyvää.
Ikinä en tuolta huonekaluja enään ostaisi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:50 yöperhonen kirjoitti:
suomi soffalta ollaan viimeaikoina ostettu. tuo sotka on kyllä kans meidän mieleen=kohtuuhintaista. jyskin laatu on niin huonoa etten sieltä osta yhtään mitään.
jospa sulle sattunu joku huono kappale/valmistusvika tms. mua ärsyttää sellaset ihmiset suunnattomasti, jotka niittaa koko liikkeen heti maan rakoon jos joku tuote viallinen. Varmaankin sait hyvityksen/uuden tuotteen tilalle???

Samanlailla täällä keskusteltu mm. Sotkan tuotteista ja osa haukkunut senkin puljun lyttyyn. Mutta siitä olen samaa mieltä, että jos haluaa oikeasti halpaa niin ei voi olettaa saavansa priimaa...
 
Mii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:48 piprane ema kirjoitti:
Jysk on myös edullinen, mutta siellä ei voi suunnitella mitään kirjahylly kokonaisuuksia.
joo jyskistä ei enää mitään osteta. jotain pyllypyyhkeita ehkä mut mitään huonekaluja ei koskaan enää. ekaan asuntoon ostin pöydän ja lipaston ja molemmat tosi surkeita
 
Silvia Loco
Osta laadukas ja vaikka osamaksulla. Halvalla ei saa hyvää. Ei ainakaan kannata ostaa mitään lastulevy hökötyksiä. Mä ostin semmoisen köyhänä opiskelijana silloin nuorena ja sitten kerran katsoin kun täysi kirja hylly levis. Nyt mulla on pala lundiaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:16 Silvia Loco kirjoitti:
Osta laadukas ja vaikka osamaksulla. Halvalla ei saa hyvää. Ei ainakaan kannata ostaa mitään lastulevy hökötyksiä. Mä ostin semmoisen köyhänä opiskelijana silloin nuorena ja sitten kerran katsoin kun täysi kirja hylly levis. Nyt mulla on pala lundiaa.
toi on kyllä totta, mutta meillä on Elloksesta reilut 6v sitten ostettu kirjahylly (siinä erillisiä osia eli voi laittaa mieleiseensä järjestykseen palat) ja se on edelleen täysin ehjä... jotain lastulevyä kai tuokin on.
 
Itse en suosittele sitä halvinta.. Esim. mulla ollut nyt 7 vuodessa 4 sohvaryhmää. 3 niistä maksoi noin 500? ja eipä ne kauaa nätteinä kestäneet. Nyt ostettiin tämä 4. ryhmä joka maksoi hiukan vajaa 2000?. Katsotaan nyt kestääkö tämä paremmin... Tai sitten olen liian tarkka :whistle:
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:27 emilja kirjoitti:
Entäs ikea?
esim noi ruokapöydät, alle 100e ja tuolit? kestääkö ne kasassa?
ja mites ikean sohvat?
Aikansa kestää pöydät, tuolit (ainakin mulla ja tutuilla) on tupanneet heilumaan ja nitisemään.
Nyt on viidettä vuotta ikean kaikista halvin (199 euroa) sohva, eikä siinä ole mitään muuta vikaa kuin että alkaa kyllästyttää jo sama mööpeli
:D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:18 emilja kirjoitti:
mites noi postimyyntien? kuten hobbyhall, netanttila.
onko kellään kokemusta?
Tilasin talvella sohvapöydän Hobbarista. Kyllä takasin lähti; oli meinaan niin karmeaa jälkeä tehty ku sitä oli väännetty kasaan että olin aivan äimänä! Miten Suomessa tuollasta roskaa voi ees myydä!!? :eek: Pala oli lohjennut ja se liimattu kiinni, lommoja, surkea materiaali: vääntymiä puussa, kahva jäi käteen kun yritin aukaista toisen lokeron. Ja kolisi älyttömästi niitä lokeroita avattaessa. Se oli minun tapaamani pohjanoteeraus.
(Oli sellanen sohvapöytä jossa 2 lokeroa sivulla)

En muuta ole tilannut mistään.
Jyskistä ollaan ostettu, eikä laatu kummoista tosiaan ole. Sotka on siihen verrattuna jo melko hyvää. ;)
 
Silvia Loco
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:30 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:27 emilja kirjoitti:
Entäs ikea?
esim noi ruokapöydät, alle 100e ja tuolit? kestääkö ne kasassa?
ja mites ikean sohvat?
Aikansa kestää pöydät, tuolit (ainakin mulla ja tutuilla) on tupanneet heilumaan ja nitisemään.
Nyt on viidettä vuotta ikean kaikista halvin (199 euroa) sohva, eikä siinä ole mitään muuta vikaa kuin että alkaa kyllästyttää jo sama mööpeli
:D
Olette varmaan niitä kiristäneet?

Mä tilasin just uuden ruokapöydän koti ideasta. Saa nähdä millainen se on. Ei se ollut edes kamalan kallis jotain 500? kieppeillä. Se siis tulee uuteen kotiin.
 
vierailija
Hei!
Varokaa kaikki ostamasta Sotka-huonekalukaupasta yhtään mitään. Ostin tammikuun alussa sähkösäätöisen mekanismituolin, tuolia ei ole vieläkään toimitettu. Sotka kauppaa tälläkin hetkellä ko. tuolia puoleen hintaan mikäli tuotetta riittää. Tuotetta ei voi riittää koska maksettuakaan tuolia ei ole vielä toimitettu. Tein samalla myös muuta kauppaa ja kumpaisellakin kerralla Sotkan palvelu epäonnistui ja on ja oli ala-arvoista. Olen reklamoinut Sotkaa mutta heidän vastauksensa on ihan diiba'daabaa! Mekanismituolia he ovat joka tapauksessa kaupanneet usean vuoden ajan joten onkin todennäköistä, että heillä on selkeä käsitys kuinka monta tuolia keskimäärin vuodessa myydään. Raha kelpasi kyllä Sotkalle mutta sen jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään paitsi asiakkaan itse ottaessa yhteyttä ja reklamoidessa. He eivät siis välitä maksavista asiakkaistaan.
Tässäpä varoituksen sana - äänestäkää jaloillanne - kiitos!
 

Yhteistyössä